با خشکشویی کت و شلوار برای عید به استقبال سال جدید بروید

0

با خشکشویی کت و شلوار برای عید به استقبال سال جدید بروید : کت و شلوار یکی از لباس های مرسوم مورد استفاده آقایان است. بسیاری از افراد تنها در مراسمات رسمی از این نوع لباس استفاده می کنند و برخی به دلیل موقعیت اجتماعی و شغلی خود حتی در محل کار نیز کت و شلوار می پوشند؛ اما اغلب آقایان ترجیح می دهند که در دید و بازدیدهای سال نو از کت و شلوار استفاده کنند.

با خشکشویی کت و شلوار برای عید به استقبال سال جدید بروید

به گزارش مجله اینترنتی دکوکده : با توجه به کاربرد بالای این نوع لباس، انتخاب روش مناسب برای شستشوی آن اهمیت بسیار زیادی دارد. در آستانه سال نو بسیاری از افراد به فکر شستشوی کت و شلوارهای قبلی خود می افتند. خشکشویی کت و شلوار برای عید، بهترین روش شستشوی آن است؛ زیرا روش شستشو و مواد مورد استفاده در خشکشویی سبب تمیز شدن لباس می شود، بدون اینکه در فرم و حالت لباس تغییری ایجاد شود. در ادامه مقاله توضیحات بیشتری در این رابطه ارائه
می شود.

خشکشویی کت و شلوار برای عید با لکه زدایی تخصصی

برای همه ما اتفاق افتاده است که لباس گران قیمتی که با صرف هزینه و وقت زیاد خریده ایم، به لکه های چربی، قهوه، چای یا سایر نوشیدنی ها و مواد غذایی آغشته شده باشد. متاسفانه این لکه ها به راحتی و توسط روش های مرسوم خانگی از روی لباس تمیز نمی شوند.

یکی از ابتدایی ترین اقداماتی که در خشکشویی ها انجام می شود، لکه بری است. در این مراکز برای برداشتن لکه های مختلف از مواد لکه بر مخصوص استفاده می شود. به طوری که اثری از لکه روی لباس باقی نمی ماند.

خشکشویی کت و شلوار بدون آب رفتگی و تغییر اندازه

آب یک حلال قطبی است. به همین دلیل حین شستشوی لباس ها، به درون بافت پارچه نفوذ می کند. نفوذ آب به درون بافت پارچه سبب آب رفتگی و جمع شدن آن می شود.

در خشکشویی ها برای شستشوی لباس ها از شوینده های غیرقطبی مانند پرکلرو اتیلن  یا پرکلروپلی اتیلن و دی اکسید کربن مایع استفاده می شود. تفاوت اصلی این مواد با آب، غیرقطبی بودن آن ها‌ست. به همین دلیل این مواد به درون بافت پارچه نفوذ نمی کنند. در واقع شستشو به بهترین شکل ممکن انجام می شود، بدون اینکه کت شلوار به اصطلاح آب برود و اندازه آن تغییر کند.

خشکشویی کت و شلوار با حفظ تزئینات آن

برخی کت ها داری نگین و تزئینات هستند. شستشوی این نوع کت ها به صورت دستی یا توسط ماشین لباسشویی به طور یقین آسیب های جبران ناپذیری به تزئینات آن وارد می کند. حتی اگر شستشو توسط افراد حرفه ای و بااحتیاط انجام شود. در صورتی که شستشوی کت و شلوار در خشکشویی به گونه ای انجام می شود که کوچکترین آسیبی به تزئینات آن وارد نمی شود.

خشکشویی کت و شلوار برای عید و عدم نیاز به اتو شدن

حتی اگر شستشوی کت و شلوار و سایر لباس های قیمتی به گونه ای انجام شود که دچار آسیب نشود، مطمئنا در مرحله اتوکشی آسیب های اجتناب ناپذیری به لباس وارد می شود. اتوی داغ باعث آسیب دیدگی الیاف لباس و تغییر حالت آن می شود.

حفظ بافت و رنگ کت و شلوار پس از خشکشویی

طی خشکشویی کت و شلوار با استفاده از مواد شوینده مخصوص، لایه ای از مواد محافظ روی کت و شلوار قرار می گیرد. این لایه محافظ در حفظ رنگ و بافت اولیه کت و شلوار نقش بسیار مهمی دارد.

استفاده از خدمات خشکشویی آنلاین

در آستانه سال نو همه ما مشغله های زیادی داریم. در چنین شرایطی با استفاده از خدمات متنوع خشکشویی های آنلاین و عدم نیاز به مراجعه حضوری، کمک قابل توجهی به کاهش ترافیک شهری و آلودگی محیط زیست می شود. علاوه بر این در وقت و هزینه نیز صرفه جویی می شود.

نصب اپلیکیشن خشکشویی های آنلاین مانند واش لین، مراجعه به ربات تلگرام، مراجعه به سایت این مراکز و تماس تلفنی از راه های ثبت سفارش هستند. پس از ثبت سفارش کارکنان خشکشویی برای تحویل سفارش به آدرس تعیین شده مراجعه می کنند. کت و شلوار شما بعد از شستشو نیز در همین آدرس تحویل داده می شود.

افزایش طول عمر کت و شلوار و کاهش هزینه اقتصادی

با توجه به اینکه در خشکشویی ها، از روش ها، مواد شوینده و دستگاه های مخصوص به منظور شستشو و اتوکشی کت و شلوار استفاده می شود، کیفیت کت و شلوار برای مدت طولانی حفظ می شود. هزینه ای که برای استفاده از خدمات خشکشویی پرداخته می شود، در قبال هزینه خرید کت و شلوار نو بسیار ناچیز است.

در آستانه سال نو شستشوی کت و شلوار خود را به خشکشویی معتبر بسپارید

استفاده از خدمات خشکشویی کت و شلوار برای عید یا سایر ایام سال،  بهترین روش شستشوی کت و شلوار است. روش شستشو و اتوکشی و نیز مواد مورد استفاده به منظور لکه بری و شستشوی کت و شلوار در خشکشویی ها  به گونه ای است که کوچکترین آسیبی به حالت و بافت کت و شلوار وارد نمی شود. در واقع استفاده از خدمات خشکشویی با توجه به حفظ حالت و کیفیت لباس، سبب افزایش طول عمر لباس و کاهش هزینه های اقتصادی می شود.

از طرف دیگر، با استفاده از خدمات خشکشویی های آنلاین دیگر نیازی به صرف زمان و مراجعه حضوری به مراکز خشکشویی نیست. بلکه با ثبت سفارش در منزل، کارکنان خشکشویی به محل آدرس شما مراجعه می کنند. پس از شستشو نیز سفارش شما را در همین محل تحویل می دهند.

ثبت سفارش در خشکشویی اینترنتی واش لین

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد