آشنایی با دندانپزشک در تهران

0

لبخندی که دندان هایی بی نقص را نمایان کند، زیبایی هر چهره ای را دو چندان می کند. به همین دلیل این روزها تعداد زیادی از مردم به منظور زیبایی به دندانپزشکان مراجعه می کنند.

در این مقاله قصد داریم خدمات زیبایی که یک دکتر دندانپزشک در تهران می تواند در اختیار شما قرار دهد، معرفی کنیم.

اگر ساکن تهران هستید، برای یافتن دندانپزشکی مناسب می توانید به سایت دکتر با من سر بزنید و یکی از آن ها را در نزدیکی محل زندگی خود پیدا کنید. همچنین می توانید نام و آدرس تعداد زیادی دندانپزشک در شمال تهران و حتی دکتر دندانپزشک ارزان در تهران را در این سایت بیابید.

خدمات زیبایی دندانپزشکی شامل چه مواردی می شود؟

در این قسمت خدمات زیبایی را که دندانپزشک در تهران می تواند برای شما انجام دهد، به شما معرفی می کنیم. شاید با تعدادی از آن ها آشنا باشید.

·       مینا کاری دندان

منظور از مینای دندان همان روکشی است که روی دندان ها قرار دارد و سبب می شود دندان زیبا و سالم به نظر برسد. بنابراین آسیب به مینا زیبایی دندان های شما را از بین می برد.

دلایل آسیب به مینا عبارت هستند از: مراقبت نکردن از دندان ها و مصرف بیش از حد مواد حاوی ترکیبات اسیدی و قندی. برای بهبود و باز گرداندن زیبایی مینای دندان، دندانپزشکان مینا کاری انجام می دهند.

·       سفید کردن دندان ها

یکی دیگر از اقداماتی که دندانپزشکان برای زیبا کردن دندان ها انجام می دهند، سفید کردن آن ها است. دندان ها به مرور زمان دچار زردی و تیرگی می شوند.

برای برطرف کردن این مورد دندانپزشکان توسط بلیچینگ دندان ها را سفید می کنند. این شیوه یکی از محبوب ترین شیوه ها برای زیبایی دندان ها است.

·       باندینگ زیبایی

باندینگ دندان یکی دیگر از شیوه های زیبایی دندان است. در این شیوه مواد هم رنگ دندان را به دندان متصل می کنند. از این شیوه برای ترمیم دندان های دارای لک، شکسته شده یا بریده شده استفاده می شود.

·       ارتودنسی زیبایی

ارتودنسی با دو هدف انجام می‌ شود. عده ای برای اهداف درمانی از آن استفاده می کنند، مثل کودکان. اوتودنسی در این حالت برای درمان دندان و فک مورد استفاده قرار می گیرد. اما معمولا هدف بزرگسالان از ارتودنسی زیبایی است.

·       روکش های زیبایی دندان

یکی از تاثیرگذارترین شیوه های زیبایی دندان، قرار دادن روکش های زیبایی روی آن ها است. به روکش دندان لمینت نیز گفته می شود. این روکش ها ظاهری یکدست و زیبا به دندان ها می دهند و به همین دلیل لبخند زیبایی نیز خواهید داشت.

این روکش ها از جنس های متفاوتی ساخته می شوند که کیفیت آن ها را نیز متفاوت است. با توجه به نیاز و شرایط خود می توانید یکی از آن ها را انتخاب کنید. یک دندانپزشک در تهران می تواند این کار را برای شما انجام دهد.

·       کرادینگ دندان

کرادینگ یکی دیگر از شیوه های زیبا سازی دندان ها است. در این شیوه مانند ارتودنسی ترتیب دندان ها برقرار می شود. اما شیوه انجام آن شبیه به ارتودنسی نیست. برای منظم کردن دندان ها در این شیوه از ترکیباتی استفاده می کنند که دندان ها منظم شوند.

·       اوردنچر دندان

این روش همان کاشت دندان است. در این شیوه پروتزهای متحرکی به خود دندان یا ایمپلنت‌های دندانی چسبیده  می‌شوند. این شیوه عملکرد دندان هایی را افزایش می دهند که جایگزین دندان اصلی شده اند.

·       لکه گیری دندان ها

یکی از مواردی که زیبایی دندان ها را تا حد زیادی از بین می برد، ایجاد لکه روی دندان ها است. در این شیوه زیبایی، دندانپزشک این لکه ها را از بین می برد و ظاهر دندان ها را سفید می کند.

البته این شیوه زمانی مورد استفاده قرار می گیرد که لکه ها چندان سخت نباشند. اگر لکه ها به گونه ای باشند که به سختی از بین بروند، باید از شیوه بلیچینگ استفاده شود. یک دندانپزشک در تهران می تواند این کار را برای شما انجام دهد.

·       اصلاح طرح لبخند

در اصلاح طرح لبخند لثه به منظور تغییر شکل و زیباتر شدن لبخند تحت جراحی قرار می گیرد. این جراحی تا حد زیادی زیبایی دهان، دندان و لبخند را افزایش می دهد، از این رو یکی از محبوب ترین اقداماتی است که دندانپزشکان برای زیبایی صورت انجام می دهند و طرفداران زیادی بین مردم دارد.

در پایان

در سال های اخیر توجه مردم به زیبایی دندان ها روز به روز افزایش پیدا کرده است. پیش از آن تنها کاری که افراد برای زیبایی صورت خود انجام می دادند، جراحی بینی بود، اما اکنون مردم به این قضیه پی برده اند که زیبایی دندان و لبخند تا چه حد می تواند به زیبایی چهره آن ها بیفزاید.

به دلیل اهمیت همین موضوع این مقاله را به معرفی خدمات زیبایی اختصاص دادیم که دندانپزشکان برای مردم انجام می دهند. برای اینکه یک دندانپزشک در تهران را در نزدیکی محل زندگی خود پیدا کنید، کافی است به سایت دکتر با من سر بزنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد