با انواع متخصص خون در تهران آشنا شوید

0

هدف ما در این مقاله معرفی انواع متخصص خون در تهران است. در بدن مشکلات زیادی به وجود می‌آید که برای تشخیص بیماری و درمان آن‌ها نیاز به مراجعه به یک متخصص خون پزشکی است.

قبل از اینکه به ادامه بحث بپردازیم، باید به این سوال پاسخ دهیم که اصلا متخصص خون چیست؟ دکتر خون برای چیست؟ و به چه کسی اطلاق می‌شود. متخصص خون یا هماتولوژیست به پزشکی گفته می‌شود که با بررسی خون انسان به تشخیص، پژوهش درمان و جلوگیری از اختلال‌های خونی و اختلال‌های سیستم لنفاوی (غدد لنفاوی و رگ‌ها) می‌پردازد.

تشخیص انواع سرطان‌ها نیز به عهده این پزشکان است. برای پیدا کردن یک دکتر خون عالی ما به شما توصیه می‌کنیم حتما به دکتر با من سر بزنید، چراکه نام انواع دکتر خون‌شناسی در آن ذکر شده است و اگر ساکن تهران هستید، می‌توانید به راحتی با یک دکتر خون تهران تماس بگیرید.

این سایت با کمک تیم قوی که به خدمت گرفته، لیستی از پزشکان در این زمینه را جمع‌آوری کرده است که با خیال راحت می‌توانید از آن استفاده کنید.

دکتر خون و انکولوژی

متخصص خون همانطور که پیش از این ذکر کردیم به تشخیص بیماری‌های خونی و درمان آن‌ها می‌پردازد. از پیشرفته‌ترین مشکلات خونی انواع سرطان‌ها هستند.

پزشکی که تخصص او درمان انواع سرطان‌ها باشد، انکولوژیست می‌گویند و به شناسایی و درمان سرطان انکولوژی گفته می‌شود. می‌توانید بهترین متخصص خون در تهران را در سایت ما پیدا کنید.

دکتر خون اطفال

کودکان ممکن است در بدو تولد یا بعد از تولد دچار مشکلات خونی شوند. در این صورت باید حتما به متخصص این گونه از بیماری‌ها برای این گروه سنی مراجعه کنید. با مراجعه به سایت ما می‌توانید لیست اسامی دکتر خون کودکان را پیدا کنید و با آن‌ها در اسرع وقت تماس بگیرید.

دکتر پلاکت خون

متخصص خون در تهران

پلاکت خون نوعی سلول خونی است که بدن ما آن‌ها را در مغز استخوان می‌سازد. این سلول‌ها وظیفه مهمی در بدن دارند و کار انعقاد خون را انجام می‌دهند.

اگر میزان پلاکت خون کم شود، بدن انسان‌ دچار آسیب می‌شود و قسمت‌های مختلف بدن مثل لثه‌ها و دیگر اندام‌ها دچار خونریزی می‌شوند. افت پلاکت خون ممکن است دلایل متفاوتی داشته باشد و ناشی از بیماری باشد که تشخیص آن به عهده یک دکتر خون هموتولوژی است.

اگر محل زندگی شما تهران است، می‌توانید به سایت ما سر بزنید و در این رابطه با متخصص خون در تهران ارتباط برقرار کنید.

دکتر چربی خون در تهران

چربی خون یکی از بیماری‌هایی است که اغلب افراد مسن به آن مبتلا می‌شوند. میزان بالای چربی در خون می‌تواند خطرناک باشد. چربی‌های مضر که از طریق غذا وارد بدن می‌شوند، در رگ رسوب می‌کنند و گردش خون را با مشکل مواجه می‌کنند.

سبک زندگی ناسالم، مصرف غذاهای ناسالم، سیگار و الکل باعث چربی خون می‌شود و اگر درمان نشود، می‌تواند باعث بیماری‌های عروقی و حتی مرگ افراد شود. برای تشخیص و درمان این مشکل باید به یک دکتر خون خوب مراجعه کنید که بتوانید از بهترین درمان برخوردار شوید.

دکتر متخصص غلظت خون

غلظت خون به تعداد گلبول‌های قرمز موجود در آن بستگی دارد. هرچقدر این تعداد بیشتر باشد، غلظت خون بیشتر می‌شود. افزایش بیش از حد این مقدار می‌تواند بسیار خطرناک باشد که اغلب آقایان به آن مبتلا می‌شوند. میزان بالای غلظت خون می‌تواند منجر به لخته شدن خون شود.

پزشکان تاکنون دلایل زیادی برای این مشکل برشمرده‌اند. متخصصین خون با بررسی انواع آزمایش‌ها این مشکل را بررسی و درمان می‌کنند.

از مهم‌ترین عوارض لخته خون سکته قلبی یا مغزی است که می‌تواند مرگ افراد را در پی داشته باشد. یک متخصص خون، متخصص لخته خون نیز است و می‌تواند این مشکل را در بدن شما برطرف کند.

متخصص عفونت خون

یکی دیگر از تخصص‌های یک متخصص خون تشخیص عفونت در خون است. بروز عفونت در خون می‌تواند دلایل متفاوتی داشته باشد. اگر یکی از قسمت‌های بدن دچار عفونت شود و به موقع درمان نشود، عفونت وارد خون می‌شود و توسط سیستم گردش خون در تمام بدن پخش می‌شود.

از عوارض پخش شدن عفونت در بدن می‌توانیم به سپسیس، شوک سپتیک و سندرم پریشانی حاد تنفسی اشاره کنیم. عفونت‌ها در بدن ممکن است حتی باعث مرگ بیمار نیز بشود.

در صورتی که احساس می‌کنید خون شما دچار این مشکل شده است، سریعا به یک متخصص خون در تهران که نام بسیاری از آن‌ها در سایت ما ذکر شده است، مراجعه کنید.

متخصص فشار خون

متخصص خون در تهران

از دیگر تخصص‌های پزشکان خون کنترل فشار خون افراد است. بسیاری از افراد ممکن است به فشار خون مبتلا باشند بدون اینکه از آن اطلاع داشته باشند. از این رو اگر مسن هستید، هر چند وقت یکبار حتما به یک متخصص خون مراجعه کنید و آزمایش‌های مربوط به فشار خون را به او نشان دهید.

خون در بدن با فشاری معین در جریان است. اگر این فشار بالا باشد، فرد دارای فشار خون بالا است. از عوارض فشار خون بالا سکته است که خطرناک‌ترین آن‌ها به شمار می‌آید. یک متخصص خون هماتولوژی با تجویز داروهایی این مشکل را برطرف می‌سازد.

چنانچه در تهران اقامت دارید، می‌توانید یک متخصص فشار خون غرب تهران را در سایت ما پیدا کنید.

فوق تخصص خون نوزادان

گروهی از متخصصین خون به شکل به خصوص روی مشکلات خونی نوزادان تمرکز دارند و به تشخیص و درمان این گروه سنی می‌پردازند. با مراجعه به سایت ما می‌توانید آن‌ها را پیدا کنید.

متخصصین خون را در کجای تهران پیدا کنم؟

اگر ساکن تهران هستید، با مراجعه به سایت ما می‌‌توانید انواع متخصص خون جنوب تهران و متخصص خون غرب تهران را بیابید. این سایت با تیم حرفه‌ای که در اختیار دارد، تماس با دکتر خون در غرب و جنوب تهران را بسیار آسان می‌کند.

در پایان

تلاش ما در این مقاله معرفی انواع متخصص خون در تهران و معرفی سایتی بسیار معتبر بود که به شما در پیدا کردن این متخصصین و برقراری ارتباط با آنان کمک می‌‌کند.

با نگاهی به این سایت می‌توانید در سریع‌ترین زمان ممکن متخصص خون در جنوب تهران و متخصص خون در غرب تهران را بیابید. پس اگر به دنبال یک متخصص خون عالی در تهران می‌گردید، به هیچ عنوان دکتر با من را پشت گوش نیندارید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد