متخصص پوست عالی در تهران را چگونه بیابیم؟

0

تعداد زیادی متخصص پوست عالی در تهران در حال فعالیت هستند. پوست و مو از آن دسته از اعضای بدن هستند که نیاز به مراقبت روزانه و مستمر دارند. نه تنها آن‌ها بخشی از اجزای بدن ما هستند و مثل باقی اجزای بدن ما باید از آن‌ها مراقبت شود، بلکه در زیبایی ظاهر ما نیز نقش مهی ایفا می‌کنند و می‌توانند اعتماد به نفس ما را افزایش یا کاهش دهند.

برای مراقب از آن‌ها باید به متخصص پوست مراجعه کنید. برای اطمینان از سلامتی پوست خود و همچنین برای درمان مشکلات پوستی و بهره‌مندی از خدمات پوستی در صورتی که ساکن تهران هستید، می توانید با نگاهی به سایت دکتر با من متخصص پوست شرق تهران و متخصص پوست غرب تهران را پیدا کنید.

چه زمانی به متخصص پوست عالی در تهران مراجعه کنیم؟

پوست بدن انسان‌ها از ارگان‌های مهم ما است که مثل هر ارگان دیگری می‌تواند بیماری‌های مخصوص به خود را داشته باشد. همینطور افراد نه تنها برای بیماری، بلکه برای زیبایی پوست خود نیز می‌توانند به این پزشکان مراجعه کنند. برای هر یک از این دلایل می‌توانید به یک متخصص پوست در هر نقطه‌ای از کشور مراجعه کنید.

۱.آکنه

آکنه رایج‌ترین مشکل پوستی در انسان‌ها است که از دوران بلوغ آغاز می‌شود و تا سال‌ها ادامه پیدا می‌کند. آکنه‌ها همان جوش‌هایی هستند که گاهی سرسیاه و گاهی سرسفید روی پوست صورت دیده می‌شوند.

اندازه‌ آن‌ها ممکن است کوچک یا بزرگ باشد و گاهی با کیست‌های دردناکی همراه هستند. یکی از دلایلی که بهتر است برای درمان آن‌ها به یک متخصص پوست مراجعه کنید، این است که اگر خود برای از بین بردن آکنه آن‌ را دستکاری کنید، ممکن است جای زخم آن روی پوست باقی بماند و از بین نرود.

با مراجعه به یک متخصص پوست عالی در تهران یا سایر مناطق او محلول یا داروی مناسب برای از بین رفتن آکنه را تجویز می‌کند و در نهایت نقطه‌ای از آن باقی نخواهد ماند.

۲.تبخال

متخصص پوست عالی در تهران

بیشتر انسان‌ها حداقل یک بار در زندگی خود تجربه مشاهده تبخال در اطراف لب خود را داشته‌اند. عده‌ای هستند که خیلی بیشتر این تبخال‌ها را روی صورت خود مشاهده می‌کنند. اگر با تبخال آشنایی ندارید، باید توضیح دهیم که تبخال‌ها تاول‌هایی قرمز رنگ هستند که داخل آنها از مایع پر شده است و اغلب نزدیک دهان یا لب دیده می‌شوند.

قبل از به وجود آمدن تبخال نشانه‌های آن بروز می‌کند که در آن ناحیه مورد نظر دچار سوزش یا خارش می‌شود. اگر از آن دسته افراد هستید که زیاد تبخال می‌زنید و بسیار آزاردهنده شده‌اند، حتما با یک متخصص پوست عالی در تهران در ارتباط باشید.

۳.حساسیت به لاتکس

این حساسیت نوعی بیماری پوستی به شمار می‌آید که نیاز به اقدام پزشکی دارد. عده‌ای که به لاتکس حساسیت دارند، در برخورد پوستشان با آن احساس گرما و خارش می‌کنند و دمل‌های قرمز روی آن ناحیه به وجود می‌آید و اگر تماس‌ها ادامه پیدا کنند، ظاهر پوست خشک و زبر می‌شود.

حتی اگر تکه لاتکس نیز در هوا باشد،‌ این افراد شروع به سرفه، آبریزش بینی، عطسه، خارش چشم و اشک می‌کنند. حتی ممکن است این افراد دچار مشکلات تنفسی نیز بشوند.

۴. اگزما

یکی دیگر از مشکلات پوستی که ظاهر پوست را بسیار زشت جلوه می‌دهد و همین امر منجر به کاهش اعتماد به نفس افراد می‌شود، اگزما نام دارد. خبر خوب در مورد این بیماری این است که با مراجعه به یک متخصص پوست عالی در تهران یا دیگر شهرها و دریافت داروی مناسب، این مشکل برطرف می‌شود.

در اگزما پینه‌هایی روی پوست دست و بدن به وجود می‌آید که به رنگ‌های زرد یا سفید هستند و پوسته پوسته می‌شوند. این نواحی مدام در حال خارش هستند و به همین دلیل با خارش مداوم آن این مشکل برطرف نمی‌شود. همچنین در این نواحی گاهی ریزش مو نیز دیده می‌شود.

۵.پسوریازیس

از دیگر مشکلات پوستی باید به پسوریازیس اشاره کنیم. در این مشکل روی پوست پینه‌های تیز و نقره‌ای که پوسته پوسته هستند، پدیدار می‌شوند. مکانی که بیشتر دیده می‌شوند، روی سر، آرنج‌ها، زانوها و پایین کمر هستند.

پزشک پوست و مو چه خدمات زیبایی ارائه می‌دهد؟

نه تنها می‌توانید برای درمان بیمار‌ی‌های پوستی به متخصص پوست مراجعه کنید، بلکه این گروه از پزشکان می‌توانند به زیباتر شدن پوست شما نیز کمک کنند. در ادامه به آن‌ها خواهیم پرداخت.

۱.لیزردرمانی

از لیزردرمانی برای انواع اقدامات زیبایی استفاده می‌شود، برای از بین بردن موهای زائد گرفته تا جوان‌سازی پوست. همینطور جای جوش و خالکوبی را نیز می‌توان با لیزر از طریق متخصص پوست عالی در تهران برداشت.

۲.لایه‌برداری

در مراکز زیبایی پوست و مو لایه‌برداری پوست نیز انجام می‌شود که به جوان‌سازی پوست کمک زیادی می‌کند.

۳.تزریقات پوستی

متخصص پوست عالی در تهران

متخصصین پوست در مراکز زیبایی یا مطب‌های پزشکی تزریق موادی مانند بوتاکس و فیلر انجام می‌دهند که این مواد تا حد زیادی به جوان‌سازی پوست کمک می‌کنند.

آیا آقایان برای مشکلات پوست و مو می‌توانند به پزشک مراجعه کنند؟

در جواب باید بگوییم بله. در واقع یک متخصص پوست، دکتر مو و ریش نیز به شمار می‌آید و می‌توانید برای برطرف کردن مشکلات مربوط به ریش به این پزشکان مراجعه کنید. یکی از مشکلاتی که عده‌ای از مردان با آن مواجه هستند، کم‌پشت بودن ریش است.

علت چنین چیزی می‌تواند سوختگی، سوانح، بیماری‌های قارچی و بیماری های روماتیسمی باشد. دلیل دیگر آن کاهش سطح هورمون‌ها است. البته علت دیگر آن می‌تواند ژنتیکی باشد. با مراجعه به یک متخصص پوست عالی در تهران می‌توانید این مشکل را درمان کنید.

اگر کم‌پشت بودن مو به دلیل بیماری ایجاد شده باشد، پزشک دارو تجویز خواهد کرد و اگر علت آن کمبود هورمون باشد، پزشک با هورمون‌درمانی این مشکل را برطرف می‌کند. شیوه‌های دیگری نیز در سال‌های اخیر برای برطرف کردن این مشکل به وجود آمده است که شامل درمان‌های موضعی محرک مو و کاشت مو می‌شود.

متخصص موبرگشتی چه کسی است؟

متخصصین پوست متخصص موبرگشتی نیز هستند. شاید از خود بپرسید موبرگشتی یعنی چه؟ در موبرگشتی یا کیست مویی، کیست‌های مویی در چین خوردگی باسن، شکاف بالای باسن یا هر جای دیگر از استخوان دنبالچه تا مقعد ایجاد می‌شود.

این کیست‌ها می‌توانند همراه با ترشح چرک و خون باشند و همچنین هنگام نشستن فرد درد زیادی را تحمل خواهد کرد. این کیست‌ها اغلب در مردان شیوع دارند، اما زنان نیز می‌توانند به آن مبتلا شوند. برای رهایی از این کیست‌ها می‌توانید به متخصص پوست و مو مراجعه کنید.

در پایان

پوست و موی انسان‌ها نیاز به مراقبت مداوم دارد و به خاطر حساسیت‌های خاص پوست، این عضو مهم بدن در معرض بیماری‌های زیادی قرار دارد. به همین دلیل در این مقاله به بررسی مشکلات پوستی پرداختیم که برای درمانشان می‌توانید به یک متخصص پوست عالی در تهران مراجعه کنید.

پیدا کردن این متخصصان در تهران اصلا کار سختی نیست، چون فقط کافی است به سایت دکتر با من سر بزنید و نام و آدرس یکی از این متخصصان را پیدا کنید. فراموش نکنید که برای دریافت خدمات مربوط به زیبایی نیز می‌توانید به این متخصصان مراجعه کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد