۶ مدل از پر طرفدار ترین مبل های تخت شو آرا سوفا

0

به گزارش مجله اینترنتی دکوکده : خرید مبل‌ تختخواب شو  یکی از بهترین گزینه‌ها برای نشیمن و پذیرایی و فضای کوچک آپارتمان ها و خانه ها به شمار می رود. این سبک معمولا به صورت کاناپه های سه و یا دو نفره و جتی تک نفره در بازار مبلمان به چشم می خورند که هرکدام مناسب فضای مخصوص به خود می باشد.تنوع مدل در مبل تخت شو با توجه به ابعاد و نحوه باز شدن آنها بسیار بالاست که در این مقاله قصد داریم شما را با جدیدترین مبل های تختخواب شو آرا سوفا آشنا کنیم.

۱-مبل راحتی تخت شو باکسدار

مبل تختخواب شو وستون به صورت ست و کاناپه تک می باشد، که کاناپه سه نفره این مدل قابلیت تخت شدن را دارد این در صورتی است که به هیچ وجه مشخص نیست که کاناپه تختخواب شو می باشد و به ظاهر یک کاناپه معمولی می باشد که این یکی از بهترین گزینه ها برای کسانی می باشد که به دنبال خرید یک ست مبل راحتی با امکان اینکه کاناپه تخت شو باشد و بتوانند از آن استفاده کنند می باشد.

نحوه تخت شدن این کاناپه ها به این صورت است که از زیر مبل بالا می آید و از وسط باز می شود و تبدیل به تخت خواب بزرگ دو نفره می شود. در زیر این مدل محصول باکس بزرگ نیز تعبیه شده است.

۳-مبل ال تخت شو ldn28

مبل ال تختخواب شو مدل Ldn28 یکی از شیکترین مدل‌های ال تخت شو می باشد است که می توان از مزایای بی نظیر آن نهایت استفاده را برد.این مدل درحالت مبل دارای نشیمن ۴ نفره بوده درحالی که یک نفر می تواند درازکش آن را به حالت تخت

درآورده و استراحت کند و نفرات دیگر از نشیمن بهره مند شود هم چنین باکس بزرگ و عمیقی که دارد وسایل بسیاری را در خود جای می دهد.

 

۴-ست مبل راحتی تختخواب شو لمسه دار یا چستر

برخی از مدل های راحتی به صورت لمسه دار هستند و پشتی و کف آنها دارای دوخت لمسه دار می باشند. این مدل ست ها دارای ترکیب دوخت زیبا و جذاب هستند .

۵-کاناپه مدرن تختخواب شو (G25)

مبل تختخواب شو G25 به صورت یک کاناپه سه نفره می باشد که قابلیت تخت شدن برای دو نفر را دارا می باشد.

این مدل مبل تخت شو به صورتی طراحی شده که به تنهایی در حالت بسته قابلیت تخت شدن برای یک نفر را دارد و همچنین دسته به شکلی طراحی شده که فرم و شکل کاناپه به صورت یک ال می باشد.

در قسمت پایه ها و دسته استیل براق کار شده که نمای مدرنی به مبل داده تا مناسب برای فضای کاراداری نیز باشد.

۶-مبل تخت شو (V22)

مبل تختخواب شو V22 به صورت یک کاناپه دو نفره می باشد که قابلیت تخت شدن برای دو نفر را دارد.

این مبل تختخواب شو یکی از پرکاربرد ترین مدل های تخت شو دو نفره می باشد و گزینه مناسبی برای کسانی می باشد که کمبود فضا دارن چرا که این مدل برای تخت شدن روبه جلو و به صورت کشویی تبدیل به تخت شده و یک باکس بزرگ نیز در زیرکار تعبیه شده و فضای خیلی کمی از محیط را به نسبت مدل های دیگر اشغال می کند.

ست مبل تخت شو برقی

امروزه داشتن یک مبل برقی دیگر رویا نیست و به راحتی می توانید با مراجعه به سایت آرا سوفا یا فورشگاه های آرا سوفا یک مبل راحتی برقی یا مبل تخت شو برقی خریداری کنید. کافیست یکی از این مدل ها را امتحان کنید دیگر عاشق این مدل ها خواهید شد.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد