نکات طلائی دکوراسیون اتاق نوجوان

0

به گزارش مجله اینترنتی دکوکده : دکوراسیون اتاق خواب برای یک نوجوان می تواند تنش زیادی ایجاد کند. بین دادن آزادی به آنها برای چیدمان اتاقی که شخصیت آنها را بیان می کند، در حالی که اطمینان حاصل شود که بقیه خانه منسجم باقی می ماند، تعادل وجود دارد.  چه به دنبال نکاتی برای ایجاد یک زیبایی شناسی شاد و پر جنب و جوش باشید و چه برای کشف اینکه چگونه یک فضای کوچک را به حداکثر برسانید به کمک نیاز دارید ، این نمونه های شیک از اتاق خواب نوجوانان و نکات دکوراسیون شما را راهنمایی خواهند کرد.

در اینجا ایده برای اتاق نوجوان برای ایجاد یک اتاق شیک و متناسب با سن وجود دارد که برای همه اعضای خانواده مناسب است.

با یک تم ظریف ایجاد کنید .

مانند برگزاری یک مهمانی سرگرم‌کننده، تزئین اتاق می‌تواند بسیار راحت به نظر برسد . زمانی که موضوعی شما را راهنمایی می‌کند – و راه‌های زیادی برای انجام این کار بدون ایجاد حس جذاب وجود دارد. به عنوان مثال، اتاق خوابی که تخته های موج سواری را به نقاشی دیواری تبدیل می کند در حالی که به یک  پالت رنگ ساحلی می چسبد. در حالی که اشتیاق را در دکوراسیون برای شخصی کردن فضا گنجانده است .

یک رنگ را انتخاب کنید

هنگامی که شما و نوجوانتان روی یک طرح تصمیم گرفتید، وقت آن است که پالت رنگ آن را انتخاب کنید.  از رنگ‌های خنثی مانند سفید و خاکستری برای دیوارها و پنجره‌ها استفاده کنید.  این امر به شما این امکان را می‌دهد که هنرهای رنگارنگ، ملافه‌ها و فرش‌ها را وارد فضا کنید و در صورت نیاز تغییر دهید.

ملزومات نوجوان را بگنجانید

اگرچه نوجوان شما می خواهد فضایی ایجاد کند که سبک و سلیقه فردی خود را نشان دهد، اما عناصر خاصی وجود دارد که اتاق خواب هر نوجوان باید شامل آنها شود.

تخت بزرگ و راحت ضروری است، زیرا نوجوانان به سرعت رشد می کنند و اغلب دوستانی برای ماندن دارند. یک میزمطالعه  محکم که بتواند یک لپ‌تاپ و یک صندلی راحت را در خود جای دهد نیز مهم است، زیرا در این سال‌ها مطالعه افزایش می‌یابد.

نور عالی و یک چراغ رومیزی باکیفیت برای مطالعه شب‌های طولانی حیاتی هستند.  دسترسی به نور طبیعی نیز ضروری است زیرا روحیه و نگرش مثبت را تقویت می کند.

عاقلانه سرمایه گذاری کنید

یکی از ویژگی های کلیدی اتاق خواب هر نوجوان سرویس خواب نوجوان است. پیشنهاد می‌ شود بدون به خطر انداختن فضای مطالعه و ذخیره‌سازی ، بزرگ‌ترین تختی را بخرید که متناسب با اتاق باشد.

روتختی را تعویض کنید

اگر بچه‌های شما یک اتاق مشترک دارند، یا وقتی کوچک‌تر بودند روی تخت‌خواب‌های کوچک‌تر سرمایه‌گذاری کرده‌اید، اما نمی‌خواهید برای چیز بزرگ‌تری پول خرج کنید، همچنان می‌توانید آن را به کار ببرید. تعویض پارچه و ملافه آسان است، بنابراین اجازه دادن به آن‌ها انتخاب رنگ‌ها و الگوهایی که سبک آنها را منعکس می‌کند، راه خوب دیگری برای تغییرات ساده است.

عجیب و غریب

عناصر عجیب و غریب را اضافه کنید که به خلاقیت نوجوان اجازه می دهد تا رشد کند ، مانند کاغذ دیواری طرح دار با پرهای طلایی، که در تصویر نشان داده شده است. اگر نمی‌خواهید به کاغذ دیواری بزنید می توانید از برچسب های موقت استفاده نمائید .

نمایش یک نقشه

یک نقشه به عنوان بخشی از دکوراسیون جالب، بخشی از تابلوی دید به نوجوان شما کمک می کند تا درباره دنیایی از امکانات فراتر از اتاق خواب خود رویاپردازی کند. نقشه را آویزان کنید یا به دیوار بچسبانید .

سقف را فراموش نکنید

سقف نوجوان خود را تبدیل به قطعه ای از اتاق او کنید و آن را در کاغذ دیواری مورد علاقه خود بپیچید. هر چقدر می خواهید دراماتیک یا ظریف باشید.

سیم های شبکه ای + قفسه

وقتی در حال جمع آوری ایده هایی برای تزئین اتاق خواب برای دختران نوجوان هستید ، به خاطر داشته باشید که سیم های شبکه ای دیوار برای کسانی که دکوراسیون ساده و مینیمالیستی را ترجیح می دهند ، انتخاب کاملی است . می توان از آن برای نمایش عکس یا گذاشتن یادداشت های مهم استفاده کرد.

از آنجا که رنگهای زیادی وجود ندارد ، شبکه دیواری سیم می تواند به راحتی تقریباً با همه چیز مطابقت داشته باشد

تخته مگنت آرایش

تخته آهنربایی آرایش شاید یکی از مناسب ترین ایده های دکوراسیون اتاق خواب برای دختران نوجوان باشد. از یک طرف ، زیبا و هنری به نظر می رسد ، از طرف دیگر به نظم و ترتیب همه آرایش کمک می کند.

آینه در وسط

همه دختران نوجوان معمولاً بسیار بدبین هستند ، بنابراین اگر در فکر این هستید که چگونه یک اتاق خواب را برای یک دختر نوجوان تزئین کنید ، فقط به یاد داشته باشید – یک آینه بزرگ در وسط اتاق نمی تواند انتخاب اشتباهی باشد!

گل آباژور

روشنایی همیشه مهم است که چه ما در مورد مبلمان اتاق نشیمن صحبت می کنیم یا دکوراسیون اتاق خواب دخترانه نوجوان

دکوراسیون تختخواب چراغ های ریسه ای

هر دختر نوجوانی عاشق افسانه ها است و می خواهد شاهزاده خانم نجات یافته توسط شاهزاده زیبا باشد. چراغ های تار شب ستاره دار یکی از جادویی ترین ایده های تزئین اتاق خواب دخترانه نوجوان است.

فیروزه مرسوم است

نقاشی دیوارها با رنگ فیروزه ای یکی از رایج ترین ایده ها برای دکوراسیون اتاق خواب دختر نوجوان است. این رنگ پر جنب و جوش تأثیر آرام بخشی بر ذهن و بدن دارد. به علاوه ، فوق العاده شیک است!

دکور دیوار با قاب

یکی از مهمترین نکات تزئین اتاق خواب دختر نوجوان این است که به دنبال سادگی باشید. لزوماً نیازی به دادن پول زیادی برای لوازم جانبی گران قیمت نیست.

به عنوان مثال ، فریم های قدیمی بالای تخت می تواند یک دکوراسیون عالی برای دیوار باشد.

گل و چراغ

ترکیب گل و چراغ یکی از شیک ترین (و ارزان ترین!) ایده های تزئین اتاق خواب دختران نوجوان است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که مقداری گل مصنوعی را در اطراف یک روشنایی سیمی متصل کنید.

با تخیل خود بازی کنید ، خودتان باشید .

 

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد