خانه تکانی متفاوت با خشکشویی اینترنتی در عید

0

خانه تکانی متفاوت با خشکشویی اینترنتی در عید : از دیرباز در بین مردم ایران زمین مرسوم است که نزدیک نوروز به خانه تکانی و شست وشو بپردازند؛ لذا بسیاری از بانوان زمانی که در انتهای سال با کوله باری از کارهای خانه مواجه می شوند، دچار اضطراب خواهند شد.

خانه تکانی متفاوت با خشکشویی اینترنتی در عید

به گزارش مجله اینترنتی دکوکده : با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال‌، فعالیت بسیاری از کسب و کارها از قبیل قالیشویی و خشکشویی اینترنتی در عید پررونق می شود.

امروزه دیگر مردم برای شست وشوی پرده و پتو به صورت سنتی اقدام نمی کنند؛ چراکه خشکشویی ها کار را برای مردم بسیار راحت کرده اند.

بسیاری از البسه مثل پتوهای دونفره یا پرده های سنگین به هیچ وجه در ماشین لباسشویی جای نمی گیرد. از سوی دیگر حتی اگر چنین مسئله ای اتفاق بیفتد، ماشین های لباسشویی صدمات جبران ناپذیری را به پرده ها وارد می کند. بسیاری از مردم زمان کافی برای اتوکشی لباس ها را ندارند. همین مسائل باعث شده است که خشکشویی به یکی از مراکزی تبدیل شود که چالش های پیش روی افراد را از میان بردارد.

حال اگر در این زمینه خواهان اطلاعات بیشتری هستید، تا پایان متن ما را همراهی کنید.

خشکشویی اینترنتی در عید، در یک نگاه

هر چقدر رو به جلو گام می نهیم و از زندگی سنتی فاصله می گیریم، دغدغه های دیگری به فراخور شرایط برای انسان ها ایجاد می شود. به عنوان نمونه شتاب زندگی و مشغله های فراوان جایی برای رسیدگی به امور روزمره باقی نمی گذارد. بسیاری از مردم نیز ترجیح می دهند کارهای روزانه خود از قبیل شست وشوی پرده و پتو را به خشکشویی های معتبر بسپارند و در وقت و هزینه خود صرفه جویی کنند. در روزهای پایانی سال نیاز به خشکشویی بیش از پیش نمود پیدا می کند.

بسیاری از خشکشویی ها برای سهولت کار و صرفه جویی در وقت مشتری اپلیکیشن هایی را در سیستم کاری خود تعبیه کرده اند. استفاده از این اپلیکیشن ها امتیازاتی را برای خشکشویی مزبور دربر دارد که به اعتبار کار آنها می افزاید.

با خشکشویی اینترنتی خانه تکانی ساده تری داشته باشید

در انتهای سال و در شرف ورود به سال جدید بسیاری از افراد در هیاهوی خرید ملزومات سفره شب عید، لباس و کفش نو و حتی نو کردن اسباب و وسایل خانه هستند. از یک طرف دغدغه تمیز کردن خانه و رفت و روب آنها را آزار می دهد.

افراد برای سفارش شستشوی پرده، پتو و اقلامی از این قبیل به صورت حضوری اقدام می کردند. این کار نه تنها وقت زیادی از آنها می گرفت، بلکه موجب افزایش هزینه ها نیز می شد. چرا که افراد برای رفت و آمد نیاز به صرف هزینه های بیشتری داشتند.

همه این عوامل دست به دست هم داد که خشکشویی اینترنتی رواج پیدا کند. به خصوص خشکشویی اینترنتی در عید در بدو پیدایش با استقبال بی نظیری روبرو شد.

روش کار خشکشویی های اینترنتی

خشکشویی های معتبر از روشی به غیر از روش حضوری برای پذیرش سفارشات اقدام می کنند. حال شاید برای بسیاری از افراد این سوال مطرح باشد که روش کار در چنین خشکشویی هایی به چه صورت است.

همانطور که می دانید اینترنت به جزو لاینفک زندگی مردم تبدیل شده است. به طوری که زندگی بدون اینترنت برای بسیاری از مردم در هاله ای از ابهام قرار دارد. حال خشکشویی ها نیز از این فرصت استفاده کرده و اپلیکیشن هایی را سازماندهی کرده اند.

روش کار بسیار ساده است به این صورت که هر فردی کودک و پیر با هر سوادی که دارد، به آسانی در این اپلیکیشن ها به ثبت سفارش بپردازد.

در گام نخست باید اپلیکیشن را روی گوشی اندروید خود نصب کنید و با یک کلیک ساده به ثبت سفارش بپردازید. این اپلیکیشن از قابلیت های بسیاری برخوردار است. به این صورت هنگامی که سفارش خود را ثبت می کنید، باید جنس و الیاف آن را نیز درج کنید که برای سفارش گیرنده نوع لباس دریافتی مشخص باشد و بداند که چه روشی را برای شست وشو باید در نظر بگیرد.

همانطور که در تصویر نیز قابل ملاحظه است، تاریخ و ساعت مراجعه پیک برای دریافت یا تحویل البسه به وضوح مشاهده می شود.

نگاه اجمالی

زمانی که به روزهای پایانی سال نزدیک می شویم، بسیاری از افراد برای تمیز کردن خانه های خود که به سنتی دیرینه تبدیل شده است، دچار اضطراب می شوند. ورود به دنیای فناوری کار را برای بسیاری از مردم ساده کرده است؛ چراکه باری را از روی دوش افراد دغدغه مند برمی دارد. استفاده از خشکشویی اینترنتی در عید یکی از این روش هاست. البته خشکشویی هایی که به صورت سنتی در سطح شهر به فعالیت می پردازند، نیز به وفور یافت می شود. اما بسیاری از مردم ترجیح می دهند برای سهولت کار و صرفه جویی در وقت و هزینه به خشکشویی هایی مراجعه کنند که به صورت غیرحضوری به ثبت سفارش  می پردازند.

خشکشویی واش لین برای سهولت کار مشتری اپلیکیشنی را طراحی کرده است که ثبت سفارش را بدون حضور مشتری انجام می دهد.

ثبت سفارش در خشکشویی اینترنتی واش لین

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد