با خیال راحت پتوهای خود را به خشکشویی آنلاین در عید بسپارید

0

با خیال راحت پتوهای خود را به خشکشویی آنلاین در عید بسپارید : یکی از لوازم منزل که به راحتی در معرض آلودگی قرار می گیرد، پتو است. در فصول پاییز و زمستان که هوا سرد است، بیشتر از پتوها استفاده می شود؛ به این ترتیب آلودگی پتوها نیز بیشتر خواهد بود. به همین دلیل یکی از اقدامات اصلی هنگام خانه تکانی شستشوی پتوها‌ست؛ اما شستشوی پتوها در منزل مشکلات بسیار زیادی به همراه دارد. خوشبختانه تمامی مشکلاتی که شستشوی پتوها با روش های مرسوم در منزل در پی دارد، با استفاده از خدمات خشکشویی آنلاین پتو قابل پیشگیری است.

با خیال راحت پتوهای خود را به خشکشویی آنلاین در عید بسپارید

به گزارش مجله اینترنتی دکوکده : در این مقاله ما به بیان مشکلات ناشی از شستشوی پتو در منزل و نیز مراحل و نحوه شستشوی پتو در خشکشویی ها پرداخته ایم. مطمئنا پس از مطالعه این مطالب، شما با اطمینان خاطر شستشوی پتوهای خود را به خشکشویی ها می سپارید.

شستشوی پتوها در خشکشویی آنلاین پتو، آسان تر است

با توجه به اینکه آب یک سیال قطبی است، حین شستشو به داخل بافت پتو نفوذ می کند. نفوذ آب به درون بافت پتو سبب سنگین شدن آن می شود. در چنین شرایطی شستشو و جا به جایی پتو برای شما مشکل خواهد بود و به خوبی از عهده شستشوی آن برنمی آیید. علاوه بر این، مواد شوینده معمولا به عمق پتوها نفود می کنند و با آبکشی به راحتی از آن خارج نمی شوند.

در خشکشویی ها از شوینده های غیرقطبی استفاده می شود و به درون بافت پتو نفوذ نمی کنند. علاوه بر این، در این مراکز از دستگاه های بزرگ و مخصوص برای شستشو استفاده می شود.

امکان به هم ریختگی رنگ پتوها حین شستشو در منزل

در صورتی که برای شستشوی پتوها در منزل از شوینده های قوی از قبیل آب اکسیژنه یا وایتکس استفاده کنید، ممکن است رنگ پتو به هم بریزد و ظاهر نامناسبی پیدا کند. در صورتی که از این قبیل شوینده های قوی استفاده نکنید، نیز آلودگی و کثیفی پتو به طور کامل زدوده نمی شود.

در خشکشویی آنلاین پتو این مشکل کاملا رفع شده است. در این مراکز مواد شوینده متناسب با جنس پتو برای شستشو استفاده می شود به گونه ای که کوچک ترین تغییری در حالت پتو ایجاد نشود و رنگ آن نیز ثابت بماند.

خشکشویی آنلاین؛ روشی با‌کیفیت و مقرون به صرفه

درست است که شما برای استفاده از خدمات خشکشویی هزینه ای پرداخت می کنید؛ اما فراموش نکنید که برای شستشوی پتوها در منزل نیز آب و مواد شوینده استفاده می شود؛ لذا با سپردن پتو به خشکشویی آنلاین پتو، هزینه ای از این بابت متحمل نمی شوید.

بسیاری از خشکشویی های آنلاین معتبر و با‌سابقه مانند واش لین، سفارش شما را در آدرس تعیین شده تحویل می گیرند و در همان محل به شما تحویل می دهند، بدون اینکه هزینه ای از شما دریافت کنند. سرویس ارسال و دریافت رایگان برای افرادی که دارای وسیله نقلیه نیستند یا حوصله و فرصت رانندگی در شلوغی شهر را ندارند، اهمیت زیادی دارد.

علاوه بر این مزایا، کیفیت بالاتر شستشوی پتو در خشکشویی نسبت به شستشو در منزل، سبب افزایش طول عمر پتوها می شود؛ بنابراین خشکشویی پتوها نسبت به شستشو در منزل مقرون به صرفه تر است.

مراحل شستشوی پتوها در خشکشویی

آشنایی با مراحل خشکشویی پتو به شما کمک می کند که با خیال راحت شستشوی پتوهای خود را به خشکشویی آنلاین در عید بسپارید.

آبشویی، بخارشویی و خشکشویی مراحل اصلی شستشوی پتوها در تمام مراکز خشکشویی است.

در مرحله آبشویی عرق و ترشحات بدن از روی پتو برداشته می شود.

در برخی موارد با توجه به جنس پتو، حرارت بالا به بافت پتو آسیبی وارد نمی کند. در چنین مواقعی از بخارشویی به منظور شستشو و ضد عفونی کردن پتو استفاده می شود. با توجه به دما و فشار بالای بخار، تمامی انواع لکه ها از روی پتو شسته می شوند و هیچگونه میکروبی روی آن باقی نمی ماند.

استفاده از آب برای شستشوی بسیاری از انواع پتوها، سبب آسیب های جدی به آن می شود. در برچسب کنار برخی از پتوها به این موضوع اشاره شده است. در چنین شرایطی از خشکشویی برای شستشوی پتو استفاده می شود. در خشکشویی اینگونه نیست که پتوها به صورت خشک شسته شوند؛ بلکه از آب برای شستشو استفاده نمی شود و محلول های شوینده مناسب تری مورد استفاده قرار می گیرند.

خشک کردن پتو که از مراحل بسیار مهم در خشکشویی پتو است، با استفاده از دستگاه های مخصوص صورت می گیرد. این مرحله در فرآیند خشکشویی بسیار حساس است و اگر با دقت کافی انجام نشود، ممکن است تغییر حالت پتو به حدی زیاد باشد که دیگر قابل استفاده نباشد.

خشکشویی آنلاین پتو؛ مناسب ترین راه شستشوی پتوها

شستشوی پتوها در منزل با استفاده از آب و مواد شوینده های مرسوم،  نه تنها سبب تغییر حالت و به‌هم ریختگی رنگ پتوها می شود؛ بلکه در چنین شرایطی به دلیل نفوذ آب به درون بافت پتو و سنگین شدن آن، امکان شستشوی با‌کیفیت و رفع کامل آلودگی ها وجود ندارد.

آبشویی، بخارشویی و خشکشویی مراحل اصلی شستشوی پتو در تمام مراکز خشکشویی هستند. در بسیاری از انواع پتوها که استفاده از آب در ترکیب با مواد شوینده سبب آسیب به بافت پتو می شود. از روش خشکشویی و شوینده های غیر قطبی برای شستشوی پتو استفاده می شود.

در روش بخارشویی نیز بخار آب داغ و پرفشار برای شستشوی پتو ‌مورد استفاده قرار می گیرد.

ثبت سفارش در خشکشویی اینترنتی واش لین

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد