خانه تکانی اساسی با خشکشویی مبل برای عید

0

خانه تکانی اساسی با خشکشویی مبل برای عید : خانه تکانی عید یکی از کارهایی است که در روزهای پایانی سال خانواده های بسیاری را به خود مشغول می کند. البته این رسم از قدیم الایم در میان مردمان ایران زمین مرسوم بوده است اما با گذشت زمان و ورود به دنیای فناوری و ماشینی کم کم بسیاری از خانواده ها از آن زندگی های ساده و سنتی دور شده و بر تجملات زندگی افزوده اند.

خانه تکانی اساسی با خشکشویی مبل برای عید

به گزارش مجله اینترنتی دکوکده : امروزه از مبل استفاده های فراوانی می شود به همین دلیل بیشتر در معرض آلودگی است. افرادی که از تمکن مالی برخوردارند، هر سال برای تغییر دکوراسیون منازل اقدام به تعویض و خرید مبلمان جدیدی می کنند. اما چون بسیاری از خانواده ها با توجه به اقتصاد ضعیف حاکم، از پس چنین کاری برنمی آیند، اقدام به شستشوی مبلمان خود می کنند.

از آنجایی که این کار نیاز به تبحر و مهارت کافی دارد، خشکشویی مبل برای عید بهترین گزینه است.

حال اگر در این زمینه خواهان اطلاعات کافی هستید، در ادامه با ما همراه باشید.

چرا باید خشکشویی مبل برای عید را برگزینیم؟

در منازل سنتی که معمولا به صورت ویلایی و حیاط دار بود، خیلی از کارها بسیار آسان تر انجام می شد و فضای کافی برای شستشوی بسیاری از وسایل خانه از قبیل قالی، پتو و موارد دیگر فراهم بود.

امروز با گسترش زندگی های ماشینی بیشتر منازل آپارتمانی است. از آنجایی که زندگی های آپارتمانی نیز محدودیت های بسیاری را برای شستشوی وسایل دارد همچنین قیمت گزاف آب مصرفی سر به فلک کشیده است؛ لذا بسیاری از افراد ترجیح می دهند با تمسک به خشکشویی ها باری از دوش خود بردارند.

ناگفته نماند که نزدیک ایام عید زمان نیز بسیار محدود است و یک نفر نمی تواند به تنهایی خود بار تمامی این اعمال را بر دوش بکشد. با توجه به دلایلی که گفته شد، نمی شود تمامی وسایل را در خانه شست؛ به عنوان مثال پرده ها و پتوها را به خشکشویی و قالی ها را به قالیشویی می سپارند. به این ترتیب برای انجام کارهای خانه نیمی از راه را رفته اید.

خشکشویی مبل برای عید نیز از این قضیه مستثنی نیست. همانطور که گفته شد، به دلیل استفاده زیاد از مبل خیلی زود در معرض کثیفی قرار می گیرد. بسیاری از افراد بیشتر کارهای خود را روی مبل انجام می دهند؛ روی مبل غذا و نوشیدنی میل می کنند، روی مبل می خوابند، روی مبل تنقلات می خورند.

با همه این اوصاف بهترین راهکار سپردن مبل ها به خشکشویی مبل است.

خدمات خشکشویی مبل شامل چه مراحلی می شود؟

زمانی که صحبت از خشکشویی مبل می شود، به این معنی است که از صفر تا صد کار تمیز کردن مبل بر عهده خشکشویی هاست. این خدمات فقط شستشوی مبل را شامل نمی شود؛ بلکه هر چه متعلق به آن است نیز دربر می گیرد. به بیان دیگر زمانی که مبل خود را برای شستشو به خشکشویی ها می سپارید، به هیچ وجه نباید نگران باشید؛ چراکه علاوه بر شستشویی خود مبل، کوسن، صندلی و بالشتک های مخصوص نیز تمیز خواهند شد.

خشکشویی های معتبری مانند واش لین که در این عرصه به فعالیت می پردازند، به دستگاه های پیشرفته و به روزی مجهز هستند که محدودیتی در شستشوی انواع مبلمان از قبیل کلاسیک، مدرن، راحتی، سلطنتی و غیره ندارند.

نکاتی که در خشکشویی مبل برای عید باید مدنظر قرار گیرد

شستشویی مبل در خشکشویی ها با دقت زیادی انجام می گیرد که هم عمر پارچه یا روی مبل استحکام می یابد هم باعث تمیزی مبل می شود. اولین و مهمترین نکته ای که در خشکشویی های بنام مدنظر قرار می گیرد، جنس روی مبل و مواد شوینده مناسب آن است. همچنین نوع دوخت روی و اسنفنجی که داخل مبل به کار رفته است، در زمان شستشو اهمیت خاصی دارد.

به همین دلیل توصیه این مقال بر آن است که از شستن مبل در منازل پرهیز کنید؛ چراکه به این نکات ریز اشراف ندارید؛ به همین دلیل باعث صدمات جبران ناپذیری به مبل خواهید شد. نکته ای که بسیاری از خانواده ها آن را نادیده می گیرند و به صورت دستی اقدام به شستشوی مبل می کنند. این کار باعث می شود که آب به درون الیاف آن نفوذ کند و باعث از بین رفتن کیفیت اولیه آن شود. برخی هم از دستگاه های بخارشور استفاده می کنند این دستگاه ها نیز باعث می شود که به پارچه یا چرم مبل آسیب وارد شود.

خشکشویی ها با دستگاه های مجهز و حرفه ای و منطبق بر فناوری روز دنیا به صورت حرفه ای دست به کار می شوند که هم مبل ها به صورت کامل شسته شوند هم به جنس و روی مبل آسیبی وارد نشود. البته کار کردن با این دستگاه ها نیز نیاز به نیروی متخصص و حرفه ای دارد و هر فردی با آن آشنا نیست.

سخن آخر

با ورود به دنیای فناوری و فاصله گرفتن از زندگی های ساده و سنتی سبک زندگی ها نیز متفاوت شد. به این دلیل که مبل یکی از وسایلی است که بسیار از آن استفاده می شود، بیشتر در معرض کثیفی و آلودگی قرار دارد.

شستشویی مبل در خانه با دست غیرممکن است و به جنس و ساختار آن همچنین پارچه یا چرم روی به کار رفته در آن آسیب می زند. لذا بهتر است که از خشکشویی ها مدد بگیریم.

خشکشویی واش لین با مجهز بودن به دستگاه های به روز و نیروهای متخصص به صورت آنلاین به فعالیت می پردازد. بنابراین خشکشویی مبل برای عید را به دستان پرتوان خشکشویی مزبور بسپارید.

ثبت سفارش در خشکشویی اینترنتی واش لین

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد