خرید تخصصی موتور کرکره برقی

0

خرید موتور کرکره برقی با گارانتی از شرکت نایس سایبان

به گزارش مجله اینترنتی دکوکده و به نقل از شرکت نایس سایبان با سابقه طولانی و تحت لیسانس اروپا بودن، توانسته است یکی از درخشان ترین شرکت های ایتالیایی پیشرفته باشد که موتور های کرکره برقی را با بهترین شرایط و متد روز دنیا به مشتریان عزیز ارائه می دهد. شما می توانید با خرید موتور کرکره برقی با گارانتی از این شرکت از خدمات پس از فروش آن نیز بهره مند شوید، هر چند موتورهای کرکره برقی عرضه شده؛ تا سالیان دراز نیاز به تعمیر و تعویض ندارند.

موتور کرکره برقی جزء قسمت های حساس در قطعات کرکره برقی محسوب می شود و باید در خرید این قطعه دقت لازم را داشته باشید. حساسیت نسبت به خرید از یک شرکت معتبر کاملا عاقلانه است. ممکن است شما هیچ تجربه ای از خرید این محصول و یا اطلاعاتی از مدل ها و برندهای متفاوت کرکره های برقی نداشته باشید، اما با اعتماد به این شرکت و پس از مشاوره گرفتن از افراد متخصص ما دست به خرید کرکره برقی متناسب با نیازتان بزنید.

 فروش انواع موتورهای کرکره برقی به سراسر ایران

کرکره های برقی علاوه بر این که در مراکز تجاری و پارکینگ های بزرگ استفاده می شوند، به علت استفاده بهینه از فضای موجود و کنترل آسان آن از راه دور در منازل مسکونی ویلایی و حتی پنجره ها نیز بسیار رایج شده اند. به همین دلیل با توجه به کاربردی که این کرکره ها دارند به انواع مختلف تقسیم بندی می شود و شرکت نایس سایبان، پیشرو در فروش و نصب موتور کرکره های برقی اطلاعاتی را درباره انواع این محصول در اختیار شما قرار می دهد.

وقتی کرکره های دستی منسوخ شد و کرکره های برقی رواج پیدا کرد، از موتور کرکره های برقی سانترال استفاده می شد که ایراداتی داشت. با پیشرفت در زمینه تولید کرکره های برقی، استفاده موتورکرکره برقی توبولار و موتور کرکره برقی ساید رایج شد.

موتور سانترال به دلیل اینکه در مرکز شفت کرکره برقی قرار می گیرد این اسم را برای او انتخاب کردند و به  MC نیز معروف است که دارای وزنی حدود ۱۸۰ تا ۲۸۰ کیلوگرم است. این نوع موتور به خاطر نصب راحت و عدم تغییر اساسی در ساختار کرکره قبلی مورد استفاده قرار می گیرد، اما به دلیل وزنش سقف تردد آن تا۳۰ مرتبه می باشد و با داشتن این ایراد زیاد مورد اقبال مردم قرار نگرفته است.

موتور کرکره برقی توبولار که طول آن ۳۰ سانتی متر است در لوله آهنی قرار دارد و هنگامی که بسته می شود، کرکره به صورت رول دور آن پیچیده می شود و به همین علت آن را توبولار می نامند. این نوع موتور در جاهایی که مساحت و ابعاد کوچکتر و تردد کمتری دارد، استفاده می شود؛ مانند پرده ها و پارکینگ های کوچک، زیرا با کار زیاد خاموش می شود و بعد از خنک شدن دوباره شروع به کار می کند. نصب این نوع از موتور کرکره های برقی آسان اما تعویض و تعمیر آن زمان بر است. از ویژگی های دیگر آن ارزان بودن آن نسبت به موتور ساید،  اشغال فضای کم، صدای کم، ایمنی بالا و زیبایی آن می باشد.

کنترل آسان موتور های کرکره برقی

موتور کرکره های برقی ساید در کنار و سمت راست کرکره نصب می شود و به همین دلیل به آن ساید می گویند. این نوع موتور به دلیل اشغال زیاد فضا و قدرت بالا و بی صدا بودن در مکان های بزرگ و پر تردد مانند پاساژها و پارکینگ های بزرگ مورد استفاده قرار می گیرد. در صورت قطعی برق می توان به صورت دستی آن را کنترل کرد و همچنین به راحتی و بدون مسدود کردن محل نصب می توان آن را تعمیر و تعویض کرد. قیمت بالای این نوع موتور و سرعت کم آن در باز و بسته شدن، باعث شده  است که بیشتر در پروژه های بزرگ مورد استفاده قرار گیرد.

شرکت نایس با داشتن نمایندگی در سراسر کشور، خرید موتور کرکره های برقی در انواع مختلف را برای شما آسان نموده است. شما از طریق وب سایت شرکت ما از آدرس و شماره تلفن تمام نمایند گی ها مطلع می شوید و خریدی راحت و مطمئن را خواهید داشت.  در صورت موجود نبودن محصول مورد نظرتان در نمایندگی شرکت، سریع از شرکت مرکزی برای شما ارسال خواهد شد.

مناسب ترین قیمت موتور برقی را از نایس سایبان بخواهید!

قیمت موتور برقی به نوع، جنس بدنه، قدرت موتور برحسب کیلو و ولتاژی که استفاده می کند، کشور تولید کننده، نوع برند و محل استفاده و کاربرد آن بستگی دارد. با توجه به نوسانات بازار و ارزش ارز نیز این قیمت دستخوش تغییرات زیادی شده است. شما با خرید موتور کرکره های برقی از شرکت ما می توانید با خاطری آسوده و با مناسب ترین قیمت محصول با کیفیت مورد نظر خود را دریافت کنید. با مقایسه قیمت و کیفیت انواع موتور کرکره برقی این شرکت و شرکت های دیگر به منصف بودن و برتر بودن شرکت ما پی خواهید برد.

بهترین برند موتور برقی چیست؟

با توجه به معرفی انواع موتور برقی ، موتور توبولار و موتور ساید پر کاربردترین موتورهای کرکره برقی در بازار هستند. بهترین برندهای موتور های ساید و توبولار عبارت اند از اسمارت، لیفت توربو، تسلا، بارزانته، یونیورسال و اپیدور. شرکت نایس سایبان علاوه بر ارائه برندهای ذکر شده به ارائه موتور برقی سانترال نایس می پردازد که جز برندهای خوب بازار است.

طرح تعویض موتورهای کرکره برقی قدیمی با نو

اگر در حین استفاده از کرکره های خود متوجه شدید که تغییر صدا داده است و یا کار نمی کند، با شرکت معتبر نایس سایبان تماس بگیرید. در اسرع وقت تیم متخصص و مجرب ما به کمک شما می آیند و در صورت تشخیص موتور کرکره برقی و یا متناسب نبودن موتور و فشار تیغه ها آن را برای شما تعویض خواهند کرد. همان طور که قبلا اشاره شد، موتور کرکره بسیار حساس است و هنگام تعویض باید توجه داشته باشید که موتوری را انتخاب کنید که دارای صدای کم و قدرت و مقاومت بالایی باشد. تمام موتورهایی که شرکت نایس ارائه می دهد دارای این خصوصیات هستند.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد