چگونه با استفاده از خدمات خشکشویی آنلاین در عید خانه تکانی بی نقصی داشته باشیم؟

0

چگونه با استفاده از خدمات خشکشویی آنلاین در عید خانه تکانی بی نقصی داشته باشیم؟ در زمان های نه چندان دور، شاید در زمان مادربزرگ های ما، خانه تکانی توأم با زحمت بسیار زیادی بود و نیاز به چندین روز زمان داشت؛ اما با توجه به مشغله های زندگی های امروزی، افراد فرصت چندانی برای پرداختن به خانه تکانی ندارند. این کمبود زمان در زندگی انسان امروزی از طریق خدمات خشکشویی ها جبران شده است.

چگونه با استفاده از خدمات خشکشویی آنلاین در عید خانه تکانی بی نقصی داشته باشیم؟

به گزارش مجله اینترنتی دکوکده : چگونه با استفاده از خدمات خشکشویی آنلاین در عید خانه تکانی بی نقصی داشته باشیم؟امروزه تنوع و کیفیت خدماتی که در این مراکز ارائه می شود، بسیار متنوع تر و با کیفیت تر و خانه تکانی نیز بسیار ساده تر از قبل شده است. همه ما حتما هنگام خانه تکانی از خدمات خشکشویی آنلاین در عید استفاده می کنیم. در این نوشتار بیشتر با خدماتی که در این مراکز ارائه می شود، آشنا خواهید شد. در ادامه با ما همراه باشید.

با خدمات خشکشویی آنلاین در عید دیگر نگران جمع آوری و نصب پرده نباشید

پرده ها تاثیر بسیار زیادی در دکوراسیون و نمای داخلی منزل دارند. به همین دلیل انتخاب پرده برای بانوان ایرانی توأم با صرف هزینه و زمان زیاد است.  پرده ای که با زحمت بسیار زیاد تهیه شده است، باید به شیوه ای جمع‌آوری، شسته و نصب شود؛ در غیر اینصورت آسیب های جدی به آن وارد می شود و حتی ممکن است غیرقابل استفاده شود. ‌بدون شک شستشوی پرده ها در مراکز خشکشویی، مناسب ترین راه برای رفع آلودگی و لکه های پرده است.

دیگر نکته مهم در رابطه با شستشوی پرده ها این است که در خشکشویی های آنلاین معتبر و باسابقه مانند واش لین، جمع آوری و نصب پرده ها نیز هنگام دریافت و تحویل سفارش صورت می گیرد. در‌واقع شما تنها کافی است سفارش خود را ثبت کنید. پرده های شما بدون کوچک‌ترین دردسری جمع آوری، شسته و نصب می شوند.

با خدمات خشکشویی آنلاین مبل های خود را نو‌نوار کنید

مبلمان منزل از‌جمله لوازمی هستند که در معرض دید قرار دارند و تاثیر قابل توجهی در دکوراسیون و نمای داخلی منزل می گذارند؛ به همین دلیل کوچکترین آلودگی در آن ها کاملا قابل مشاهده است.

خوشبختانه یکی از خدمات ارزشمندی که امروزه در خشکشویی های آنلاین ارائه می شود، شستشوی مبل ها است.

نخستین مرحله در شستشوی مبل ها لکه گیری است. برای لکه گیری از مواد مخصوص متناسب با نوع لک استفاده می شود. کارکنان باتجربه و حرفه ای خشکشویی پس از شناسایی نوع لکه از لکه بر مخصوص برای زدودن آن استفاده می کنند.

آبشویی مبل با استفاده از دستگاه های مخصوص صورت می گیرد. بخارشویی مبل نیز با استفاده از بخار پرفشار و توسط دستگاهی شبیه بخارشوی انجام می شود.

با توجه به اینکه مبل ها سنگین هستند و امکان جابه جایی آن ها برای شستشو وجود ندارد، از خدمات خشکشویی آنلاین در عید استقبال بی نظیری شده است.

خشکشویی های آنلاین روشی بی نقص برای شستشوی انواع پتوها در عید

با توجه به اینکه در فصول سرد پاییز و زمستان استفاده از پتوها بیشتر است، شستشوی آن ها هنگام خانه تکانی اجتناب ناپذیر است.

شستشوی پتو با استفاده از آب و مواد شوینده، تغییر حالت و به­هم ریختن رنگ آن را به دنبال خواهد داشت. مشکل دیگر این است که نفوذ آب به درون بافت پتو، سبب سنگینی آن می شود. در چنین شرایطی شستن پتو کار بسیار سختی خواهد بود. در صورتی که در خشکشویی پتو از شوینده ها و سیالاتی استفاده می شود که به درون بافت آن نفوذ نمی کنند و در عین حال شستشو و زدودن آلودگی با بهترین کیفیت ممکن انجام می شود.

لکه بری حرفه ای و بخارشویی پتوها از اقدامات بسیار مهم خشکشویی ها در شستشوی پتوها‌ست.

خدمات خشکشویی آنلاین فراتر از تصور شماست

خدماتی که در خشکشویی های آنلاین ارائه می شوند، تنها محدود به شستشوی انواع لباس، پتو و پرده نمی شود، بلکه در این مراکز خدماتی از قبیل شستشوی روفرشی، ساک دستی، کالسکه، کریر بچه، روتختی، روبالشی، ملحفه، کیف و کفش و بسیاری از کالاهای دیگر نیز انجام می شود. شستشوی این کالاها با استفاده از دستگاه ها و مواد مخصوص، به بهترین شکل ممکن صورت می گیرد.

به لطف خدمات خشکشویی آنلاین خانه تکانی بی دردسر و بی نقص داشته باشید

علاقه ایرانیان به تمیزی و پاکیزگی منازل به ویژه در استقبال از بهار و سال نو زبانزد است. کمتر خانواده ایرانی یافت می شود که به سنت زیبای خانه تکانی پایبند نباشد؛ اما با توجه به درگیری های شغلی فراوان، امروزه افراد فرصت چندانی برای پرداختن به خانه تکانی ندارند. خشکشویی ها در این زمینه به کمک انسان آمده اند و خدماتی بسیار متنوع و مطلوب در این مراکز ارائه می شود. جمع آوری، شستشو و نصب پرده ها، شستشوی حرفه ای مبل ها و شستشوی انواع پتوها از جمله خدماتی هستند که در این مراکز ارائه می شوند.

علاوه بر این شستشوی کالسکه و کریر بچه، کالاهای خواب از قبیل روتختی، ملحفه و روبالشی و دیگر کالاها و لوازم مورد استفاده در منازل از قبیل ساک دستی، روفرشی و بسیاری از کالاهای دیگر نیز در این مراکز انجام
می شود.

دیگر مزیت استفاده از خدمات خشکشویی آنلاین در عید، عدم نیاز به مراجعه حضوری است. به این ترتیب شما این امکان را دارید که در شلوغی های شب عید، سفارش خود را ثبت کنید و با خاطری آسوده به سایر فعالیت های خود بپردازید.

ثبت سفارش در خشکشویی اینترنتی واش لین

 

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد