نوار محافظ لبه میز را از چه مواد تشکیل دهنده ای می سازند؟

0

نوار محافظ لبه میز را از چه مواد تشکیل دهنده ای می سازند؟ نوار محافظ لبه میز چیست؟ وسایل چوبی و میز ها پس از ساخته شدن با پوشش های مختلف کاور می شوند، اما لبه های آن بدون روکش باقی می ماند. این مسئله باعث می شود که لبه های میز یا وسایل چوبی شما در معرض آسیب، خراش یا شکستگی قرار بگیرد.

نوار محافظ لبه میز را از چه مواد تشکیل دهنده ای می سازند؟

به گزارش مجله اینترنتی دکوکده : در این مواقع باید روکش مناسبی به نام نوار لبه یا نوار محافظ لبه برای محصولات چوبی استفاده شود که مقاومت و زیبایی آن را چند برابر افزایش دهد. پس این نوارها علاوه بر زیبایی ظاهری در لوازم، در اصل کار محافظت از لبه های محصولات چوبی را انجام می دهند و از این وسایل در برابر آسیب های احتمالی مانند ضربه، سایش وغیره محافظت می کنند.

اگر دوست دارید بدانید که نوارهای محافظ لبه چگونه ساخته می شوند که امکان محافظت از محصول را دارند، با ما همراه باشید. زیرا در این مقاله قصد داریم که همه نکات مهم درباره ساختن این محصولات ویژه را در اختیار شما قرار دهیم. پس ما را همراهی کنید.

مواد اولیه نوار محافظ لبه میز

همان طور که می دانید این برچسب های محافظ لبه باید از موادی ساخته شوند که قادر باشد از وسایل چوبی شما محافظت کند. مواد اولیه ای که برای ساخت نوار های محافظ مناسب لبه وسایل چوبی استفاده می شود از نوعی مواد پلیمری به نام پلی وینیل کلراید استفاده می شود.

این ماده پلیمری سخت و غیرقابل انعطاف است. پس باید از روان کننده های مخصوصی استفاده شود که بتوان آن را شکل داد. اگر در ترکیب مواد اولیه این برچسب های محافظ اشتباهی رخ دهد دیگر قابل استفاده نخواهد بود و از حالت استاندارد محصول خارج می شود.

ثبات رنگ در مواد سازنده مهم است

برچسب های مناسب لبه علاوه بر اینکه از محصولات چوبی محافظت می کنند، کاربرد تزئینی نیز دارند.

پس باید از موادی ساخته شوند که زیبایی محصولات را چند برابر کند. موادی که در نوارهای محافظ لبه استفاده می شود معمولا دارای ثبات رنگ هستند.

این ویژگی باعث می شود که برچسب های محافظ پس از مدتی استفاده دچار رنگ پریدگی نشوند یا در صورت سایش و ضربه رنگ خود را از دست ندهند. تثبیت رنگ در این محصولات به نوعی مزیت محسوب می شود که باعث بالا رفتن کیفیت نوارهای لبه خواهد بود.

مقاومت در برابر آتش

همانطور که می دانید برچسب های مخصوص لبه که از جنس پی وی سی یا همان پلی وینیل کلراید هستند معمولا از موادی ساخته می شوند که در برابر آتش مقامت بالایی داشته باشد. این مسئله به معنی این نیست که اصلا نمی سوزد بلکه باید بدانید به دلیل جنس مخصوصی که دارد دیر تر دچار سوختگی و آتش سوزی می شود.

کلام آخر

برای تهیه نوار محافظ لبه میز باید از فروشگاهی معتبر خرید نوار لبه خود را انجام دهید که مطمئن باشید جنسی با کیفیت را دریافت می کنید. ما در خوگر پلاس سعی می کنیم که بهترین نوع برچسب های محافظ لبه را با بالاترین کیفیت در اختیار شما قرار دهیم. همچنین با قرار دادن ویژگی های محصولات کنار عکس آن ها به شما این امکان را می دهیم که با خیال راحت همه نوار های لبه موجود در سایت را با هم مقایسه کنید و با توجه به نیاز خود یک مدل را انتخاب کنید.

قابل ذکر است که مشاورین متخصص ما در خوگر پلاس هستند که به شما کمک کنند. پس اگر دچار مشکلی درباره خرید یا انتخاب محصول مورد نظرتان شدید، نگران نباشید. زیرا به راحتی قادر هستید که با دریافت راهنمایی بهترین محصول را تهیه کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد