لیست قیمت لوازم خانگی برقی ایرانی و خارجی در ایمالز

0

به گزارش مجله اینترنتی دکوکده : امروزه خرید لوازم خانگی برقی یکی از دغدغه‌های چالش‌برانگیز است. با پیشرفت تکنولوژی و تنوع لوازم خانگی ایرانی و خارجی در بازار، استفاده از تجربیات و اطلاعات اطرافیان کافی نبوده و نیاز به منبعی معتبر برای اطلاع از قیمت‌ها و شرایط خرید لوازم خانگی بیش از پیش احساس می‌شود. برند‌های ایرانی و خارجی زیادی در زمینه تولید لوازم خانگی و عرضه آن‌ها به بازار فعالیت می‌کنند و نوسانات قیمت در فروش انواع کالاها، امکان رصد قیمت‌ها را به امری دشوار تبدیل کرده است.

چندین سایت معتبر در این حوزه فعالیت می‌کنند. در این مطلب به معرفی وب‌سایت ایمالز، موتور جستجوی که فروشندگان را به خریداران متصل می‌کند پرداخته و قیمت لوازم خانگی برقی ایرانی و خارجی را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

خرید انواع لوازم خانگی و مقایسه آن‌ها

لوازم خانگی یکی از نیازهای اساسی در هر خانه‌ای هستند که با آسان‌تر کردن امور، باعث صرفه‌جویی در زمان می‌شوند. برای تجربه خرید مناسب انواع لوازم خانگی برقی، بهتر است بعد از تعیین نیاز خود، به بررسی امکانات محصولات و برندهای تولیدی پرداخته شود.

انواع لوازم خانگی در دو دسته محصولات کوچک و محصولات بزرگ قرار می‌گیرند و لوازم خانگی‌های بزرگ با عنوان کالای سفید هم شناخته می‌شوند. از لوازم خانگی بزرگ می‌توان به یخچال و ماشین ظرفشویی و لباسشویی اشاره کرد که به راحتی قابل حمل نیستند. دستگاه آبمیوه‌گیری، دستگاه قهوه‌ساز، جاروبرقی، چرخ خیاطی و سایر لوازم برقی که حمل‌ونقل آن‌ها راحت‌تر است، در دسته‌بندی محصولات کوچک قرار می‌گیرند.

یکی از بهترین راه‌های انتخاب کالای مناسب، مقایسه بین کالاهای مختلف است. سایت ایمالز این امکان را فراهم کرده است تا با مقایسه و بررسی محصولات متنوع و قیمت هرکدام، در نهایت محصول دلخواه خود را انتخاب کنید.

قیمت یخچال فریزر و قیمت ماشین ظرفشویی

در میان لوازم خانگی، یخچال فریزر و ماشین لباسشویی از اهمیت بسیار ویژه‌ای برخوردار هستند. به علت هزینه‌های زیادی که صرف خرید این محصولات خانگی سنگین می‌شود، باید دقت و توجه کافی در انتخاب صحیح این کالاها لحاظ کنید تا در دام خریدهای نامناسب گرفتار نشوید.

در وبسایت ایمالز، قیمت یخچال فریزرها از ۳.۵۹۰.۴۰۰ تومان در ابعاد کوچک تا ۲۲۹.۹۰۰.۰۰۰ تومان برای مصارف خانگی متغیر است. قیمت ماشین ظرفشویی در مرجع معتبر و مستند ایمالز نیز از ۶.۵۰۰.۰۰۰ تومان به صورت رومیزی تا ۳۹.۱۸۸.۰۰۰ تومان برای مصارف خانگی و تا ۲۵۵.۲۴۰.۰۰۰ تومان در ابعاد بزرگ‌تر را شامل می‌شود.

قیمت قهوه ساز، قیمت چرخ خیاطی و قیمت جارو برقی

آغاز صبح همراه با یک فنجان قهوه، از اولین قدم‌ها برای شروع یک روز هیجان‌انگیز است. مهم‌ترین وسیله برای تهیه قهوه خانگی لذیذ، تهیه دستگاه قهوه ساز است. قیمت این دستگاه‌ها با توجه به مارک و کیفیت دستگاه‌ها تغییر می‌کند. قیمت قهوه ساز گرین مدل ۳۵۰ML در وب‌سایت ایمالز در بازه ۷۶.۵۰۰ تومان و قهوه ساز مدل Soul در محدوده ۳۰۵.۲۰۰.۰۰۰ تومان قرار دارد.

چرخ خیاطی از دیگر لوازم خانگی کوچک است که در مدل‌های مختلف موزیکال، چرخ گلدوزی و حاشیه‌دوزی و چرخ خیاطی حرفه‌ای به بازار عرضه می‌شود. قیمت چرخ خیاطی در ایمالز، در بازه ۲۶۲.۰۰۰ تومان به صورت موزیکال تا ۱۷۶.۴۵۵.۲۰۰ به ثبت رسیده است.

یکی از جارو برقی‌هایی که فضای خیلی کمی را اشغال می‌کند و قیمت مناسبی دارد، جاروبرقی درما مدل DX115C است. این جارو برقی در بازه ۷۷۰.۰۰۰ تومان تا ۷۹۴.۱۹ تومان به فروش رسیده و از ارزان‌ترین جاروبرقی‌های موجود در ایمالز به حساب می‌آید. جاروبرقی آاِگ (AEG) مدل AEG VX9-1-SB-P utraone مناسب برای کاربری خانگی، در بازه قیمتی ۹.۲۵۴.۰۰۰ تومان تا ۱۷.۰۰۰.۰۰۰ تومان در ایمالز تخمین زده می‌شود.

ایمالز؛ مرجعی مطمئن برای استعلام قیمت لحظه‌ای بازار

در این مطلب به شرح اطلاعات مختصر و مفیدی از قیمت انواع لوازم خانگی برقی از جمله قیمت یخچال، قیمت جاروبرقی، قیمت قهوه ساز و غیره پرداختیم. با پیشرفت فناوری به شکلی روزافزون بر تعداد خرید‌های اینترنتی افزوده شده و شناخت منابع معتبر برای استعلام قیمت‌های موثق و به‌روز بازار بسیار حایز اهمیت تلقی می‌شود.

وب‌سایت ایمالز فروشنده نیست، بلکه به عنوان موتور جستجو کالا، منبعی مناسب برای خریدی آسان، از فروشگاه‌های دارای نماد اعتماد الکترونیکی به شمار می‌آید. هر روزه در این وب‌سایت، قیمت‌ها به‌روزرسانی می‌شوند و امکان رصد قیمت‌ها و انتخاب کالایی باکیفیت و با قیمت مناسب در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

افرادی که به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه و مشاهده لیست کامل قیمت لوازم خانگی برقی هستند، می‌توانند با مراجعه به سایت ایمالز خریدی مطمئن و به‌صرفه را تجربه کنند.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد