هنگام خرید نوار لبه میز چه نکاتی را در نظر بگیریم؟

0

هنگام خرید نوار لبه میز چه نکاتی را در نظر بگیریم؟ برای خرید نوار لبه میز باید نکاتی را در نظر بگیریم که برای ما کاربردی باشد، اما قبل از هر چیز بهتر است که با نوار لبه آشنا شویم و کارآیی آن را بدانیم. نوار لبه ها برای پوشاندن لبه های محصولات چوبی که روکش ندارد استفاده می شود. باید اضافه کنیم که این برچسب های مناسب لبه از وسایل چوبی شما محافظت می کنند و زیبایی آن را افزایش می دهند.

هنگام خرید نوار لبه میز چه نکاتی را در نظر بگیریم؟

به گزارش مجله اینترنتی دکوکده : انواع زیادی از نوار های لبه در بازار موجود است که با توجه به نیاز شما قابل خریداری است. پس قبل از اینکه به سراغ خرید برچسب های مخصوص لبه بروید ابتدا بررسی کنید که برای چه کاری قرار است استفاده شود.

اگر به فکر خرید برچسب های تزئینی مناسب لبه هستید و نمی دانید که هنگام خرید به چه نکاتی توجه کنید، نگران نباشید. زیرا در این مقاله قصد داریم که همه اطلاعات مورد نیاز برای خرید را در اختیارتان قرار دهیم. پس با ما همراه باشید.

چسبی بودن را هنگام خرید نوار لبه میز فراموش نکنید

برای اینکه برچسب تزئینی مناسب لبه شما جنس مرغوبی داشته باشد و به راحتی امکان نصب آن را داشته باشید، چسب زیرین محصول بررسی شود. با توجه به اینکه قرار است برای میز چوبی خود نوار لبه تهیه کنید باید جنسی مورد انتخاب قرار بگیرد که خود شما به راحتی آن را نصب کنید.

معمولا محصولاتی که مناسب لبه های میز هستند چسب زیرین دارند که به وسیله اتو گرم می شود و بدون هیچ دردسری روی لبه های محصولات چوبی شما می چسبد. علاوه بر نصب آسان به شما اطمینان می دهیم که پس از نصب به راحتی کنده نمی شوند. پس با خیال راحت آن را برای محصولات چوبی خود تهیه و استفاده کنید.

رنگ مناسب با میز انتخاب کنید

همان طور که می دانید طرح ها ورنگ های متفاوتی ازبرچسب های تزئینی مناسب لبه در بازار موجود است. به هنگام خرید نوار لبه برای میز یا سایر وسایل چوبی خود دقت کنید که هماهنگ ترین رنگ را انتخاب کنید. زیرا در غیر این صورت ممکن است که جنس خریداری شده با رنگ وسیله شما جور در نیاید و ظاهری زشت را برای آن فراهم کند. پس دقت کنید که چه طرح و رنگی با میز شما هماهنگ می شود.

ضخامت محصول را بررسی کنید

هنگام خرید نوار های مخصوص لبه محصولات چوبی دقت کنید که ضخامت آن بیش از حد کلفت یا نازک نباشد. زیرا هنگام نصب محصول برای شما مشکل پیش می آید و برچسب انعطاف کافی را برای چسبیدن به لبه نخواهد داشت. به همین دلیل ممکن است که موقع چسباندن شکسته شود و به خوبی به محصول نچسبد. همچنین بعد از نصب به دلیل نازک یا کلفت بودن بیش از اندازه به زودی کنده شود و ظاهری زشت را برای محصولات شما به وجود آورد.

در صورتی که اگر ضخامت نوار های لبه مناسب باشد دیگر موقع چسباندن به لبه های میز یا سایر وسایل چوبی مشکلی پیش نمی آید و بعد از آن نیز از محصول شما به خوبی محافظت می کند.

کلام آخر

برای خرید نوار لبه میز باید از فروشگاه های معتبر خرید خود را انجام دهید. ما در خوگر پلاس به شما برای انتخاب نوار لبه موردنظرتان کمک می کنیم و بهترین محصولات را در اختیار شما قرار می دهیم. پس اگر دوست دارید که برچسب های نوار لبه با کیفیتی داشته باشید، به سایت ما سر بزنید.

در خوگر پلاس مشاورین ما شبانه روز آماده خدمت رسانی به شما هستند و راهنمایی های لازم را برای خرید محصولات انجام می دهند.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد