VJ-A-0987 لوستر سقفی آشپزخانه را با توجه به چه نکاتی تهیه کنیم؟

0

VJ-A-0987 لوستر سقفی آشپزخانه را با توجه به چه نکاتی تهیه کنیم؟ لوستر ها یکی از وسایل لوکس منزل هستند که توزیع نور در خانه ها را انجام می دهند. این کالا برای هر کجای منزل از جمله آشپز خانه کاربرد دارد. همچنین لوستر ها انواع و مدل های مختلفی دارند که با توجه به نیاز هر خانه از مدل خاصی استفاده می شود.

VJ-A-0987 لوستر سقفی آشپزخانه را با توجه به چه نکاتی تهیه کنیم؟

به گزارش مجله اینترنتی دکوکده : این موضوع تا حدی به علاقه افراد ساکن منزل و تا حدی نیز به تناسبات دکوراسیون مربوط است. از جمله این محصولات لوستر سقفی آشپزخانه است.

لوستر سقفی به زیبایی فضای سقف را پر می کند و به نوعی تزیینی برای آن به حساب می آید. اگر قصد خرید این محصول را دارید، باید به ویژگی های آن توجه کنید. ما در سایت خوگر برای اینکه لوستر مناسبی برای آشپز خانه انتخاب کنید، بهتر دانستیم نکاتی را به شما یاد آور شویم.

۳ نکته مهم در خرید لوستر سقفی آشپزخانه

استفاده از وسایل تزیینی به زیبایی فضا کمک می کند. اگر در صدد دستیابی به یک دکور مناسب برای آشپز خانه هستید بهتر است روی لوستر متمرکز شوید. این شی هم زیبایی ویژه ای دارد و هم  هدف اساسی نور پردازی را دنبال می کند. در صورت استفاده از میزان نور مناسب در فضا، شاهد زیبایی هر چه تمام تر مابقی عناصر موجود در آن خواهیم بود. در این بخش از سایت خوگر ۴ نکته در مورد لوستر سقفی در آشپز خانه را بررسی می کنیم.

میزان نور مورد نیاز

یکی از مهمترین نکات توجه به میزان نوری است که در آشپز خانه به آن احتیاج خواهیم داشت. ابتدا باید نور طبیعی را در نظر بگیریم، زیرا بیشتر کار های آشپز خانه در زمان قبل از تاریکی هوا انجام می شود. اگر نور کمی در روز به آن می تابد، باید روشنایی مناسبی در نظر گرفته شود. بر این اساس تعداد لامپ ها یا تعداد لوستر های لازم را تخمین بزنید.

بررسی فضا

لوستر سقفی بیشتر مناسب آشپزخانه هایی است که سقف کوتاهی دارند. فضای آشپزخانه را در نظر بگیرید و لوستر سقفی را متناسب با آن انتخاب کنید. کوچکی و بزرگی آن و همچنین ارتفاع تزئینات باید مورد توجه قرار گیرد. اگر فضای بزرگی در آشپز خانه دارید از لوستر بزرگ استفاده کنید یا اگر آشپزخانه شما دو قسمت دارد یا به شکل مستطیلی به طول زیاد است، حتما از دو لوستر سقفی استفاده کنید تا میزان نور یکنواخت باشد.

دکوراسیون

دکوراسیون کلی خانه و آشپزخانه خود را برای خرید لوستر در نظر بگیرید. رنگ کابینت ها و سبک آن ها در نقش یک راهنما برای این انتخاب ظاهر می شوند. با توجه به آن ها بهترین انتخاب را داشته باشید. برای آشپز خانه هایی به سبک فانتزی می توان از لوستر های فانتزی در رنگ های مختلف استفاده کنید.

اگر آشپزخانه ای مدرن دارید، سعی کنید از لوستر های ساده و با یک رنگ که در عناصر دکوراسیون به کار رفته است خریداری کنید. لوستر های کریستالی سقفی انتخاب شیک و بجایی برای خانه های لوکس هستند.

در آخر

برای انتخاب لوستر سقفی آشپزخانه بهتر است ابتدا فضا و ارتفاع را اندازه بگیرید و به نکاتی که در بالا گفته شد توجه داشته باشید. در صورت خرید یک لوستر مناسب مطمئن باشید همه افراد با سلیقه های متفاوت زیبایی آن را انکار نخواهند کرد؛ زیرا اولین موضوع در دکوراسیون رعایت اصل تناسب است.

اگر قصد خرید لوستر را دارید حتما به سایت ما سر بزنید. امکان خرید اینترنتی از این سایت در زمان کوتاه برای مشتریان عزیز میسر است. در این مجموعه انواع مختلف لوستر و محصولات دکوری به صورت یک جا عرضه می شود.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد