۷ گام در طراحی داخلی ویلا

0

به گزارش مجله اینترنتی دکوکده : ۷ گام در طراحی داخلی ویلا طراحی داخلی ویلا امروزه خانه ها از قبل کوچکتر هستند زیرا از خانه های بزرگ مقرون به صرفه تر و کاربردی تر هستند.

ساخت ویلا کلاسیک مدرن ما در این مقاله سعی داریم ۷ گام در طراحی داخلی ویلا را برای شما آموزش دهیم زندگی روزمره ما شلوغ تر شده است بنابراین یک خانه کوچکتر بهترین انتخاب است اما با همه این مزایا می توان به ضرر سختی در طراحی داخلی و انتخاب مبلمان برای این مناطق کوچک لطمه زد.

در اینجا برخی از نکات مربوط به طراحی داخلی منازل کوچک توسط گروه طراحی پشتیبانی آورده شده است:

نحوه طراحی ورودی در ویلا

این رابط کاربری است که سلیقه صاحبان خانه را تعیین می کند. این اولین تصور راجع به شخصیت و سلیقه صاحبان خانه می دهد و نمای کلی خانه را بازتاب می دهد. به همین دلیل است که باید با انتخاب رنگ های روشن و روشن و قرار دادن یک آینه بزرگ با یک میز کوچک و یک صندلی راحت، سمت زیبایی شناختی آن را برجسته کنیم. همچنین، یک گلدان گلدان کوچک تمام چیزهایی است که ما به یک طراحی شیک و زیبا و در عین حال بسیار ساده در ورودی احتیاج داریمو این روش در بازسازی ویلا بیشترین کاربرد را دارد.

نحوه طراحی ویلا کوچک

این قسمت بسیار مهمی از خانه است زیرا در جایی است که صاحبان خانه و مهمانان آنها جمع می شوند و با رنگ آمیزی ساختمان میتوانید فضای خیلی شیک و بزرگی را ایجاد کنید ۷ گام در طراحی داخلی ویلا بنابراین باید آرامش، راحت و سرزنده باشد. انتخاب مبلمان چند کاره یک ایده درخشان است مبل های کوچک اندازه که با یک میز ساده کوچک در وسط توزیع می شوند بدون ایجاد مزاحمت فضای خالی را در اتاق ایجاد می کنند.

اتاق ناهار خوری کوچک

هر اینچ از این اتاق باید صریح باشد زیرا در آنجا است که معمولاً خانواده و میهمانان جمع می شوند. از میز بیضی شکل به جای میز مستطیل استفاده کنید زیرا میز بیضی شکل می تواند تعداد افراد زیادی را جمع کند و حرکت در اتاق را راحت تر کند.

ایده برای آشپزخانه کوچک

یکی از بزرگترین مشکلی که خانم خانه دار با آن روبرو است آشپزخانه کوچک است زیرا فضای کوچکتر علاوه بر مقدار چیزهایی که وی مجبور است به دلیل فضای کم موجود ، در ساماندهی وسایل و تجهیزات آشپزخانه مشکلی ایجاد کند. ابتدا باید فضای خاصی را برای حرکت تعیین کنید و اشکال و اندازه کابینت ها و جداول را آنالیز کنید. سپس رنگ را تعیین کنید و رنگ سفید را ترجیح دهید. رنگهای خنک ، ساخت ویلا دوبلکس معدنی و سبک تر چراغ ها را منعکس می کنند که باعث می شود آشپزخانه گسترده تر شود.

می توانید آشپزخانه را به سالن یا اتاق نشیمن باز کنید. این امر باعث ایجاد نشاط در خانه می شود و فضای خاصی به آشپزخانه وارد می کند. همچنین می توانید اتاق نشیمن، اتاق غذاخوری و آشپزخانه را در یک منطقه ترکیب کنید.

ایده برای طراحی ویلا اتاق خواب کوچک

اویم شاهانه یکی از نکته های مفید در طراحی اتاق خواب استفاده از رنگ های سبک و مناسب برای چشم ها مانند خاکستری روشن است که یک رنگ عملی نیز می باشد که با تمام رنگ های مبلمان به خوبی ترکیب شده و فضای و نور اضافی را فراهم می کند. از آنجا که تختخواب بزرگترین اثاثیه اتاق است، می توانید از یک تخت سایز کوچک استفاده کنید تا فضای بیشتری به اتاق اضافه شود تا بتوانید لوازم جانبی مانند آینه و موارد دیگر را اضافه کنید.

نحوه طراحی حمام کوچک ویلا

اگر حمام کوچک است، طراحی وبلا آن دشوار است و مبلمان را در آن قرار دهید. به همین دلیل باید ابتدا روی قرار دادن وسایل اساسی تمرکز کنید و از شر چیزهای اضافی خلاص شوید. به عنوان مثال، ۷ گام در طراحی داخلی ویلا شما می توانید یک توالت کوچک، هزینه ساخت ویلا حوضچه و یک وان را قرار دهید، یا به جای اضافه کردن وان می توانید دوش بگیرید زیرا فضای کمتری می گیرد. برای صرفه جویی در فضا همچنین می توانید به جای معمول، یک درب کشویی به حمام اضافه کنید.

همچنین از کابینت های منحصر به فرد کوچک استفاده کنید زیرا آنها به ذخیره سازی کمک می کنند و همچنین باعث صرفه جویی در فضای مصرفی می شوند از کاشی های بزرگ برای کف و سرامیک به رنگ روشن برای دیوارها و چراغ هایی که مخصوص حمام هستند استفاده کنید. evimshahane این نکات را باعث توهم یک حمام گسترده تر می داند.

آدرس سایت : https://www.evimshahane.com

 

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد