در مورد هزینه های خشکشویی اینترنتی پرده ها در عید چه می دانید؟

0

در مورد هزینه های خشکشویی اینترنتی پرده ها در عید چه می دانید؟ روزهای پایانی هر سال پیک کاری بعضی از حرفه هاست. خشکشویی ها و قالی شویی ها یکی از این کسب و کارهاست که در انتهای سال با حجم عظیمی از کارها روبه رو می شوند.

در مورد هزینه های خشکشویی اینترنتی پرده ها در عید چه می دانید؟

به گزارش مجله اینترنتی دکوکده : مردم به رسم دیرینه به نظافت و رفت و روب می پردازند؛ اما به دلیل اندک بودن فضا و زمان ترجیح می دهند بسیاری از کارها را به خشکشویی ها بسپارند. یکی از ملزوماتی که در هر خانه ای جلوه بی نظیری دارد، پرده است؛ به عبارتی پرده قلب تپنده هر خانه ای است.

جداسازی، شستشو و نصب مجدد برای فرد عادی بسیار سخت است. به همین دلیل بسیاری از افراد به دلیل همین سختی و آسیبی که ممکن است در روند شستشوی دستی به بافت پرده وارد شود، هر سال یک مرتبه این کار را به خشکشویی ها می سپارند. هر خشکشویی با توجه به خدمات و نوع شستشو تعرفه ای مصوب دارد که باید بر اساس آن قیمت ها را اعمال کند. هزینه های خشکشویی اینترنتی پرده ها نکته دیگری است که باید مدنظر قرار گیرد.

اما در روزهای پیک کاری گاهی پیش می آید که خشکشویی های متخلف زیر بار قیمت مصوب نمی روند و قیمت ها را افزایش می دهند.

حال شما اگر از افرادی هستید که با این معضل مواجه هستید از سوی دیگر در پی خشکشویی هستید که با قیمت های متعارف بهترین خدمات را ارائه می دهد، با ما همراه باشید.

هزینه های خشکشویی اینترنتی پرده ها بر چه اساسی اعمال می شود؟

تقریبا تمامی خشکشویی ها در سطح شهر خدمات ثابتی را به مشتری عرضه می کنند و منطبق با آن هزینه هایی نیز تعریف می شود. خشکشویی های معتبر که سال هاست دستی بر آتش دارند، بر این نکته واقف هستند هر پرده با توجه به جنسی که دارد، روش شستشو و ماده شوینده مناسب برای آن تعیین می شود.

قیمت ها نیز بر این اساس و با توجه به خدمت درخواستی شما بسیار متفاوت است. به عنوان مثال شستشوی پرده پارچه ای با شستشوی پرده حریر یا ابریشمی بسیار متفاوت است؛ لذا به دنبال آن هزینه دریافتی نیز تفاوت دارد. بسیاری از خشکشویی ها برای افزایش اعتبار کاری خود همچنین راحتی و رضایتمندی مشتری بستری را فراهم کرده اند که بدون حضور مشتری این خدمات قابل عرضه باشد.

به این صورت که این خشکشویی ها اپلیکیشن هایی را راه اندازی کرده اند که به راحتی و در کمترین زمان ممکن بتوانید سفارش خود را ثبت کنید و از هزینه های خدمات دریافتی نیز به صورت جزئی مطلع شوید.

برای بسیاری از افراد این سوال مطرح است که اگر بخواهند به صورت آنلاین به ثبت سفارش بپردازند، آیا صرفه اقتصادی دارد. در ادامه با ما همراه باشید که به جواب این سوال خود برسید.

خشکشویی های اینترنتی؛ صرفه جویی در وقت و هزینه

در خانه تکانی های شب عید اولین مسئله ای که ذهن بانوان ایرانی را به خود درگیر می کند، شستشویی پرده هاست. همانطور که گفته شد، نزدیک عید حجم کار خشکشویی ها یک مرتبه افزونی پیدا می کند و وقت سرخاراندن ندارند. به همین دلیل شاید آنطور که باید و شاید جوابگوی مشتری به صورت حضوری نباشند.

همچنین مردم نیز در روزهای شلوغ و پرترافیک باید ساعت های طولانی در صف انتظار بمانند و هزینه ای نیز برای رفت و آمد متحمل شوند.

بعضی از خشکشویی های معتبر و صاحب نام همچون واش لین برای این مسئله چاره ای اندیشیده اند و آن هم تعبیه اپلیکیشن هایی است که بسیاری از این مسائل را به راحتی حل می کند.

این کار باعث می شود در هر ساعت از شبانه روز بتوانید به ثبت سفارش بپردازید و ساعت های طولانی در صف انتظار باقی نماند. همچنین هزینه بنزین یا کرایه ماشین و مواردی از این قبیل را نیز متحمل نمی شوید.

روند ثبت سفارش در خشکشویی های اینترنتی و هزینه آن

برای این کار در گام نخست باید در گوشی اندروید خود اپلیکیشن خشکشویی مدنظر را نصب کنید. برای ثبت سفارش کافی است با کلیک ساده وارد محیط اپلیکیشن شوید. سپس جنس پرده و خدمات درخواستی خود را در کادری که مخصوص این کار است، مشخص کنید. به موازات این کادر کادر دیگری تعبیه شده که هزینه هر خدمت درخواستی روبه روی آن نوشته شده است. امر به شما در انتخاب شیوه شستشو همچنین هزینه ای که می خواهید مدنظر قرار دهید، کمک شایانی خواهد کرد.

معمولا خشکشویی هایی که بسیار منضبط و اخلاق مدار هستند و در چارچوب قوانین مندرج و نرخ مصوب به فعالیت می پردازند، این سیستم را در روند کاری خود راه اندازی می کنند که اعتماد مشتری را جلب کنند.

خدماتی که در خشکشویی آنلاین عرضه می شود و باعث صرفه جویی در هزینه های خشکشویی اینترنتی پرده ها می شود، از این قبیل است:

شستشو و اتوشویی پرده های اداری و خانگی، جمع آوری و نصب مجدد پرده ها، خشکشویی انواع پرده ها از قبیل پارچه ای، حریر، ابریشمی، نخی و پرده های نازک، شستشوی پرده های زبرا، کرکره ای و شید، خشکشویی پشت پرده، متعلقات و منگوله پرده.

 سخن آخر

بسیاری از کسب و کارها با ورود به دنیای فناوری و دیجیتال به صورت آنلاین به فعالیت می پردازند. به خصوص که در این ایام با شیوع ویروس کرونا این امر بیش از پیش پررنگ شده است. خشکشویی ها نیز برای رونق کسب و کار خود و آسایش مشتری انواع خدمات را بدون حضور مشتری عرضه می کنند. نکته قابل ذکر این است که اینترنتی بودن مشاغلی همچون خشکشویی ها از کیفیت کار آنها نمی کاهد؛ لذا همان کار و با همان کیفیت منتها به صورت آنلاین است. حال اگر به صورت آنلاین به ثبت سفارش بپردازید، به راحتی از هزینه انواع شستشو با توجه با نوع خدمت درخواستی و جنس پرده خود مطلع می شوید.

خشکشویی واش لین با سال ها تجربه و فعالیت در این عرصه در جهت رضایت مشتری گام های مثبتی برداشته است یکی از این گام های موثر تعبیه اپلیکیشن است که آسایش مشتری را دربر دارد و باعث صرفه جویی در هزینه های خشکشویی اینترنتی پرده ها می شود.

ثبت سفارش در خشکشویی اینترنتی واش لین

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد