درب ام دی اف را از کجا بخریم؟

0

درب ام دی اف را از کجا بخریم؟

به گزارش مجله اینترنتی دکوکده : امروزه درب‎‌ ام دی اف در ظاهری شکیل و زیبا با مقاومت بسیار بالا در درب ورودی، اتاق خواب و سرویس بهداشتی به کار می‎‌رود. درب ام دی اف که از فرایند فشرده سازی تخته فیبر حاصل می‌‎شود به دلیل مزایای خوبی که دارد جایگزین خوبی برای درب‌‎های دیگر محسوب می‎‌شود. در ادامه با درب ام دی اف و قیمت درب ام دی اف اتاق بیشتر آشنا خواهید شد.

 

   مزایای درب ام دی اف

واژه ام دی اف از خلاصه سازی Mediume Density fiberboard برگرفته شده و درب های ام دی اف به دلیل چگالی بالا و چوب چام روسی به کار رفته در ساختمان داخلی‎‌شان و نیز به دلیل روکش‎‌های pvc  و ملامینه و… مقاومت بالایی پیدا کرده‌اند. روکش‌های درب ام دی اف علاوه بر مقاومت، زیبایی فوق‎‌العاده‎‌ای به این درب‌‎ها می‌بخشد؛ به طوریکه توجه ساختمان سازان و مشتریان را جلب می‌کند. مزیت دیگر این درب‌‎ها این است که قابلیت رنگ زدن را داشته و  به دلیل وزن پایین درب‌‎های ام دی اف از شکستگی و در آمدن لولای در جلوگیری می‌‎شود.

درب ام دی اف اتاق خواب

کلاف چوبی موجود در ساختار درب ام دی اف اتاق خواب،  توسط اتصالاتی از صدمات احتمالی که ممکن است به درب وارد شود جلوگیری به عمل می‎‌آورد. درب های ام دی اف اتاق به طور معمول در عرض ۸۵ تا ۹۰ و با طولی ۲۱۰ تا ۲۰۵ سانتی متر تولید می‌‎شوند. اگر قرار است این درب‎‌ها در چار چوب چوبی نصب شود باید فضای بزرگ‌تری وجود داشته باشد و نیز برای نصب آن به فردی ماهر نیاز است تا با دقت بتواند آن را نصب کند. اما در صورتی که بخواهیم درب ام دی اف را بر چهار چوب فلزی نصب کنیم به پیچیدگی کمتری نیاز است.  ذکر کرده بودیم که یکی از روکش‌‎هایی که در ساخت درب ام دی اف به کار می‌‎رود، پی وی سی است که از مقاومت بالایی برخوردار است. در ساخت درب‎‌ ام دی اف اتاق ابتدا طرح خاصی به دستگاه سی ان سی  روی ورق‎‌های خام ام دی اف منتقل می‌شود و بعد از تولید درب، آن را وارد دستگاه ممبران کرده و روکش‎‌های پی وی سی با ضخامت‎‌های معلوم به آن اضافه می‌‎شوند.

قیمت درب ام دی اف اتاق خواب

قیمت هر کالایی بسته به مواد مصرفی و کیفیت آن تعیین می‌شود و طبیعتا هرچه با کیفیت‌تر باشد قیمت بالاتری نیز دارد. قیمت درب ام دی اف ارزان نیز بسته به نوع روکش به کار رفته در آن محاسبه می‌شود و با قیمت‌‌های متفاوتی به فروش می‌رسد. به طور کلی قیمت درب‌‎ ام دی اف نسبت به نوع تماما چوب، از قیمت بسیار پایین‎‌تری برخوردار بوده و مقرون به صرفه می‌باشد. از آنجایی که درب ام دی اف اتاق از تنوع بالایی برخوردار است می‌توانید متناسب با دکوراسیون منزل خود و با توجه به قیمت درب ام دی اف، درب مورد نظر را همراه با رنگ متناسب انتخاب کنید. خوشبختانه امروزه صنعت چوب هم از طریق خدمات آنلاین محصولات خود را به فروش می‌رساند و شما با مراجعه به یکی از سایت‌‎ها می‌توانید علاوه بر بررسی درب مورد نظر خود از قیمت ام دی اف اتاق و قیمت درب ام دی اف ارزان هم مطلع شوید.

درب ضد سرقت

این درب‌‎ها معمولا سطح بالاتری از امنیت را ایجاد می‌کنند و برای محافظت از منزل در درب ورودی آن و موارد تجاری مورد استفاده قرار می‎‌گیرد. در درب‌‎های ضد سرقت از قفل‌های دارای کلید سنگین استفاده می‎‌شود. این درب‎‌ها با داشتن صفحه نمایش استیل که در برابر زنگ زدگی مقاوم است سعی در افزایش احساس امنیت شما دارد. ویژگی مثبت درب‌‎ ضد سرقت با روکش ام دی اف مقاومت در برابر رطوبت و آفتاب و دیگر شرایط آب وهوایی است. درب ضد سرقت با روکش ام دی اف علاوه بر ایجاد امنیت، به دلیل طرح‎‌های متنوع، زیبایی خاصی به منزل هدیه می‌دهند. این درب‌‎ها همچنین در برابر آتش سوزی و صدا عایق هستند و از باز شدن درب به صورت اهرم جلوگیری به عمل می‌‎آورند.

درب ضد سرقت ایرانی

برای تولید درب ضد سرقت مواد اولیه از کشور‌‎های دیگرهمانند ترکیه وارد ایران شده و بعد توسط شرکت‎‌های ایرانی مونتاژ می‌شوند. درب‎‌هایی که به این صورت  در ایران تولید می‌شوند توانایی رقابت با محصولات کشور‌‎های خارجی را داشته و از کیفیت بالایی برخوردار هستند. اما نکته‌ای که در خصوص این نوع درب ام دی اف مطرح می‌شود، مونتاژ آن‌‎ها توسط  قطعات بی‎‌کیفیت چینی است که به تبع آن درب‌‎های ضد سرقت بی‌کیفیتی نیز روانه بازار می‌کنند. پس در انتخاب درب ضد سرقت بیشتر سعی کنید از درب‎‌های ایرانی که از قطعات ترک استفاده می‌شود را مدنظر داشته باشید. روکش‎‌های ام دی اف به کار رفته در تولید این درب‎‌ها بهتر است ضخامتی بالای ۸ میلی‌متر داشته باشد. نکته قابل توجه این است که در تولید هر درب ضد سرقتی باید تمامی استاندارد‌‎ها از قبیل قفل‎‌های مخصوص و توانایی عدم انتقال گرما و سرما و صدا به کار گرفته شود. همچنین این درب‎‌ها باید گارانتی و خدمات پس از فروش داشته باشند تا در صورت بروز مشکل بررسی شود.

سایت اینترنتی درب چوبی با ارئه خدمات به صورت آنلاین سعی در جلب رضایت مشتریان خود دارد. فروشگاه در چوبی سال‌هاست که در زمینه فروش درب ام دی اف فعالیت می‌کند. شما توسط سایت اینترنتی در چوبی می‌توانید خریدی لذت بخش و با کیفیت و با سرعت را تجربه کنید. در سایت درب چوبی انواع درب ضد سرقت ،HDF ،MDF ، ضد آب و ضد حریق  و… را در طرح‎‌ها و رنگ‎‌های دلخواه خود می‌توانید مشاهده کنید و نیز از قیمت درب ام دی اف اتاق مطلع شوید. برای مراجعه به سایت در چوبی به آدرس  darchoobi.com  مراجعه نمایید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد