مزایای استفاده از ترمووود لوناوود

0

مزایای استفاده از ترمووود لوناوود : به گزارش مجله اینترنتی دکوکده و به نقل از رها چوب قبل از اینکه به توضیح ترمووود لوناوود بپردازیم باید تعریفی از ترمووود داشته باشیم. از دیر باز مردم دنیا از جمله مردم کشور ایران به خصوص در مناطقی که پوشش جنگلی دارند، برای نماهای ساختمانی از چوب استفاده می کردند.

ترمووود لوناوود چیست؟

این نماها با مشکلاتی همچون ترک خوردگی، تغییر رنگ، پوسیدگی، موریانه ها، اثر رطوبت بر روی چوب و … مواجه می شدند. امروزه این مشکلات با ورود فرایندی به نام ترمووود حل شده است. این فرایند کاملا غیر شیمیایی است و کمترین زیان را برای محیط زیست دارد. در فرایند ترمووود لوناوود، چوب خام را در طی سه مرحله با دمای ۱۳۰ تا ۲۳۰ درجه حرارت می دهند. برای اینکه چوب نسوزد از بخار آب استفاده می کنند، در این جا بخار آب از ترک خوردن چوب و فعل و انفعالات شیمیایی چوب جلوگیری می کند و نقش حفاظت چوب را بر عهده می گیرد و باعث افزایش مقاومت در چوب می شود. اکنون نوبت خشک کردن چوب است تا مقاومت چوب در برابر قارچ ها افزایش یابد. در طی فرایند ترمووود، رنگ چوب تغییر می یابد و بدون هیچ نوع پوشش سطحی رنگ روشن چوب به رنگ تیره درمی آید.

ترموود از نگاهی دیگر

بعد از تعریف ترمووود، با مفهوم لوناوود آشنا می شویم.  لوناوود نام یک شرکت مهم و مطرح فنلاندی است که به ساخت و فرآوری چوب به صورت طبیعی و صنعتی پرداخته است. این شرکت به عنوان یک برند پیشگام در زمینه تولید چوب اصلاح شده، مطرح است. از محصولات خاص شرکت لوناوود می توان به ترمووود اشاره کرد. این شرکت برای تهیه ترمووود لوناوود، چوب های خود را از بهترین درختان کاج و صنوبر جنگل فنلاند تامین می کند که بسیار بادوام و بدون مواد سمی و مضر هستند. رعایت استانداردهای جهانی و تنوع زیاد در تولید ترمووود، این محصول را به عنوان یک پدیده معرفی کرده است.

ترمووود لوناوود را می توان در نمایندگی ها و شرکت هایی که چوب های ترمووود را عرضه می کنند، یافت اما مرغوب ترین نوع این محصول را می توانید در نمایندگی رسمی رهاوود پیدا کنید.

ترمووود لوناوود، به عنوان یکی از شاخص ترین محصولات این شرکت به سراسر نقاط جهان صادر می شود و همچنین به دلیل صادرات بالای آن، نیرو های متخصص فروش زیادی رابط بین عرضه کننده های این محصول و تقاضا کنندگان هستند. یکی از بهترین و قدیمی ترین نمایندگی ها در ایران که ما را به این محصول خارق العاده می رساند، شرکت رهاوود می باشد. از طریق وب سایت این شرکت می توانید سفارشات خود را ثبت کنید.

رهاوود نمایندگی فروش ترمووود لوناوود در ایران

شرکت رهاوود با هدف ارائه محصولات ساختمانی چوب با کیفیت بالای جهانی تاسیس شده است. شاید بسیار شنیده باشید که تکنولوژی صنعت چوب فنلاند، به عنوان قطب صنعت چوب شناخته شده است. ترمووود لوناوود به عنوان اولین و گسترده ترین محصول جهت عرضه به بازار در حجم و کیفیت بالا مطرح شده است.

رهاوود نمایندگی فروش ترمووود در ایران با بهرگیری از متخصصان فروش ماهر، توانسته است گام بلندی در تحقق

ارائه این محصول مفید و کارساز برای مشتریان خود بردارد. این مجموعه با تکیه بر سابقه طولانی در تهیه و عرضه ترمووود لوناوود و همچنین با شناخت و ارزیابی درست فضای بازار، نیاز مشتریان را برآورده می کند.

مجموعه رهاوود با اخذ نمایندگی شرکت ترمووود لوناوود فنلاند، سعی در رفع نیازهای ساختمانی مطابق با تکنولوژی روز دنیا دارد. شما می توانید جهت آشنایی بیشتر این محصول شرکت رهاوود، به وب سایت نمایندگی رهاوود مراجعه کنید. امید است در پروژه های عظیم خود از کارشناسان فروش شرکت رهاوود بهرمند شوید.

ویژگی های استفاده از ترمووود های لوناوود

رهاوود یکی از برترین و قدیمی ترین نمایندگی هایی است که وارد کننده ترمووود لوناوود است. اکنون به ویژگی های این محصول فنلاندی می پردازیم. از ویژگی های خاص ترمووود، مقاوم بودن این چوب در برابر دما و شرایط جوی گوناگون است. با داشتن این ویژگی، این نوع چوب ترموو را می توان در نمای بیرونی ساختمان و فضای باز به کار برد. از ویژگی های برجسته دیگر،  می توان به مقاوم بودن در برابر پوسیدگی و حمله حشرات اشاره کرد. در ترمووود لوناوود به دلیل فشار و حرارت بالا طی فرایند ساخت، حشرات و موجودات ریز چوب از بین می روند و زنجیره قندی چوب نیز تجزیه می شود؛ همچنین با این کار چوب ترمو در برابر پوسیدگی و حمله حشرات ریز در امان خواهد بود. ویژگی دیگر این محصول، خالص و بدون صمغ بودن آن است. الوارهای چوب را تحت عمل فرآوری ترمو قرار می دهند. طی این فرایند مواد سمی و مضر (صمغ)، از آن خارج می شود و نتیجه آن محصولی خالص و استریل به دست می آید. دیگر ویژگی های دیگر چوب ترمو، عایق گرما بودن آن است و رسانایی گرمایی آن طی فرآیند ترمو کردن بسیار کاهش می یابد و همچنین درصد رطوبت چوب نیز کاهش می یابد و این باعث کاهش ترک خوردگی چوب درگذر زمان می شود.

با تمام ویژگی های منحصر به فرد و برجسته ترمووود لوناوود، این محصول مصارف و کاربرد های زیادی دارد. از این چوب مرغوب می توان در نمای چوبی ساختمان (بیرونی و داخلی)، قرنیز چوبی، کفپوش فضای باز و داخلی، انواع دکوراسیون، سونا، انواع مبلمان و … استفاده کرد.

استفاده از رنگ ترمووود مخصوص در محصولات رهاوود

شرکت رهاوود هم چنان که در حوزه عرضه و فروش ترمووود لوناوود فعال است، در راستای تقاضا و راحتی مشتریان عزیز به عرضه رنگ ترمووود نیز پرداخته است. رنگ ترمووود شرکت رهاوود، از محصولات کشور آلمان است که با ۸۰ نوع طیف رنگی و پوشش دهی بالا وUVدار جهت جلوگیری از پوسیدگی در برابر اشعه نور خورشید و با بیشترین تنوع رنگی به کمک مصرف کنندگان عزیز آمده است.

قیمت ترمووود ها بر چه اساسی تعیین می شود؟

تعیین قیمت ترمووود بر اساس الگوریتم پیچیده ای تعیین نمی شود و برحسب متر مربع است که به چند عامل بستگی دارد.

!- قیمت مواد اولیه که براساس نوع درخت مشخص می شود.

۲-در طی فرایند ترمووود به سوخت احتیاج است. قیمت سوخت قیمت ترمووود را تغییر می دهد.

۳-تکنولوژی های ماشین آلات به کار رفته و استفاده نیروی انسانی متخصص باعث تغییر قیمت می شود.

۴-با توجه به این که این محصول از کشور فنلاند وارد می شود، ارزش ارز و دلار در کشور ما یکی از اصلی ترین تعیین کننده های قیمت ترمووود است.

جهت دریافت لیست ترمووود شرکت رهاوود می توانید به وب سایت این شرکت مراجعه کنید.

اجرای تخصصی انواع ترمووود لوناوود توسط افراد متخصص

قطعا در استفاده از ترمووود لوناوود جهت بالا بردن کارایی این محصول به افراد متخصص نیاز است. با کاربرد بسیار این محصول در جاهای مختلف، در اجرا و به کار گیری آن توسط افراد متخصص؛ جزء ملزومات است. بعد از خرید توسط مشاوران مجرب، از اولین مرحله یعنی حمل و تخلیه بار تا مراحل بعد مانند بسته بندی و انبار چوب و در نهایت نصب آن از افراد متخصص و ماهر استفاده کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد