فروش اینترنتی کاغذ دیواری

0

فروش اینترنتی کاغذ دیواری : به گزارش مجله اینترنتی دکوکده و به نقل از آرتار دکور با پیشرفت تکنولوژی و بالا رفتن سطح دانش مردن از اینترنت فروش بسیاری از محصولات به صورت اینترنتی شده که کاغذ دیواری نیز از این قائده مستثنا نیست و امروزه فروش کاغذ دیواری به صورت اینترنتی بسیار جا افتاده است و تعداد اشخاصی که به صورت اینترنتی خرید میکنند روز به روز در حال افزایش است .

مزایای خرید اینترنتی کاغذ دیواری

خرید به سبک قدیم و حضوری طبیعتا سختی های خود را دارد برای خرید حضوری علاوه بر صرف زیاد وقت و گشتن دنبال بازار ها و فروشگاه های کاغذ دیواری و مشکلات وسایل نقلیه و ترافیک و جای پارک هم مشکلاتی است که همیشه با آن مواجه هستیم اما با تغییر شیوه خرید قدیمی و اینترنتی شدن , خرید بسیار راحت شده که در ادامه به چند مزیت آن میپردازیم .

۱- صرفه جویی در زمان

۲- تنوع محصولات

۳- بدون مشکلات تردد

۴-تحویل درب منزل

فروشگاه کاغذ دیواری آرتار دکور

فروشگاه آرتار دکور در ۳ سال گذشته تمرکز خود را بر روی فروش اینترنتی گذاشته و برای اینکه انتخاب کاغذ دیواری را برای مشتریان تسهیل ببخشد در سایت خود بخشی قرار داده تا بتوانید کاغذ مورد نظر را در دکور دلخواه تست کنید و در صورت رضایت خرید کنید .

انواع جنس های کاغذ دیواری

کاغذ دیواری ها جنس های مختلفی دارند که کمتر کسی با آنها و ویژگی های آنها آشنا است کاغذ دیواری ها از لحاظ جنس به هفت دسته کلی تقسیم میشوند.

۱- کاغذی

۲- pvc با روکش ونیل

۳- نانو

۴- بافت دار

۵- سه بعدی

۶- الیاف طبیعی

۷-پارچه ای

که در حال حاضر جنس های pvc محبوب تر است . کاغذ های جنس pvc به دلیل استفاده از پلاستیک در آن در برابر نفوذ آب بسیار مقاوم است و به دلیل قابل شست و شو بودن آن به راحتی میتوان با مواد شوینده تمیز کرد علاوه بر اینها در برابر آتش سوزی و ضربه هم مقاومت بالاتری نسبت به الباقی کاغذ دیواری ها دارند .

نوع انتخاب و ترکیب کاغذ دیواری

در سالهای اخیر چه در نقاشی ساختمان و چه در اجرای کاغذ دیواری افراد معمولا از یک طرح یا رنگ استفاده نمیکنند و معمولا سعی میکنند طرح ها و رنگ هایی که ترکیبشان زیبا مشود را با هم استفاده کنند برای این نوع خرید معمولا یک طرح ساده کاغذ دیواری را با یک کاغذ طرح دار ترکیب میکنند .

آلبوم های کاغذ دیواری پر فروش

معمولا آلبوم های پر فروش در هر ماه متغییر است اما در حال حاضر بیشتر کاغذ دیواری کلاسیک و گلدار فروش بیشتری دارند شاید یکی از دلایل این باشد که طرح های خاص از مد میوفتند اما طرح های کلاسیک و ساده همیشه طرفداران خود را داشته است

 

مراحل خرید اینترنتی در سایت آرتار دکور

ما در سایت آرتار دکور سعی در ساده سازی مراحل خرید در سایت کرده ایم به کونه ای که حتی برای خرید نیاز به ثبت نام هم ندارید و به راحتی میتوانید بعد از انتخاب محصول مورد علاقه خود به سبد خرید منتقل شوید و در آنجا بعد از مشاهده محصول مورد نظر خود با قیمت میتوانید تعداد آن را کم یا زیاد کنید و یا کد تخفیف وارد کنید بعد از تایید وارد صفحه ای جدید میشوید که در آنجا اطلاعاتی مانند اسم و فامیل و شماره و آدرس را باید وارد کنید و بعد از تایید به صفحه پرداخت منتقل میشوید .

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد