بزرگ ترین شرکت نرم افزار کامپیوتر در ایران کجاست؟

0

به گزارش مجله اینترنتی دکوکده: آیا تا به حال در رابطه با نرم افزار و بزرگ ترین شرکت نرم افزار کامپیوتر در دنیا فکر کرده اید؟ چهار چوب زندگی فنی را فرآیند ایجاد، توسعه نرم افزار، نگهداری اجزای مختلف نرم افزار و … تشکیل می دهد. متخصصان نرم افزار در شرکت های نرم افزاری به توسعه نرم افزار، وب، موبایل و غیره می پردازند.

کار در شرکت های نرم افزار چگونه است؟

گاهی اوقات توسعه دهندگان برای رفع نیاز مشتریان خود نرم افزارهایی سفارشی با توجه به مشخصات مورد  نظر مشتری خود ایجاد می کنند. اگر توسعه دهندگان به فکر رفع نیازهای عمومی افراد هستند، ابتدا باید پایگاه کاربردی نرم افزار را شناسایی کرده و نیازمندی های آنها را مشخص کنند.

با توجه به پیشرفت علم و نیاز روز افزون به کنترل کیفیت در توسعه نرم افزار منجر به تکامل مهندسی نرم افزار به عنوان یک رشته شده است. در ادامه با ما همراه باشید و با شرکت های نرم افزاری و خدماتی که ارائه می دهند، بیشتر آشنا شوید.

  • توسعه نرم افزار سفارشی
  • توسعه وب اپلیکیشن
  • نوسعه اپلیکیشن موبایل
  • مشاوره ابری
  • اتوماسیون DevOps
  • نمونه سازی نرم افزار
  • تضمین کیفیت
  • یکپارچه سازی سیستم ها

معرفی ۱۰ تا از بزرگترین شرکت نرم افزار کامپیوتر در دنیا

در بین میلیون ها شرکت نرم افزار کامپیوتر در دنیا برخی از شرکت ها هستند که همه افراد با استعداد و باهوش را به خود جذب کرده اند، بنابراین آنها موفق شده اند که بزرگترین و معروف ترین شرکت ها در بین میلیون ها شرکت در دنیا باشند. در ادامه با ۱۰ شرکت بزرگ نرم افزار در دنیا آشنا می شویم:

  1. شرکت مایکروسافت (Microsoft)
  2. شرکت اوراکل (Oracle)
  3. شرکت Sap
  4. شرکت آی بی ام (IBM)
  5. شرکت Salesforce
  6. شرکت Adobe
  7. شرکت Fiserv
  8. شرکت ADP
  9. شرکت Dell Technologies
  10.  شرکت Broadcom

معرفی بزرگترین شرکت نرم افزار کامپیوتر در تهران

شرکت های نرم افزار کامپیوتر در کلانشهری مانند تهران بسیار فراوان است، اما اینکه کدام یک کار خود را کاملا متخصصانه و ماهرانه انجام می دهند، سوال برانگیز است. در ادامه می خواهیم با ۱۰ شرکت برتر نرم افزار در تهران و خدماتی که ارائه می دهند، آشنا شویم:

  • افزار کامپیوتر

شبکه کامپیوتری، خدمات شبکه، طراحی و راه اندازی امنیت شبکه، فروش تجهیزات شبکه

  • گروه تخصصی a3mt

شبکه های کامپیوتری، خدمات و تجهیزات شبکه

  • جهان پرینت نوین

شبکه کامپیوتری، فروش تجهیزات شبکه، شبکه های داخلی، فروش ماشین اداری، پرینتر

  • شبکه کاسپین

شبکه کامپیوتری، فروش تجهیزات شبکه، لوازم شبکه، تجهیزات اکتیو شبکه، تجهیزات پسیو شبکه

  • مروارید سیستم

خدمات شبکه، خدمات و تجهیزات شبکه، نگهداری و پشتیبانی شبکه

  • پورت نت مالتی مدیا

برنامه نویسی، سرویس ارزش افزوده پیام کوتاه- SMS، ثبت دامنه و میزبانی وب

  • شرکت بومران

برنامه نویسی، طراحی وب سایت، بیمه، پروژه، کارفرما، دورکاری، دیجیتال مارکتینگ

  • گروه نرم افزاری سایکو سافت

برنامه نویسی، طراحی وب سایت، عکاسی صنعتی، طراحی گرافیکی

  • کد نویسان وب

برنامه نویسی، طراحی وب سایت، پشتیبانی وب سایت، توسعه وب سایت

  • فناوری اطلاعات باتیس

برنامه نویسی، خدمات شبکه، طراحی و راه اندازی و امنیت شبکه، فروش تجهیزات مدار بسته

وب سایت تولیدات چه خدماتی ارائه می دهد؟

وب سایت تولیدات ایجاد شده است تا به شما عزیزان که یک کسب و کار نوپا دارید یا به دنبال معرفی و پیشرفت کسب و کار خود هستید، کمک کند. شما تنها با ارائه دادن خدماتی خوب می توانید به راحتی شرکت خود را به عنوان بزرگترین شرکت نرم افزار کامپیوتر در ایران به بهترین و به صرفه ترین قیمت معرفی کنید.

در وب سایت تولیدات ۲۱۹۶۳ کمپانی و ۵۶۵ محصول به ثبت رسیده است که این نشان دهنده اعتماد کسب و کارها به این وب سایت است. اما چرا وب سایت تولیدات؟ در ادامه با ما همراه باشید و با مواردی که به شما عزیزان اثبات می کند وب سایت تولیدات یکی از بهترین گزینه ها برای پیشرفت کسب و کارهای مختلف است، بیشتر آشنا شوید.

  1. جذب مشتری و دستیابی به سود بالاتر از طریق وب سایت تولیدات

همیشه تنها هدف وب سایت تولیدات معرفی کمپانی ها و محصولات آنها است، پس این وبسایت با قرار دادن مواردی از جمله: قیمت محصول، نوع کالا، کمپانی تولید کننده، نحوه استفاده، عکس محصول و توضیحات مربوط به آن و … باعث جذب مشتری و بیشتر شدن سوددهی آن کمپانی خواهد شد.

  1. پرداخت هزینه کمتر در مقابل خدمات بیشتر

معمولا هزینه های سرسام آوری که برخی از سایت های تبلیغاتی در نظر می گیرند، موجب پشیمانی صاحبان کسب و کار برای تبلیغات می شود، اما در سایت تولیدات امکان خرید پکیج های سالانه وجود دارد و کاربران می توانند با قیمتی مناسب محصولات خود را با مشتریان و متقاضیان به نمایش بگذارند.

  1. کسب رتبه بالا در موتور جستجوگر گوگل

از آنجایی که همه مطالب موجود در وبسایت تولیدات بر اساس قوانین سئو هستند، در نتیجه در جستجوهای گوگل و دیگر موتورهای جستجوگر هم در رتبه های بالا قرار می گیرد.

  1. برقراری ارتباط بین مشترکین و مخاطبان

وبسایت تولیدات به خوبی می تواند ارتباط میان مشترکین و مشتریان را فراهم کند. به همین دلیل شما در سایت تولیدات به راحتی می توانید بزرگترین شرکت نرم افزار کامپیوتر را در شهر خود بیابید و به راحتی از خدمات آن آگاه شوید.

  1. پشتیبانی همه جانبه و ۲۴ ساعته

در هر کاری هیچ چیز بهتر از یک پشتیبانی ۲۴ ساعته نمی تواند خیال شما را راحت کند. به همین دلیل در تولیدات هم تیمی حرفه ای به صورت ۲۴ ساعته به سوالات کاربران پاسخ داده و در صورت لزوم راه حل های کاربردی را در اختیار آنان قرار می دهند.

حرف آخر

مشاهده کردیم که درصد بالایی از امور روزانه زندگی ما مانند استفاده از برنامه ها و وب سایت های مختلف به کمک شرکت های نرم افزار می گذرد. اما اگر شما از دسته افرادی متخصص در حوضه نرم افزار هستید، بهتر است خودتان را دست کم نگیرید و به فکر یافتن کار در بهترین و بزرگترین شرکت نرم افزار کامپیوتر و … باشید.

اما برای یافتن بهترین شرکت های نرم افزاری یا هر کمپانی و محصولی که در نظر دارید، تنها کافی است به وب سایت تولیدات سر بزنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد