استفاده از سایبان ماشین ضروری است؟ سایبان چه مزایای برای افراد خواهد داشت؟

0

به گزارش مجله اینترنتی دکوکدهممکن است این سوال به ذهن شما نیز رسیده باشد که چرا می ‌بایست از سایبان ماشین استفاده کنیم؟ استفاده از سایبان ماشین ضروری است؟ سایبان چه مزایای برای افراد خواهد داشت؟

استفاده از سایبان ماشین ضروری است؟

سایبان ماشین راه ‌حلی مناسب برای برطرف کردن مشکلات مختلف می ‌باشد. عموماً سایبان ماشین یک محصول کاربردی در بخش ‌های مختلفی از صنعت ساختمان ‌سازی به ‌صورت ثابت یا متحرک بر روی دیوار نصب می ‌گردد. این محصول را می‌ توان در:
• فضا های شخصی مانند حیاط خانه ‌ها، ویلا ها و باغ ها
• در خیابان
• اداره‌ ها
• سازمان‌ های دولتی
• مکان‌ های عمومی نظیر پارک‌ ها و فضای سبز ها
• جایگاه های سوخت
• ورزشگاه ها و… استفاده کرد.

 

محبوبیت سایبان ماشین

سایبان ماشین نصب سریع و آسانی دارد و به دلیل ایجاد فضایی به ‌دور از عوامل مزاحم و آسیب‌ زا همواره مورد توجه افراد به‌ ویژه رانندگان خودرو ها قرار می ‌گیرد. با نصب سایبان ماشین نگران هیچ خراشی بر روی سقف وسیله نقلیه خود نمی ‌باشید زیرا که این سایبان ‌ها از مواد اولیه با کیفیت ساخته شده ‌اند.
از دیگر دلایل محبوبیت این محصول می توان به افزایش امنیت اشاره داشت. با نصب سایبان ماشین فضایی مطمئن را برای ماشین فراهم می آوریم و از مشکلاتی مانند به سرقت رفتن ماشین یا اجزا ی آن جلوگیری می کنیم. کاهش مصرف انرژی و جلوگیری از اتلاف وقت افراد به ویژه کارمندان و کارکنان نیز در محبوبیت سایبان ماشین بسیار موثر بوده است.

 چرا به سایبان ماشین نیاز داریم؟

ممکن است این سوال به ذهن شما نیز رسیده باشد که چرا می ‌بایست از سایبان ماشین استفاده کنیم؟ افراد همواره با مشکلاتی نظیر عدم پیدا کردن جای پارک مناسب به ویژه در شهرهای شلوغ و پرجمعیت مانند تهران یا اصفهان رو به رو هستند به ‌همین ‌علت امکان دارد که ماشین خود را در خیابان یا در فضایی پارک نمایند که در معرض آسیب‌ های مختلف مانند تابش نور شدید خورشید قرار بگیرد.
آسیب وارد شده به ماشین سبب می‌ گردد تا افراد هزینه زیادی را برای تعمیر یا تعویض این وسیله نقلیه بپردازند. اما با نصب سایبان ماشین دیگر نگران مشکلاتی نظیر سرقت رفتن ماشین یا خرابی آن نیستیم. سایبان ماشین در برابر عوامل مختلف مانند بارش باران، برف، بارش‌ های شدید تگرگ و وزش طوفان یا نور خورشید محافظت لازم را به عمل می‌ آورد.
استفاده از سایبان ماشین با پوشش‌ های ضدآب و مقاوم می ‌تواند از خیس شدن، رنگ ‌پریدگی و پوسیدگی سایبان ماشین جلوگیری کند. سایبان ماشین فضای بسیار کمی را از محیط اطراف اشغال می ‌نماید و قابل ‌استفاده برای مکان‌ هایی با متراژ کوچک و یا بزرگ است.

 کاهش هزینه ‌ها با نصب سایبان ماشین

با نصب سایبان ماشین از هزینه‌ های ناشی از تعمیر یا تعویض ماشین جلوگیری می ‌کنیم. نیاز نیست تا همواره به ‌طور مداوم ماشین را به کارواش ببریم. سایبان ماشین از آلودگی و کثیف شدن بدنه خودرو در برابر عوامل مختلف مانند شیره درختان، فضولات پرندگان و غیره جلوگیری می ‌کند. جلوگیری از پوسیدگی لوازم داخلی ماشین ها مانند روکش صندلی ها یا فرمان نیز از دیگر مزایای استفاده از سایبان می باشد.

 

 

سایبان خودرو

 

شناخت بیشتر سایبان خودرو

با افزایش روز افزون جمعیت و پیشرفت تکنولوژی، افراد کم تر از وسایل نقلیه عمومی استفاده می کنند و امروزه در تمام خانه ‌ها حداقل یک خودرو وجود دارد. بنابراین استفاده از سایبانی مسقف بسیار ضروری می ‌باشد. محافظت در برابر عوامل مذکور از دلایل استفاده از سایبان خودرو ها می ‌باشد. سایبان خودرو ها در شکل ‌ها و طرح ‌های مختلف قابل ‌تولید و استفاده هستند. قیمت مناسبی دارند و شرایط مطلوبی را برای افراد فراهم می ‌کنند.
در روز های گرم سال استفاده از خودرو بسیار سخت و دشوار است. همچنین در سرمای شدید زمستان بارش ‌های باران و برف سبب آسیب ‌رسانی به موتور و یا بدنه خودرو می ‌شود. سایبان پارکینگ چاره کار برای مشکلات گفته ‌شده می ‌باشد.

استفاده چند منظوره از سایبان خودرو

با نصب سایبان خودرو در حیاط منزل یا ویلای خود می‌ توانیم با کمترین هزینه فضایی امن و مطمئن را فراهم آوریم. هنگامی‌که خودرو در زیر سایبان پارک  نشده می ‌توانیم با قرار دادن میز و صندلی مناسب از این فضا به‌ عنوان آلاچیق نیز استفاده کنیم. این فضا با ایجاد  سایه ی مطلوب می تواند محیطی دنج برای گذراندن اوقات فراغت، بازی کودکان یا محلی برای برگزاری جشن ها و دورهمی های خانوادگی یا دوستانه باشد.
سایبان خودرو امروزه طراحی‌ های زیبا و خلاقانه ‌ای دارد که می ‌تواند در هماهنگی بیشتر با نمای ساختمان یا ویلا فضایی دنج و فوق‌العاده را فراهم آورد. بنابراین می ‌توان از سایبان خودرو استفاده چند منظوره نیز داشت.

جنس سایبان خودرو

سایبان خودرو با پیشرفت تکنولوژی از متریال ‌های مختلف با کیفیت متفاوت تولید و به بازار عرضه می گردد. تنوع بالا در ساخت سایبان خودرو سبب می‌ شود تا افراد با توجه به بودجه مد نظر خود بتوانند سایبان مناسب را تهیه کنند. سایبان ‌ها از متریال‌ های مختلفی طراحی و تولید می ‌شوند به ‌عنوان مثال سایبان‌ ها می‌ توان از ورق ‌های فلزی طراحی شوند که در مقابل با سایبان‌ های پارچه ‌ای مقاومت بیشتری دارند. جنس سقف و سازه سایبان ‌ها از فلز می ‌تواند استحکام بیشتری را برای افراد فراهم آورد. طراحی سایبان در میزان ضخامت این فلز ها و قیمت سایبان‌ ها مؤثر است.
ابعاد و اندازه سایبان خودرو به ظرفیت خودرو هایی که قرار است در زیر آن قرار بگیرد و محل قرارگیری سایبان بستگی دارد. پیش ‌از سفارش این محصول می ‌بایست این نکات بررسی شود و با محاسبات دقیق سایبان مناسب طراحی گردد. سایبان ‌های بزرگ مخصوص اداره‌ ها و سازمان ‌ها هستند. سایبان‌ ها با ابعاد بزرگ متریال بیشتری برای سقف و اسکلت نیاز دارند بنابراین این امر در افزایش قیمت این محصول نیز مؤثر خواهد بود.

قابلیت‌ های جانبی سایبان خودرو

سایبان خودرو در مدل ‌ها و طرح‌ های مختلف طراحی می ‌شود که هر یک قابلیت ‌های خاصی دارند به‌ عنوان مثال اگر از سایبان خودرو به ‌صورت تاشو استفاده کنیم این سقف ‌ها قابلیت جمع شدن دارند و متحرک هستند بنابراین هنگامی‌که نیاز به سایبان الزامی نمی ‌باشد می توانیم سایبان را جمع کنیم تا در برابر عوامل مختلف آسیب دچار آسیب نگردد.
البته می بایست به این نکته اشاره داشت سایبان خودرو به صورت ثابت نیز اجرا می شود. سایبان های ثابت به طور دائمی در محل نصب می گردند و امکان جا به جایی این سایبان ها وجود ندارد. سایبان های ثابت از مقاومت بالاتری نسبت به سایبان های متحرک داشته و نیاز به نگه داری مداوم ندارند.  سایبان های متحرک نیاز به مراقبت و نگه داری بیشتری دارند تا تجهیزات الکتریکی به کار برده شده در این سایبان ها دچار آسیب نگردد.

 

سایبان ماشین ارزان

 

طراحی سایبان ماشین

سایبان در زیبایی محیط بسیار موثر بوده و می تواند موجب نظم بیشتر فضای شخصی یا عمومی گردد. امروزه سایبان‌ ها با طرح‌ ها و شکل ‌های خاصی در سقف و یا سازه طراحی می ‌شوند بنابراین می ‌توانیم برای ساختمان‌ هایی که نمای آن‌ ها از خطوط منحنی تشکیل ‌شده است از سایبان‌ های منحنی و یا قوسی ‌شکل استفاده کنیم. این هماهنگی می ‌تواند جلوه‌ی محیط ما را چندین برابر کند.
سایبان های ساده و پیچیده با توجه به سلیقه ی کارفرما قابل اجرا هستند. برای محیط های شخصی مانند ویلا ها استفاده از سایبان ها با طراحی خاص همواره توصیه می شود تا در کنار نور پردازی ها، استفاده از آب نما ها و یا آلاچیق ها فضایی خارق العاده را فراهم آورد.

 سفارش و ساخت سایبان خودرو

برای خرید سایبان خودرو توصیه می‌ شود به سازنده‌ ها و شرکت‌ های تولید کننده معتبر و با سابقه در این زمینه مراجعه کنید. خرید بدون واسطه از مراکز معتبر قیمت ارزان و خوبی را نیز به‌ همراه دارد. راه ارتباطی با شرکت‌ های تولید کننده جهت کسب مشاوره‌ ی لازم پیش‌ از خرید می ‌تواند در انتخاب سایبانی با کیفیت بالاتر به افراد کمک ویژه ‌ای نماید.
•    تنوع بالای محصولات
•    کیفیت‌ های تضمین ‌شده
•    قیمت‌ های واقعی
•    تجربه کافی در زمینه طراحی و نصب سایبان ‌ها
از دلایل مراجعه به این مراکز می ‌باشد.

سایبان ماشین ارزان ‌قیمت

هزینه سایبان ماشین به عوامل بسیار مختلفی بستگی دارد و همواره ثابت نیست. ویژگی ‌های مختلف و اجزای گوناگون به ‌کار رفته شده در سایبان می ‌تواند در قیمت این محصول کاربردی بسیار مؤثر باشد. از دیگر عوامل مؤثر بر قیمت سایبان می ‌توان به موارد زیر اشاره داشت:

  • جنس و کیفیت روکش به کار برده شده در سایبان
  • جنس سازه و مقاومت آن
  • قطعات به ‌کار رفته شده در سایبان ماشین
  • تجهیزات جانبی
  • ابعاد و اندازه سایبان
  • هزینه ‌های مربوط به دستمزد و نصب سایبان
  •  مقاومت سایبان در شرایط مختلف منطقه

 

 

سایبان

 

 برای خرید سایبان ماشین ارزان ‌قیمت به چه نکاتی توجه کنیم؟

در ادامه به راهنمایی بیشتر برای خرید سایبان ماشین ارزان ‌قیمت می‌ پردازیم. به ‌راحتی می ‌توان هزینه ‌های خود را کاهش داد و سایبان ماشین ارزان ‌قیمت را تهیه کنیم. امروزه به دلیل نابسامانی ‌های اقتصادی کشور می ‌بایست چاره‌ای اندیشید تا علاوه‌ بر توجه به این نیاز ها و ایجاد آسایش و آرامش بیشتر بتوانیم سایبان با قیمت مناسب تهیه کنیم.
یکی از مؤثر ترین عوامل برای در قیمت سایبان ارزان طراحی بر اساس اصول و قواعد مهندسی شده ‌است. رعایت کردن این موضوع از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.  اگر سایبان با اصول مهندسی طراحی شود در ساخت سایبان ماشین ارزان‌ قیمت کمک ویژه ‌ای می ‌نماید.
کیفیت سایبان ماشین ارزان با توجه به رعایت این اصول بسیار بالا خواهد بود. سایبان در برابر عوامل خارجی ایستایی و دوام خود را حفظ می‌ کند و در مواجهه با مشکلات گوناگون دچار آسیب و هزینه‌ های اضافی نمی ‌گردد. با نصب سایبان با روش های صحیح از واژگونی سایبان هنگام وزش باد های شدید جلوگیری کرده و در نتیجه از آسیب های جانی و مالی ممانعت لازم را به عمل می آوریم.
برای طراحی و ساخت سایبان ماشین ارزان ‌قیمت به نکات زیر می ‌بایست توجه کرد. هنگام طراحی سایبان ماشین ارزان ‌قیمت می ‌بایست به مقاومت و زیبایی آن توجه بیشتری داشته ‌باشیم. ساخت و اجرای سایبان ماشین با اسکلت و پایه‌ های پروفیل باید به ‌صورت نورد شده صورت بگیرد.
تعداد خرپا ها و پایه‌ ها برای اجرای سایبان ماشین ارزان ‌قیمت در کمترین حالت ممکن در نظر گرفته شود. البته می ‌بایست در این بخش اطمینان لازم را درباره ی  استحکام سازه با انجام محاسبات دقیق کسب کنیم و ایستایی سایبان ماشین را در نظر داشته ‌باشیم که سایبان پایداری لازم را در برابر نیرو های جانبی و ثقلی داشته باشد.

ساخت سایبان ماشین ارزان ‌قیمت با فولاد

یکی از متریال هایی که همواره مهندسان و سازندگان سایبان ‌ها توصیه می ‌کنند فولاد است. فولاد برای ساخت سازه‌ ها، ستون‌ ها و تیر های سایبان به کار برده می ‌شود و به دلیل مقاومت کششی این محصول در برابر زلزله همواره مورد توجه افراد قرار گرفته ‌است.
ساخت سازه‌ های سبک مانند سایبان ماشین با استفاده از فولاد امروزه بسیار مرسوم می ‌باشد زیرا که این سازه در برابر بار های مختلف که به سایبان وارد می ‌شود مقاومت و دوام بالایی دارد و فضای کمتری را اشغال می ‌نماید. برای خرید سایبان ماشین ارزان ‌قیمت می ‌توانیم از ستون ‌های فولادی برای سازه و اسکلت سایبان استفاده نماییم. فولاد علاوه ‌بر قیمت مناسب دوام و مقاومت بسیار بالایی دارد.

پوشش مناسب برای سایبان ماشین ارزان قیمت

برای ساخت پوشش سایبان ماشین ارزان ‌قیمت از متریال‌ های مختلف نظیر ورق‌ های گالوانیزه، ایرانیت، سفال استفاده می ‌شود که هر یک دارای معایب و مزایای متعددی هستند. اما در ادامه به بررسی یکی از بهترین و مناسب‌ ترین پوشش‌ ها برای سقف سایبان ماشین می ‌پردازیم که از قیمت بسیار مناسبی نیز برخوردار می ‌باشد.

سایبان مقاوم و ارزان با ورق های یو پی وی سی

طراحی و تولید سایبان ‌ها با متریال نوین نظیر ورق ‌های یو پی ‌وی سی می ‌تواند برای افراد مزایای زیادی را به‌ همراه داشته باشد. این پوشش ‌ها به دلیل ویژگی‌ های بسیار خوب و متعدد همواره مورد توجه مهندسان قرار گرفته ‌اند. برای طراحی سایبان ماشین ارزان ‌قیمت نیز استفاده از این پوشش‌ ها همواره توصیه می ‌گردد.

مزایای استفاده از ورق‌ های یو پی‌ وی سی در ساخت سایبان ماشین

  1. • این پوشش‌ ها از خاصیت آنتی یو وی برخوردار بوده و با انعکاس نور می ‌تواند سایه بسیار خنک و مطلوبی را در فضا ایجاد کنند.
  2. • قابلیت شکل ‌پذیری بالای ورق‌ های یو پی‌ وی سی سبب می ‌شود تا در ساخت سایبان ‌های مدرن با شکل‌ های مختلف و خاص بتوانیم از این محصول استفاده کنیم.
  3. • ورق های یو پی وی سی وزن بسیار سبکی دارند. بنابراین نصب و راه ‌اندازی سایبان نسبت‌ به سایبان ‌ها با متریال ‌های دیگر از سرعت بیشتری برخوردار است.
  4. • قابلیت شست و شوی آسان، ظاهری زیبا و یکپارچه، عایق رطوبت و صدا از دیگر مزایای این پوشش های پر طرفدار می باشد.

 

سایبان خودرو

استفاده از سایبان خودرو برای اداره ‌ها

همانطور که پیش از این اشاره شد سایبان ‌ها در فضای اداری و پر رفت ‌و آمد نیز کاربرد دارند. از سایبان‌ ها در شرکت‌ ها و اداره‌ هایی که دارای فضایی مسقف برای پارکینگ در نظر گرفته نشده ‌است استفاده می ‌شوند تا سایه‌ای مطبوعی را در این فضا فراهم کند.
سایبان پارکینگ در محیط‌ های اداری مزایای زیادی را به‌ همراه دارد که در ادامه به بررسی بیشتر آن خواهیم پرداخت. با نصب سایبان خودرو از تابش شدید نور خورشید در امان می ‌مانیم. همچنین معضل کمبود جای پارک مناسب برای کارمندان و کارکنان نیز با نصب این سایبان ‌ها برطرف می ‌گردد. در هنگام پرتاب اشیا و وسایل سنگین از آسیب ‌رسانی آن با بدنه خودرو ها نیز با نصب سایبان جلوگیری می ‌شود. این سایبان‌ ها یک محصول محافظ در برابر عوامل مخرب می ‌باشند.
نصب سایبان خودرو در فضای رفت پر رفت ‌و آمد و شلوغ آسایش و رفاه بیشتری را برای افراد به وجود می ‌آورد.  علاو ه‌ بر آن باعث زیبایی و نظم دهی بیشتر به این فضا ها می‌ گردد. پیشنهاد می شود برای این فضا ها با ظرفیت خودرو بالا از سایبان های دو طرفه استفاده شود تا مشکل عدم فضای کافی نداشته باشید. این سایبان ها با پوشش دهی بسیار بالا شرایط مطلوبی برای تعداد ماشین زیاد فراهم کرده و فضای کمی را اشغال می کنند.

 کاهش استهلاک خودرو با نصب سایبان

یکی از وسیله‌ های جانبی برای محافظت از انواع خودرو ها، سایبان‌ ها هستند. سایبان خودرو به ‌منظور ایجاد سر پناه در برابر عواملی مانند باران ‌های اسیدی در محیط‌ های متنوع نصب می ‌گردد. در شهر های شلوغ بارش باران ‌های اسیدی موجب رنگ ‌پریدگی یا آسیب به بدنه خودرو ها می‌ شود. سایبان حفاظت کامل در برابر این عوامل را تضمین می ‌نماید بنابراین در محیط ‌های مختلف مانند کارخانجات، مراکز آموزشی و درمانی یا خدماتی به‌ منظور ایجاد فضایی با نظم بیشتر نصب می ‌شود.

پوشش سایبان خودرو چه ویژگی‌ هایی می‌ بایست داشته باشد؟

یکی از مهم ‌ترین بخش ‌ها هنگام سفارش سایبان خودرو توجه به نوع پوشش سایبان است. این پوشش ‌ها امروزه از تنوع بسیار بالایی برخوردار هستند و ممکن است این نگرانی برای افراد به وجود آید که کدام یک از پوشش ‌ها کیفیت بهتر و مطلوب ‌تری دارند. در ادامه به بررسی پارامتر های مختلفی خواهیم پرداخت که می ‌تواند ما را در انتخاب سایبان خودرو با کیفیت کمک نماید.
پوشش به‌ کار رفته در سایبان ‌ها می ‌بایست دوام و مقاومت بسیار بالایی داشته باشد. در برابر عوامل مختلف که پیش ‌از این به آن اشاره شد دچار آسیب و یا تغییر رنگ نگردد. بر سطوح این پوشش ‌ها قارچ زدگی یا کپک مشاهده نشود. توصیه می شود پوششی برای سایبان خودرو انتخاب شود که ضد آب بوده و رطوبت را از خود عبور نمی دهد. به راحتی قابل شست و شو باشد.
سایبان می‌ بایست پوششی داشته باشد که در سازگاری و هماهنگی با اقلیم منطقه باشد. این سایبان ‌ها با سازگاری بیشتر با فضای اطراف کمتر دچار آسیب می ‌شوند و برای افراد صرفه اقتصادی به ‌همراه دارند بنابراین برای خرید سایبان خودرو ارزان ‌قیمت توجه به نوع پوشش به‌ کار رفته شده در سایبان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.
خیلی از افراد دلایل اقتصادی به سمت سایبان ‌ها و متریال‌ های بی ‌کیفیت می ‌روند اما باید به این نکته توجه داشته ‌باشیم که کیفیت و دوام پوشش سایبان نقش بسیار پر رنگی را ایفا می ‌کند. با انتخاب نادرست و داشتن سایبانی بی ‌کیفیت همواره شاهد هزینه ‌های ناشی از تعویض پوشش سایبان یا تعمیر آن خواهیم بود بنابراین توصیه می‌ شود کیفیت را فدای قیمت نکنیم و با خرید سایبان ماشین با کیفیت محصولی با طول عمر بالاتر داشته ‌باشیم.

برند سایبان ماشین

و در آخر می بایست به این نکته اشاره داشت که برند سایبان ماشین نیز از اهمیت بسیار بالایی برخودار است. شرکت تولید کننده و برند سایبان در قیمت این محصول بسیار موثر خواهد بود. بدیهی است سایبان های تولید شده در مراکز مختلف به دلیل کیفیت در طراحی و اجرا یا مصالح به کار رفته دارای قیمت های متفاوت باشند. برای خرید سایبان ارزان قیمت ابتدا مشاوره لازم را کسب نمایید و با مقایسه ی مراکز معتبر و مشاهده نمونه سایبان های تولید شده در این مراکز اقدام به خرید سایبانی بدون واسطه و ارزان نمایید. در ادامه به شناخت یکی از مراکز معتبر با سابقه ی درخشان در کشور می پردازیم.

شرکت سایه سازان کوروش

این مجموعه یکی از تولید کنندگان معتبر و با سابقه در زمینه ساخت سایبان ‌ها به‌ ویژه سایبان ماشین می ‌باشد. شرکت سایه سازان کوروش با طراحی ‌های اصولی و توجه به کیفیت مواد به‌ کار رفته شده در ساخت سایبان‌ ها اقدام به تولید این سایبان‌ ها با قیمتی بسیار مناسب کرده ‌است.
هدف اصلی این مجموعه تولید سایبان ها با دوام و طول عمر بالا می باشد. طراحی و اجرای سایبان ماشین در کوتاه‌ ترین زمان ممکن صورت می ‌گیرد و در محل مورد نظر با روش ‌های نوین نصب می‌ گردد. برای مشاهده نمونه سایبان‌ های تولید شده توسط این مجموعه می ‌توانید به سایت سایه سازان کوروش مراجعه کنید یا از طریق شماره درج ‌شده در انتهای مقاله با مشاورین این مجموعه در تماس باشید تا  راهنمایی ‌های لازم را جهت خرید سایبانی بهتر کسب کنید.

پاره ای از پروژه ها: سایبان خودرو اداره کل محیط زیست تهران، سایبان محوطه و سوله سبک صنایع غذایی بیژن، سایبان ماشین دانشگاه دارو سازی خرم آباد، سایبان انرژی اتمی تهران، سایبان ماشین اداره بازرسی کل خرم آباد، سایبان خودرو بیمه ایران مازندران و …

تلفن تماس: ۰۹۱۲۳۷۹۳۱۲۰
دفتر مرکزی: ۰۲۶۳۲۷۳۱۷۹۵

 

برچسب ها : سایبان,سایبان ماشین,سایبان خودرو,سایبان ماشین ارزان

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد