راهنمای جامع تغییر دکوراسیون داخلی

0

راهنمای جامع تغییر دکوراسیون داخلی : به گزارش مجله اینترنتی دکوکده و به نقل از سنجاق ما در دوره ای زندگی می کنیم که بیشتر کارها را خودمان انجام می دهیم. شاید برای بازسازی خانه خیلی ها دوست داشته باشند کل کار را خودشان انجام دهند. در حالی که پس انداز و به چالش کشیدن خود مهم است اما حتما دلایلی وجود دارد که باعث می شود تعمیر خانه را به متخصص بسپاریم. چون چنین فردی کار را بهتر و سریع تر انجام داده و با انجام کارهای سخت تر باعث می شود شما به کارهای دیگر توجه کنید.

راهنمای جامع تغییر دکوراسیون داخلی

  1. تعمیر سقف

تعمیر سقف یکی از کارهای سختی است که حتما باید توسط متخصص انجام شود. چون چنین فردی هر روز این کار را انجام داده و راحت تر از عهده آن برمی آید.  اگر می‌خواهید از یک متخصص کمک بگیرید می‌تونید در قدم اول می‌توانید برآورد قیمت بازسازی سقف را در شهر خودتان داشته باشید. مثلا اگر به دنبال یک شرکت بازسازی در تهران باشید می‌توانید درخواست بازسازی خانه ثبت کنید و پس از زمانی کوتاه پیشنهاد متخصصان فعال در بازار را مشاهده کنید. از آنجایی که این متخصصین در بازار صاحب امتیاز و سابقه و کارنامه هستند با در نظر گرفتن همین موارد و نظرات مشتریان قبلی ایشان، می‌توانید انتخابی آگاهانه تر را تجربه کنید.

  1. رنگ آمیزی کابینت آشپزخانه

گرچه می توانید کابینت آشپزخانه را رنگ کنید اما فقط یک نقاش می تواند این کار را حرفه ای انجام دهد. نه فقط شیوه نقاشی بلکه برداشتن کابینت هم می تواند کار را راحت تر کند. به علاوه کابینت ها به دلیل داشتن ابزار باید به شیوه تخصصی بتونه و نقاشی شوند.

نکته: اگر خودتان می خواهید کابینت را رنگ کنید از کابینت سرویس بهداشتی کار را شروع کنید چون از کابینت آشپزخانه کوچک تر و تمیزتر است و کمک می کند تا شیوه کار را یاد بگیرید.

  1. نصب آبگرمکن

نصب آبگرمکن در برخی کشورها به مجوز نیاز دارد. به علاوه آبگرمکن وسیله ای سنگین است. اما مهم ترین موضوع امنیت است و فقط یک متخصص می تواند لوله گاز یا برق را درست وصل کند.

  1. نصب کفپوش

برخی از صاحبخانه ها که خودشان سرامیک کاری می کنند به نظرشان نصب کفپوش هم آسان می آید. اما کفپوش چوبی یا وینیل اینطور نیست. چون ابزار آن سخت و سنگین بوده و باید برش بخورند.

  1. تعمیر اساسی دودکش

تعمیرات جزئی دودکش مهم نیست اما تعمیرات اساسی مربوط به سقف باید توسط متخصص انجام شود. پس اگر خواستید دودکش را تعمیر و سرویس کنید آن را به متخصص بسپارید.

  1. تخریب

یکی از جنبه های مهم تخریب خانه جمع آوری قطعات تخریب شده است. اگر این کار را به متخصص بسپارید حتما این قطعات را جمع آوری می کنند. اگر قصد بازسازی خانه را دارید بهتر است تخریب را به فرد دیگری بسپارید تا بر طراحی خانه تمرکز کنید.

  1. تعویض پنجره

تعویض پنجره خانه باید توسط متخصص انجام شود. چون متخصص خودش پنجره را اندازه گرفته و سفارش ساخت را می دهد و بعد آن را نصب می کند. این کار باید کاملا درست انجام شود و جای ریسک ندارد.

  1. حصارکشی حیاط در مقیاس بالا

حصارکشی کار ساده ای است که باید پنل ها را وصل کرده و میخ بزنید. اما در مقیاس وسیع و دورتادور حیاط می تواند کار سخت و سنگینی باشد. به همین دلیل ممکن است حین کار آن را رها کنید. اگر شما این کار را طی چند هفته و چند ماه انجام دهید یک متخصص طی چند روز آن را تمام می کند.

  1. برداشتن پنبه نسوز

پنبه نسوز یک ماده فیبری است که به بیماری مزوتلیوما منجر می شود. متاسفانه این ماده در خانه های قدیمی وجود دارد و حین تخریب باید برداشته شود. متخصصین با ابزارهای مخصوص آن را برمی دارند. پس به جای به خطر انداختن زندگی خود این کار را به متخصص بسپارید.

  1. کناف

برای نصب کناف به دریل، پیچ، یا چکش و میخ نیاز دارید. می توانید به کمک یک نفر که پنل ها را نگه داشته یکی دو روز کناف را نصب کنید. اما کارهای بعدی مانند بتونه کاری آن در ظاهر کناف نقش دارد و اگر خوب پیش نرود ظاهر کناف را خراب می کند. برخی از افراد ابزار مناسب در اختیار دارند اما اگر ابزار ندارید این کار را به متخصص بسپارید. در این  صورت سطحی بی نقص خواهید داشت.

گرچه این پروژه ها را می توانید خودتان انجام دهید اما اگر به متخصص بسپارید هم نتیجه بهتری گرفته و هم در زمان صرفه جویی کرده اید.

 

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد