مبل طوسی به چه فرشی ست میاد؟

0

به گزارش مجله اینترنتی دکوکده، مبل طوسی با چه فرشی ست میشه : خانه محلی برای آرامش و زندگی اعضای خانواده است و معمولا افراد بیشترین و بهترین خاطرات خود را در خانه می سازند. با پیشرفت زندگی مدرن، افراد اهمیت زیادی به نوع چیدمان منزل خود می دهند و مایلند تا سبک خانه شان چیدمانی مدرن و شیک داشته باشد. یکی از راه های زیباسازی دکوراسیون در خانه، ست کردن رنگ وسایل خانه با یکدیگر است

مبل طوسی با چه فرشی ست میشه

رنگ طوسی جزو رنگ های خنثی و محبوب می باشد، چون قابلتی هماهنگی با رنگ های مختلفی را دارد. اگر شما هم قصد به کارگیری رنگ طوسی در دکوراسیون منزل خود را دارید، و می خواهید بدانید مبل طوسی با چه فرشی ست می شود؟ در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

مبل رنگ طوسی در دکوراسیون منزل

رنگ طوسی یکی از پر کاربرد ترین رنگ ها در چیدمان داخلی منازل در سبک های مدرن و امروزی می باشد. رنگ طوسی جزو رنگ های خنثی بوده و سازگاری و هماهنگی زیادی با فضای پیرامون خود دارد. این موضوع سبب می شود تا افراد زیادی در دکوراسیون خانه خود از این رنگ استفاده کنند. ترکیب رنگ طوسی با دیگر رنگ ها نتیجه نهایی بسیار زیبا و چشم نوازی خواهد داشت.

طیف های رنگ طوسی در مبلمان نیز بسیار پر کاربرد می باشد. ست کردن مبل طوسی، شامل ایجاد هماهنگی مبلمان با لوازم منزل، مانند فرش، کوسن و پرده، رنگ دیوار و … می شود. در ادامه رنگ فرش مناسب برای ست کردن با مبل طوسی را برای علاقه مندان بیان می کنیم.

ست فرش با مبل طوسی

مبل طوسی تقریبا با همه رنگ فرش قابلیت ست شدن را دارد. از جمله رنگ فرشی که می توان برای این منظور انتخاب نمود، فرش آبی مانند آبی نفتی و آبی فیروزه‌ای، فرش لاکی، فرش سیلور و فرش هایی در طیف قهوه‌ای کرم، فرش بژ، فرش سفید و… می باشند.

  • مبل طوسی با فرش کرم

 

فرش کرم گزینه مناسبی برای ست شدن با مبل طوسی است. کرم جزو رنگ های گرم است و فضای سرد رنگ طوسی را متعادل می کند. به دلیل روشن بودن هر دو رنگ، ست کردن مبل طوسی و فرش کرم، باعث روشن تر شدن فضای خانه می شود. انتخاب فرش کرم رنگ ساده و یا طرح دار دیگر به سلیقه صاحب خانه بستگی دارد. فرش طرح افشان کرم یکی از پیشنهاد های عالی برای این دکوراسیون است ،فرش کرم رنگ ساده با مبل طوسی، خانه تان را خلوت، دلباز و مدرن جاوه می دهد. و ترکیب فرش کرم رنگ طرح دار با مبلمان طوسی، حس و حال ویژه ای به دکوراسیون خانه بخشیده و به افزایش انرژی و بالا بردن تنوع بصری کمک خواهد نمود.

  • مبلمان طوسی و فرش آبی نفتی

آبی نفتی از رنگ های محبوب در دکوراسیون داخلی است، که فضای خانه را منحصر به فرد جلوه می دهد. این ترکیب رنگ، محیطی پر جنب و جوش را برای شما می سازد. از رنگ آبی نفتی می توان در رنگ کوسن و پرده نیز در کنار مبل استفاده شود.

  • مبل طوسی با فرش سفید

فرش کرم نبل طوسی

رنگ سفید را می توان با تمامی رنگ ها ست نمود، اما وجود این رنگ در کنار مبل طوسی ترکیب بسیار عالی خواهد بود. فرش سفید ساده یا فرش سفید برجسته باعث ایجاد روحیه پاکی در دکوراسیون می شود، و با قرار گیری در کنار مبل طوسی روشن، موجب جلوه بیشتر آن می گردد. در صورت ست کردن، مبل طوسی با فرش سفید، بهتر است از کوسن های سفید و طوسی طرح دار استفاده شود تا از یکنواختی بیش از حد فضای خانه کاسته شود. تنها ایراد استفاده از فرش سفید رنگ، به سرعت کثیف و لک شدن آن می باشد. بنابراین اگر در خانه بچه کوچک دارید، بهتر است از این ترکیب استفاده نکنید.

فرش فیلی رنگ

 

استفاده از دو رنگ طوسی در کنار همدیگر فضا را بیش از اندازه یکنواخت می کند. اما اگر مایل به استفاده از این ترکیب هستید، پیشنهاد می کنیم فرش طوسی طرح دار و دارای ترکیب چند رنگ، خریداری نمایید.

  • مبل طوسی و فرش فیروزه ای

رنگ آبی فیروزه ای جز طیف های رنگ آبی است که در کنار رنگ طوسی به خوبی ست می شود. رنگ فیروزه‌ای خستگی را از ذهن می زداید و در فضا آرامش و نشاط ایجاد می کند. علاقه‌مندان به فرش فیروزه ای می توانند با خیال راحت در کنار مبلمان طوسی خود از این رنگ فرش استفاده کنند.

مبلمان طوسی با چه فرشی هماهنگ تره

ست کردن مبلمان طوسی با فرش هایی با رنگ تیره هماهنگی بیشتری دارد، چون باعث گرم شدن فضای خانه می شود. فرش هایی مانند سورمه ای، آبی تیره، قهوه ای، زرشکی در کنار مبل طوسی نمایی زیبا خواهند داشت. اما برای اینکه فضای خانه زیاد تیره و گرفته نشود، می توانید برای کوسن ها و پرده ها از رنگ های کمی روشن تر، استفاده نمایید.

  • مبل طوسی و فرش سبز

رنگ سبز به رنگ آرامش معروف است. حال اگر در کنار مبلمان طوسی فرش سبز را انتخاب کرده اید، سبب می شود تا آرامش منزل تان دو چندان شود. شما می توانید در کنار مبل طوسی و فیلی خود از فرش سبز رنگ استفاده کنید، که ترکیب رنگی بسیار شیک و منحصر به فرد می باشد.

  • مبل طوسی و فرش سورمه ای

 

مبل طوسی و فرش سورمه ای هماهنگی زیادی با هم دارند، چون باعث ایجاد حسی عمیق از تلفیق زیبایی و آرامش و وقار می باشد. بنابراین اگر مبلمان شما طوسی است، پیشنهاد می کنیم از فرش رنگ سورمه ای در کنار آن بهره ببرید. تا زیبایی را در کنار آرامش رنگ طوسی به خانه تان ارمغان دهید.

  • مبل طوسی و فرش زرشکی

با توجه به دغدغه های روزمره افراد در زندگی امروزی و مدرن، ، بهتر است در دکوراسیون منزل رنگ هایی انتخاب کنید تا علاوه بر ایجاد حس آرامش، هیجان را نیز به شما منتقل کند. تا در زمان حضور در خانه شور و هیجانی دوباره را بدست آورید. رنگ زرشکی به فضای خانه را گرمی می بخشد و البته مدرن تر می سازد. استفاده از چند کوسن با رنگ زرشکی نیز ترکیب رنگی فوق العاده ای ایجاد می نمایید. بنابراین می توان گفت فرش زرشکی، بهترین انتخاب برای هماهنگی با مبل طوسی است.

  • مبل طوسی با فرش سنتی

خیلی از خانواده ها علاقمند به داشتن فرش های سنتی دستبافت یا ماشینی در خانه هستند. ست کردن مبل طوسی با فرش سنتی منعی ندارد، تنها باید در انتخاب طرح و رنگ آن کمی دقت کرد. در کنار مبل طوسی استفاده از فرش سنتی با زمینه کرم روشن و گل هایی به رنگ های صورتی و آبی و طوسی تیره پیشنهاد خوبی می باشد. چون رنگ طوسی، رنگی مدرنی و مبل طوسی نیز حالتی مدرن و امروزی دارد، بنابراین بهتر است از فرش های سنتی با تراکم گل کم استفاده شود.

فرش های ایرانی جلوه چشمگیر و نقشه و طرحی روح نواز، پر انرژی به خانه می دهند. یک ترکیب جسورانه و شگفت انگیز، در کنار هم قرار دادن مبل طوسی تیره با فرش سنتی به رنگ قرمز درخشان است. این انتخاب بی نهایت جذاب خواهد بود.

فرش و مبل فیلی

فرش فیلی مبل طوسی

ساده ترین روش برای ست کردن فرش و مبل در دکوراسیون داخلی، انتخاب فرش و مبل هم رنگ است. مبلمان انتخابی را می توان در طیف رنگی تیره تر یا روشن تر انتخاب نمود. استفاده از مبل و فرش همرنگ در خانه های کوچک و آپارتمانی باعث بزرگتر نشان دادن فضا خواهد شد.

اگر از طرفداران سبک دکوراسیون مینیمال و ساده هستید، یکی از روش های چیدمان این خانه ها همرنگ بودن فرش و مبلمان می باشد. مبلمان با رنگ های نقره ای، خاکستری و طوسی در کنار فرش رنگ فیلی، زیبا و چشم نواز خواهد بود. رنگ های هم گروه در دکوراسیون خانه به راحتی در کنار یکدیگر هماهنگ می شوند. برای ایجاد تنوع در محیط می توانید، از لوازم خانه مانند آباژور، گلدان و وسایل دکوری با رنگ های متفاوت انتخاب کنید.

کلام آخر

فرش کوروش

اگر به دنبال ست کردن مبل طوسی با فرش هستید، باید دقت کنید که رنگ طوسی رنگی خنثی است و با طیف های رنگی زیادی سازگار دارد. رنگ هایی مثل قرمز، زرد و آبی از بهترین رنگ ها در هماهنگ نمودن فرش با مبل طوسی است. ما در این مطلب سعی کردیم نحوه ست کردن مبل طوسی با رنگ فرش های مناسب را با شما به اشتراک بگذاریم. مطمئنا این چیدمان می تواند اید‌ه های زیادی داشته باشد. امیدواریم این مطلب برای شما مفید بوده باشد و بتوانید از آن برای طراحی دکوراسیون خانه خود ایده بگیرید. امکان خرید انواع فرش های ماشینی کاشان در فروشگاه اینترنتی فرش کوروش برای شما عزیزان فراهم شده است. پس به سایت www.bfarsh.com مراجعه کنید و انواع مدل با رنگ های متنوع فرش ارزان قیمت را مشاهده کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد