با خرید باکس موزیکال نوستالژی را به دختران هدیه دهید

0

با خرید باکس موزیکال نوستالژی را به دختران هدیه دهید : باز نزدیک روز دختر شده است و کلافه و مردد در سایت های اینترنتی به دنبال مناسب ترین کادو برای این روز هستید؟ از جستجو در گوگ دست بکشید و فقط چند دقیقه را صرف خواندن این مقاله کنید که با جذاب ترین و دوست داشتنی ترین هدیه ای که می توانید به دختر زیبایتان بدهید، آشنا شوید.

با خرید باکس موزیکال نوستالژی را به دختران هدیه دهید

به گزارش مجله اینترنتی دکوکده : هدیه ماندگاری که هربار دخترتان را به یاد خاطرات شیرینش می اندازد، هدیه ای که هر سال دختر شما روز دختر دوست داشته از دست شما بگیرد، ولی تابه حال برایش محقق نشده است. این هدیه چیزی نیست جز باکس موزیکال که با آهنگ های نوستالژیش هر بار لبخند را  روی لبان دخترتان می نشاند.

باکس موزیکال هدیه ای ویژه برای دختران

باکس های موزیکال با آهنگ های متنوعی در بازار و سایت ها یافت می شوند که ارزنده ترینشان برای دخترها آهنگ های نوستالژیک است.

مطمئنا تابه حال برایتان پیش آمده که دختر دلبندتان خسته و کلافه از مدرسه، دانشگاه یا محل کارش به خانه آمده باشد، به خاطر روز بدی که پشت سر گذاشته بی رمق است و حوصله کسی را ندارد. تنها چیزی که می تواند در عرض چند دقیقه آرامش کند، آهنگ آرام باکس موزیکالی است که شما به او هدیه داده اید.

در واقع شما با خرید و هدیه دادن باکس موزیکال به فرزندتان آرامش را هدیه داده اید. این هدیه چیزی  است که در این عصر تکنولوژی و سرعت دخترتان بسیار به آن احتیاج دارد و چه زیباست که آرامش را در روز دختر به فرشته زمینی تان هدیه دهید.

چرا گوش دادن به موسیقی نوستالژیک باعث آرامش می شود؟

محققان دریافته اند که ذهن، بیشتر از موسیقی ای که در بزرگسالی گوش می دهید، شما را به آهنگ های دوران نوجوانی و کودکیتان متصل می کند. ارتباطی که نه تنها با افزایش سن کمرنگ نمی شود، بلکه با گذشت عمر پررنگ تر نیز خواهد شد. موسیقی نوستالژی فقط یک پدیده فرهنگی نیست، دستوری عصبی از سوی مغز است.

سلول های عصبی با ضربان موسیقی هماهنگ می شوند. وقتی که برای اولین بار آهنگی را گوش می دهید، قشر شنواییتان تحریک می شود و ریتم ها و هارمونی ها را به یک کل منسجم تبدیل می کند. زمانی که به یک موسیقی قدیمی گوش می دهید، خاطرات شخصیتان و قشر جلوی پیشانی که اطلاعات زندگی شخصی و اتفاقات را حفظ می کند، تحریک می شود.

خاطرات بدون احساس معنایی ندارند و هیچ چیز مانند موسیقی احساسات یک فرد را بر نمی انگیزد. محققین دریافته اند که موسیقی مورد علاقه، مدار مغز را بیشتر تحریک می کند و باعث ترشح هورمون های شادی بخش سروتونین، اکسی توسین و دوپامین می شود.

در دوران نوجوانی به علت رشد سریع رشته های عصبی، آهنگ هایی که گوش می دهید موجب ترشح بیشتر هورمون های نام برده نسبت به بقیه ادوار زندگی می شود. به همین دلیل است که تمایل دارید آهنگ های دوران نوجوانی را دوباره گوش دهید.

باکس موزیکال هدیه ای خاطره انگیز

باکس موزیکال هدیه ای ماندگار است که عواطف و احساسات دختران را بر می انگیزد. گوش سپردن به موسیقی های نوستالژیک، یادآور روزها و خاطرات شیرین آن است. خاطراتی که با گذشت زمان ارزشش بیشتر می شود. همچنین ظرافتی که در طراحی باکس موزیکال به کار رفته است، هر دختر سخت پسندی را راضی و خشنود می کند.

خرید بی دردسر باکس موزیکال

با توجه به ترافیک خیابان ها و عدم وجود زمان کافی برای خرید، یکی از بهترین راه کارها خرید اینترنتی کادو برای روز دختر است. آهنگ های نوستالژیک باکس های موزیکال را در همان صفحه خرید ویستور می توانید مشاهده و گوش کنید.

سخن آخر

با توجه به مشغله زندگی امروزه، دخترتان شاید زمانی برای یادآوری خاطرات و روزهای شیرین کودکی و نوجوانیش نداشته باشد، با خرید باکس موزیکال به عنوان کادو برای روز دختر یادآوری خاطرات شیرینیش را به او هدیه دهید. لبخند شکفته بر لب های دخترتان پس از گوش سپردن به موسیقی دلخواهش زیباترین تشکر در تمام دنیا خواهد بود. با خریدی متفاوت روز دختر را برایش متفاوت تر از همیشه رقم بزنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد