انواع ماسک مو و آموزش ماسک مو خانگی

0

دکوکده: این روزها مراقبت از مو یکی از مهم ترین مواردی است که هرکسی به بایستی به آن توجه ویژه ایی کند و سعی کند با توجه به اینکه آلودگی های محیطی زیاد است، آسیب نبینند. ما در این مقاله در خصوص انواع ماسک مو و آموزش ماسک مو خانگی برای شما سخن گفته ایم که توجه به آن خالی از لطف نیست.

ماسک ترمیم کننده مو با روغن ‌زیتون و آووکادو

روغن زیتون غنی از امگا ۳ بوده که برای مو بسیار مفید است و خواص انتی اکسیدان دارد و موجب می شود که مراقب مو در برابر رادیکل های آزاد و محیطی باشد. روغن زیتون و آوووکادو را اکثر اشخاصی که محصولات طبیعی می فروشند دارند و شما می توانید با صبرو حوصله آن را درست کنید.

چگونگی تهیه این ماسک

یک عدد آووکادو ایی که رسیده باشد.

استفاده از روغن زیتون

در صورت تمایل نیز می توانید از عسل نیز استقاده کنید و بعد از مخلوط کردن موهای خود را با آن آغشته کنید و بعد از نیم ساعت بشورید.

ماسک مو خانگی با تخم‌ مرغ، سس مایونز، روغن ‌زیتون و عسل

این مواد  به دلیل داشتن اسید های چرب مفید، موجب می شود که مو از آن تغذیه کند و  و باعث می شود که چربی های ضروری در آن حفظ شود.

.۳ ماسک ترمیم کننده مو با روغن نارگیل و عسل

پروتئین ترابی یکی از مواردی است که برای مو لازم و ضروری است و بهتر است که اگر به صورت شیمیایی و ماسک ها از آن استفاده نمی کنیم، حتما از ماسک های خانگی حاوی آن مانند روغن نارگیل و عسل است استفاده نماییم و همچنین این موارد حاوی روغن نارگیل نیز است.

۴. ماسک مو با شیر بادام و روغن نارگیل

این ماسک حاوی ویتامین های غنی و مفید جهت استحکام و رشد مو است که برای زیبایی و تقویت مو از آن استفاده می شود. این ماسک یکی از انواع ماسک مو و آموزش ماسک مو خانگی است که بسیار کاربرد دارد و روش تهیه آن در زیر گفته شده است.

روش استفاده:

در این روش با استفاده از ۴ عدد تخم مرغ و ۵ قاشق شیر بادام و روغن نارگیل تهیه می شود که بعد از ترکیب آنها ماسک موی طبیعی فراهم و بر موهای شما زده خواهد شد.

کلام آخر

گاهی اوقات زمان و هزینه ماسک های شیمایی برای مو بسیار زیاد است به همین دلیل توصیه می شود که از آن ها به جای ماسک موی طبیعی استفاده شود. فقط توصیه می شود که قبل از استفاده به نوع آن که متناسب با موی شما باشد دقت فرمایید.

پیشنهاد ما متخصص پوست و مو در تهران

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد