آیا بهترین تولیدکنندگان ایرانی را می‌شناسید؟

0

به گزارش مجله اینترنتی دکوکده:

از تولیدکنندگان ایرانی چه می‌دانید؟ از دیرباز تاکنون ایرانیان در زمینه‌های گوناگون دست به تولیدات محصولات متنوع زده‌اند. در این مقاله در تولیدات ما شما را با بهترین آن‌ها آشنا می‌کنیم. با خرید محصولات این تولیدکنندگان می‌توانید به رشد و بالندگی اقتصادی کشورمان کمک کنید.

اسنوا

در زمینه تولید لوازم خانگی از بهترین تولیدکنندگان ایرانی در زمینه محصولات برقی خانگی به شمار می‌آید. این برند قدیمی محصولات متنوعی مانند ماشین لباس‌شویی، ماشین ظرف‌شویی، اجاق گاز، یخچال فریزر و تلویزیون و چندین وسیله برقی دیگر مثل قهوه‌ساز تولید می‌کند. اسنوا تمام آنچه شما برای آشپزخانه خود لازم دارید را با کیفیت بالا و قیمت مناسب تولید می‌کند.

پارس‌خزر

پارس خزر یکی دیگر از نام‌های قدیمی و خوشنام ایرانی است که نیم‌قرن سابقه تولید محصولات برقی دارد و همه ما با نام آن آشنا هستیم.

از معروف‌ترین محصولات آن پلوپز آن است که برنامه‌های پخت متنوعی دارد. تنها محصول این شرکت پلوپز آن نیست. این برند که با نام سایا نیز شناخته می‌شود، وسیله‌های کوچک برقی بسیاری تولید می‌کند.

امرسان

امرسان را همه ما با شعار زیبا، پیشرو، مطمئن می‌شناسیم. یخچال‌های این برند ایرانی بسیار معروف هستند. این برند لوازم برقی دیگری نیز تولید می‌کند، لوازمی مثل ماشین لباس‌شویی، اجاق‌گاز، هود و جاروبرقی  این محصولات نیز از کیفیت خوبی برخوردار هستند.

تکنولوژی یخچال‌های شرکت امرسان مشابه نمونه‌های خارجی است که از اپلیکیشن موبایل استفاده می‌‌کنند و هوشمند هستند.

ایکس ویژن

این برند در سال ۱۳۸۵ آغاز به کار کرد و اولین محصول معرفی شده از طرف این شرکت تلویزیون بود. اما اکنون تولید محصولات این برند تنها به تلویزیون محدود نمی‌شود.

یخچال‌فریزر و ماشین لباس‌شویی نیز به لیست محصولات این شرکت اضافه شده‌اند. از ویژگی تلویزیون‌های آن می‌توانیم به هوشمند بودن آن و همینطور طراحی‌های بی‌نظیر آن اشاره کنیم.

هاکوپیان

هاکوپیان نامی بسیار قدیمی و آشنا برای ایرانیان در زمینه تولید پوشاک است. این برند که سابقه‌ای بیش از ۵۰ سال دارد، پوشاک مخصوص آقایان تولید می‌کند. الیاف این پوشاک طبیعی هستند که همین امر از آسیب به محیط زیست جلوگیری می‌کند.

برند RNS

این برند نیز یک برند پوشاک است که از سال ۱۳۸۸ بنیان‌گذاری شد. این برند از تولیدکنندگان ایرانی نوپا است.

طراحان آن کالکشن‌ها و پوشاک زیبایی را به بازار عرضه می‌کنند که مواد اولیه آن‌ها پنبه ویسکوز با رنگ‌های طبیعی است. همین امر کیفیت محصولات آن را بالا برده است. لازم است در همین قسمت ذکر کنیم که این برند دوستدار محیط زیست است و با تولید محصولات خود به طبیعت ضربه‌ای وارد نمی‌سازد.

تولیکا

این برند پوشاک از سال ۱۳۷۱ شروع به فعالیت کرد و پوشاکی باب سلیقه خانم‌های ایرانی تولید می‌کند. این برند با طراحی‌های خاص خود محبوبیت زیادی بین مردم پیدا کرد و حتی راه خود را تا آمریکای شمالی، اروپا و کشورهای حوزه خلیج‌فارس باز کرد. برند تولیکا اولین برند‌ مد سریع در ایران است.

بادی اسپینر

این برند در سال ۱۳۸۶ تاسیس شد و از آن زمان تاکنون به طراحی و تولید پوشاک آقایان می‌پردازد. کیفیت محصولات این برند بالا و قیمت آن‌ها مقرون به صرفه است. اکنون بادی اسپینر لباس و اکسسوری‌های زنانه را نیز تولید می‌کند.

سبک طراحی پوشاک این برند کژوال و شیک است و امروزه محصولاتی مانند کیف، کوله‌پشتی، کفش، کمربند، لباس راحتی و لباس مهمانی و… به بازار عرضه می‌کند. بادی اسپینر امکان خرید آنلاین را نیز برای مشتریان خود فراهم ساخته است.

نوین چرم

برند محصولات چرمی نوین چرم چندان که تصور می‌کنید نوپا نیست. این برند فعالیت‌های خود را در سال ۱۳۷۰ آغاز کرد و از آن زمان تاکنون مسیر پیشرفت خود را طی کرد.

نوین چرم از محبوب‌ترین برندهای چرم در میان ایرانیان است که بخشی از این محبوبیت به دلیل به خدمت گرفتن چهر‌ه‌های سرشناسی مثل بهرام رادان و بهنوش طباطبایی برای تبلیغ این برند است.

نوین چرم به کشورهای آسیایی و اروپایی صادرات انجام می‌دهد. طراحی‌های آن هم کلاسیک است و هم اسپرت. به همین علت باب سلیقه بسیاری از مردم است.

چشمه نور

چشمه نور یکی از تولیدکنندگان ایرانی در زمینه تولیدات لوستر، مبل، لوازم تزئینی و لوکس است که از سال ۱۳۷۴ آغاز به کار کرد.

نام تجاری این شرکت چنکو بوده و در تلاش است با تولید محصولات با کیفیت با رقبای خارجی زقابت کند. این محصولات قابل خریداری از فروشگاه‌های آنلاین هستند. در سال ۱۳۹۸ این شرکت توانست امتیاز کیفیتCE  اروپا را کسب کند.

ستاره کویر یزد

این شرکت از تولیدکنندگان ایرانی در زمینه تولید فرش ماشینی به شمار می‌رود که در سال ۱۳۶۰ تاسیس شد. طراحی فرش‌های این شرکت واقعا زیبا و بی‌نظیر هستند. از زمان تاسیس خود این برند روز به روز به پیشرفت خود افزوده است و به نوآوری‌های خود ادامه می‌دهد.

چینی زرین

چینی زرین از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان ظروف چینی در ایران است که به خاطر کیفیت بالای خود قابلیت رقابت با محصولات خارجی را دارد. محصولات این تولیدکننده حتی به بیش از ۲۰ کشور دنیا صادر می‌شود.

این شرکت تنها تولیدکننده دارای فناوری IGD در ایران است که سبب می‌شود محصولاتش شفاف و در شست و شوهای مکرر مقاوم باشند.

کلام آخر

تلاش ما در این مقاله شناساندن بهترین تولیدکنندگان ایرانی در زمینه‌های گوناگون بود. برخی از این برندها سال‌ها است که در حال تولید محصولات خود هستند و عده‌ای دیگر نوپا هستند، اما تمام آن‌ها تلاش می‌کنند محصولات خود را با کیفیت بالا به دست مشتری برسانند.

خرید چنین محصولاتی به صرفه‌تر از خرید تولیدات خارجی وارد شده به کشور است. با خرید از تولیدکنندگان ایرانی به رشد اقتصادی کشورمان و ایجاد اشتغال کمک خواهید کرد.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد