بهترین ایده ها برای طراحی کیک و کادو روز زن

0

بهترین ایده ها برای طراحی کیک و کادو روز زنهدیه دادن و هدیه گرفتن از کارهایی است که علاقه و محبت و صمیمیت را زیاد می کند. روز زن یا همان روز مادر در ایران که مصادف با تولد حضرت فاطمه (س) است، بهانه خوبی برای خرید کادو و ابراز عشق و علاقه به همسر و قدردانی از زحمات او به شمار می رود.

بهترین ایده ها برای طراحی کیک و کادو روز زن

به گزارش مجله اینترتی دکوکده : خانم ها علاقه زیادی به هدیه گرفتن مخصوصا از جانب همسر خود دارند؛ بنابراین با خرید کیک و کادو روز زن این روز را برای همسر خود یک روز خاص و به یاد ماندنی کنید.

اما خرید هدیه روز مادر و روز زن نیز مانند تمامی مناسبت های دیگر آداب و اصول خود را دارد. با توجه به اصل موضوع مناسبت ابتدا لازم است تا با سلیقه همسر خود آشنایی داشته باشید و سپس کالاها و مواردی را که برای هدیه دادن مناسب تر هستند، بشناسید؛ همچنین با خرید کیکی که متناسب با کادو شما طراحی شده است؛ این روز را برای همسر خود خاص تر کنید.

بهترین ایده ها برای خرید کیک و کادو روز زن

در ادامه مواردی را که برای خرید کیک و هدیه روز مادر باید به آن ها توجه داشته باشید، بررسی می کنیم:

اندازه کیک

با توجه به تعداد افرادی که قرار است؛ بین آن ها کیک سرو کنید؛ کیک خود را بخرید. اگر اندازه کادو شما کوچک است، از انتخاب کیک های بزرگ خودداری کنید و کیک هایی با ارتفاع بلندتر به جای قطر بیشتر بکار برید.

رنگ کیک

رنگ کیک را متناسب با رنگ جعبه یا کاغذ کادو هدیه خود انتخاب کنید تا تم مناسبی داشته باشد. از استفاده از رنگ هایی که با هم همخوانی ندارند؛ بپرهیزید که این کار فقط ظاهر کیک و هدیه شما را شلخته می کند.

قالب کیک

با توجه به اندازه هدیه ای که خرید کرده اید، قالب مناسبی انتخاب کنید. کیک ها در قالب های مختلفی اعم از مستطیل، دایره، قلب و غیره وجود دارند. قالب کیک قلب گزینه مناسبی برای ابراز عشق و علاقه به همسر برای این روز زن است.

طرح روی کیک

به طرح روی کیک دقت کنید و از طرح های بی ربط مثل طرح مناسب برای روز معلم به عنوان کیک روز زن بپرهیزید.

نوشته روی کیک

از نوشته هایی مناسب برای کیک روز زن و روز مادر استفاده کنید. مانند: همسر یا مادر عزیزم روزت مبارک، روز مادر مبارک و غیره؛ همچنین استفاده از جملات انگلیسی یا استفاده از جملاتی در قالب ابراز علاقه نیز برای کیک و کادو روز زن مناسب هستند.

در ادامه برخی از ایده های خرید کادو روز زن را نیز برای شما بیان می کنیم؛ اما قبل از هرچیزی به این مورد دقت کنید؛ از خرید لوازم منزل و لوازم آشپزخانه به عنوان کادو روز زن و روز مادر بپرهیزید. کادو بهتر است برای استفاده شخصی باشد.

خرید طلا به عنوان هدیه روز زن

این طلا چه کارها که با دل خانم ها نمی کند! اگر به فکر این هستید که سنگ تمام بگذارید و بهترین کادوی ممکن را برای همسر یا مادر خود بخرید، طلا بهترین گزینه است.

از اشرافی بودن این هدیه هم که بگذریم، به خواص طلا برای خانم ها اشاره می کنیم. در میان تمام فلزات طلا بهترین گزینه برای سلامت خانم ها است.

خرید عطر و اسپری

خانم ها به تمیزی و خوشبویی اهمیت زیادی می دهند؛ از این رو عطر و اسپری گزینه مناسبی است. رایحه مورد علاقه همسر خود را انتخاب کنید. عطر اگر به درستی انتخاب شود، راهی برای نفوذ به قلب همسر شما است.

برای خرید اینترنتی کادو روز مادر و روز زن از سایت wistore.ir بازدید کنید.

گوشی موبایل و لوازم جانبی

اگر همسر شما ارتباط خوبی با دنیای مجازی دارد، گوشی و لوازم جانبی ای که باعث می شود تا راحت تر با دنیای مجازی و اینترنت ارتباط برقرار کند، انتخاب مناسب و کاربردی است.

لوازم آرایشی و بهداشتی و مراقبت از پوست و مو

تمام خانم ها به زیبایی و آراستگی اهمیت می دهند. از این رو لوازم آرایشی انتخاب مناسبی است که ممکن است همسر شما را خوشحال کند و گزینه های زیادی اعم از لوازم آرایشی و بهداشتی تا لوازم برقی که برای رسیدگی به پوست و مو استفاده می شود؛ در اختیار دارید.

لوازم و تجهیزات ورزشی

اگر همسر شما مدام در خانه است و زمان کافی برای رفتن به باشگاه ندارد؛ لوازم ورزشی مناسبی برای او تهیه کنید تا در منزل به ورزش بپردازد؛ با این کار نشان می دهید که سلامتی همسرتان برای شما مهم است.

لوازم و تجهیزات کنترل سلامتی

اگر همسر شما به مشکلاتی مانند فشار خون یا اضافه وزن و مانند آنها دچار است، لوازم کنترل سلامتی مانند دستگاه فشارسنج یا ترازو برای کنترل وزن انتخاب های مناسبی هستند.

نتیجه گیری

برای طراحی کیک و کادو روز زن باید هر دو را متناسب با یکدیگر انتخاب کنید و از خرید کیک و کادویی که هیچگونه وجه اشتراکی ندارند؛ بپرهیزید. این کار ممکن است؛ اگر تم مناسبی برای کیک یا کادو انتخاب نکرده باشید؛ از ارزش هدیه شما کم کند.

بنابراین برای کیک طرح، اندازه، قالب و رنگ مناسب استفاده کنید که نوشته ای زیبا روی آن حک کرده باشید. حتما هدیه را کادو کنید یا داخل پاکت و جعبه ای مناسب قرار دهید. از خرید هدایایی مانند لوازم خانه و آشپزخانه به شدت بپرهیزید.

فروشگاه اینترنتی ویستور با توجه به تنوع گسترده ای که در نوع و قیمت محصولات دارد؛ پیشنهادات مناسبی را در اختیار شما قرار می دهد.

جهت مشاهده محصولات سایت ویستور با قیمت ها و کیفیت های فوق العاده به این سایت مراجعه کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد