هیجان انگیزترین شیر ظرفشویی کدام است؟!

0

هیجان انگیزترین شیر ظرفشویی کدام است؟! : به گزارش مجله اینترنتی دکوکده و به نقل از کاویان هم افزا شیر ظرفشویی یکی از جذاب ترین انواع شیرآلات در منزل است. شیرآلات آشپزخانه کاربرد بسیار زیادی دارد و به دلیل قرار گرفتن در آشپزخانه معمولاً بسیار به چشم می آید.

هیجان انگیزترین شیر ظرفشویی کدام است؟!

تنوع شیر ظرفشویی به نسبت سایر شیرآلات منزل بالاتر است و از شیر ظرفشویی اهرمی تا شیر ظرفشویی شاوری، دوکاره و لمسی را در بر می گیرد. شیر ظرفشویی شاوری از پرکاربردترین شیرآلات و شیر ظرفشویی لمسی یکی از جالب ترین تکنولوژی های شیرآلات سینک ظرفشویی است که در ادامه با معایب و مزایای آن ها آشنا می شوید.

قیمت شیر ظرفشویی

قیمت خرید انواع شیر ظرفشویی

شیر ظرفشویی (sink mixer) از مهمترین تجهیزات آشپزخانه است. دوام شیر ظرفشویی اهمیت بالایی دارد؛ چرا که در طول زمانی که فرد در خانه می گذراند، با شیر آشپزخانه سر و کار زیادی دارد. مدل های مختلف شیر ظرفشویی، دارای ویژگی های منحصر به فرد خود هستند و هر یک برای استفاده خاصی طراحی شده اند. مثلا شیر ظرفشویی شاوری، دارای شلنگی با قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه است؛ و یا شیر ظرفشویی فنری ارتفاع بلند و ظاهری شیک دارد. شیر ظرفشویی دوکاره، علاوه بر خروجی آب اصلی، دارای خروجی آب تصفیه نیز هست. شیر ظرفشویی دیواری، برای نصب بر روی دیوار مناسب است و فضای سینک را اشغال نمی کند. قیمت شیر ظرفشویی، برحسب وزن، رنگ و طرح شیر سینک ظرفشویی متفاوت است.

شیر ظرفشویی لمسی: هیجان انگیزترین نوع ظرفشویی

از ورود شیرآلات چشمی به بازار مدتی می گذرد و شیرآلات چشمی بسیار شناخته شده هستند. اما تکنولوژی دیگری که ممکن است نام آن را هنوز نشنیده باشید، شیرآلات لمسی است. برای قطع و وصل جریان آب در شیر ظرفشویی لمسی کافی است با دست خود بخش تعیین شده شیرآلات را لمس کنید. مزایای استفاده از شیر ظرفشویی لمسی عبارت اند از:

  • در صورتی که کف دست شما آغشته به مواد غذایی و یا به سادگی کثیف باشد، می توانید با لمس سریع شیر ظرفشویی توسط پشت دست خود شیر آب را باز کنید.
  • یک شیر ظرفشویی لمسی به دلیل نداشتن دسته اهرمی (در بعضی مدل ها)، شیک تر از انواع شیر ظرفشویی است.

شیر ظرفشویی لمسی

شیر ظرفشویی شاوری (شلنگدار)

می توان گفت شیر ظرفشویی شاوری یا شلنگدار در میان سایر انواع شیرآلات ظرفشویی، پرکاربردترین است. به دلیل دامنه دسترسی و حرکتی بالای این نوع شیرآلات، شیر ظرفشویی شاوری طرفداران زیادی دارد. قیمت شیر ظرفشویی شاوری به نسبت ارزشی که ایجاد می کند مناسب است و نه خیلی ارزان است و نه خیلی گران.

شیر ظرفشویی شاوری از محبوب ترین مدل های شیر ظرفشویی است. در علم بلند شیر ظرفشویی شاوری، شلنگ شاوری با قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه تعبیه شده است. علمک شیر آشپزخانه شاوری به همراه این شنگ به راحتی از جای خود خارج می شود و پس از پایان کار در وضعیت اولیه قرار می گیرد. شیر ظرفشویی شلنگدار، انتخاب مناسبی برای آشپزخانه هایی با فضای کم است که به شیرآلاتی با دامنه حرکتی بالا، جهت دسترسی به تمامی نقاط سینک، نیاز دارند. معمولاً حالت اسپری آب در شیر ظرفشویی شاوری نیز با یک دکمه فعال و غیر فعال می شود. این امکان نیز علاوه بر مصرف بهینه آب، باعث جلوگیری از پاشش آب به اطراف سینک می گردد. قیمت شیر ظرفشویی شاوری بازه گسترده ای دارد که بر حسب وزن و مدل آن متفاوت است.

مزایای خرید شیر ظرفشویی شاوری عبارت است از:

  • دامنه دسترسی بالا به تمام نقاط سینک
  • قابلیت گردش۳۶۰ درجه علمک شیر ظرفشویی شاوری
  • قیمت مناسب به نسبت امکاناتی که فراهم می آورد
  • قابلیت فعال سازی حالت اسپری کردن آب

شیر ظرفشویی شاوری

شیر ظرفشویی دوکاره (دومنظوره)

یکی دیگر از انواع شیرآلات ظرفشویی، شیر ظرفشویی دوکاره است. قیمت شیر ظرفشویی دوکاره به دلیل مکانیزم پیچیده تر خود از سایر انواع شیرآلات آشپزخانه بالاتر است. شیر ظرفشویی دومنظوره قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه ندارد، اما داری یک خروجی آب تصفیه (متصل به منبع آب تصفیه کن) و یک خروجی آب لوله کشی (متصل به آب شهری) است. شیر ظرفشویی دوکاره در مناطقی که آب دارای املاح و آهک است، کاربرد بسیاری دارد. بهتر است در هنگام خرید شیر ظرفشویی دوکاره، از جدا بودن مسیر آب تصفیه و آب لوله کشی در داخل شیر مطمئن شوید تا آب تصفیه با آب شهری هیچ تماسی نداشته باشد.

مزایای خرید شیر ظرفشویی دوکاره عبارت است از:

  • ایجاد امکان دسترسی به آب تصفیه
  • صرفه جویی در فضای مورد نیاز برای نصب یک شیر آب تصفیه جداگانه به واسطه نصب یک شیر ظرفشویی دومنظوره

شیر ظرفشویی دوکاره

خرید اینترنتی شیر ظرفشویی در دوران کرونا

خرید اینترنتی شیرآلات خصوصاً در دوران همه گیری کرونا با سرعت بیشتری در حال افزایش است. خرید شیر ظرفشویی نیز از این روند مستثنی نیست و با افزایش فروشگاه های اینترنتی شیرآلات هر روز بیشتر و بیشتر می شود. شیرآلات کاویان به عنوان یکی از قدیمی ترین تولیدکننده های شیرآلات بهداشتی و ساختمانی، فروشگاه آنلاین شیرآلات کاویان (kavianhamafza.com) را در راستای رفاه مصرف کنندگان راه اندازی کرده است. در این فروشگاه اینترنتی تمام اطلاعات مورد نیاز برای انتخاب مناسب ترین شیرآلات در کنار قیمت شیرآلات گردآوری شده است.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد