جذاب ترین ایده های کادو دستساز ولنتاین برای دوست پسر

0

جذاب ترین ایده های کادو دستساز ولنتاین برای دوست پسرکادو گرفتن برای هر فردی و در هر سن و سالی شیرین و دلچسب است. اگر این کادو از طرف همسر، پارتنر یا دوست دختر و دوست پسر باشد، شیرینی آن صد چندان می‌شود. هدیه، عشق و علاقه بین دو نفر را شعله ور می کند. کادو در واقع رسیدگی و توجه به رابطه است.

جذاب ترین ایده های کادو دستساز ولنتاین برای دوست پسر

به گزارش مجله اینترنتی دکوکده : حتما شما نیز تایید می کنید که کادو دادن برای احیا و تداوم رابطه ضروری است. حالا تصور کنید این کادو دستساز باشد. کادو دستساز نشان‌دهنده نهایت تلاش شما برای خلق لحظاتی خاص است. یک کادوی دستساز این پیام را به معشوق شما می دهد که در تمام لحظات ساخت کادو به فکر او بوده اید. کادو دستساز ولنتاین برای دوست پسر، ایده ای جالب برای ولنتاین امسال است.

بیایید ولنتاین امسال کمی متفاوت از سال های قبل باشید. استفاده از یک کادوی دستساز به شما بانوی خوش سلیقه و خلاق کمک می کند، از هدیه های روتین همیشگی کمی فاصله بگیرید و معشوق خود را شگفت‌زده کنید. علاوه بر این سلیقه زنانه خود را نیز به رخ دوست پسر خود می کشید.

پک نامه های عاشقانه، بهترین کادوی دستساز ولنتاین برای دوست پسر

بد نیست از این فرصت پیش آمده استفاده کنید و تمام حرف دل خود را به دوست پسر خود بزنید. حرف هایی که شرم زنانه شما اجازه نداده است که تاکنون به او بگویید، همه را در قالب نامه های عاشقانه برایش بنویسید. بی پرده از عشق و علاقه خود بگویید، از تاثیری که در زندگی شما داشته است؛ از لحظاتی که یادآوری عشق او جان دوباره ای به شما بخشیده است و همچون آبی روی آتش، خستگی ها و دلخوری ها را محو کرده است.

نامه ها را داخل پاکت های دستساز و تزئین شده قرار دهید. از نوشتن جملات زیبا و عاشقانه روی پاکت ها نیز دریغ نکنید.

هر نامه را برای موقعیت خاصی بنویسید و روی آن تاکید کنید که مثلا وقتی از من دلخوری این نامه را بخوان یا این نامه مخصوص زمانی است که من تو را عصبانی کرده ام. بهر حال در هر رابطه عاشقانه ای نیز، ناراحتی  و سو تفاهم هست، شما برای برطرف کردن هر دلخوری پیش قدم شده اید.

جعبه ای سرشار از طعم شیرین برای شیرین کردن کام معشوق

ارزش کادو دست ساز به خاص بودن آن است. نظر شما در رابطه با جعبه ای پر از شکلات ها و آب نبات چیست؟.

یک جعبه زیبا و شیک که کار دست شماست و با شکلات ها و آب نبات های دلخواه معشوق پر شده است، به او یادآوری می کند که شما به او توجه خاصی دارید و از تمامی ویژگی های او، حتی خوراکی های مورد علاقه اش اطلاع دارید.

استفاده از جملات و متن های عاشقانه با ذکر نام او، حتما طعم شکلات ها را در کام او شیرین تر می کند. به این ترتیب شیرین ترین کادو ولنتاین برای دوست پسر در دنیا را شما ساخته و به معشوق خاص خود هدیه داده اید.

یک آلبوم دستساز خاص

مطمئنا شما در مدت آشنایی خود، لحظات زیبای زیادی داشته اید که کسی از آن اطلاع ندارد به جز شما دو نفر. حالا شما این فرصت را دارید که تمام این خاطرات را همچون فیلمی برای معشوق خود بازسازی کنید. اگر او به دلیل مشغله های زندگی آن خاطرات را فراموش کرده است، به او یادآوری کنید و خاطرات را برای همیشه در ذهنش ماندگار کنید.

دفترچه ای دست ساز تهیه کنید. جلد دفترچه و گوشه و کنار صفحات آن را با جملات عاشقانه زیبا پر کنید. متن دفترچه را به خاطرات لذت بخش اختصاص دهید. هر اتفاقی که باعث شده است، با هم بخندید و از زندگی لذت ببرید. لطفا از خاطرات آشنایی هم برای او بنویسید.

بالش عشق یک کادو دستساز ولنتاین برای دوست پسر

با درست کردن یک بالش با طرح های عاشقانه و فانتزی دیگر نیازی نیست نگران خرید کادو ولنتاین باشید. به ویژه اگر فرصت کافی برای خرید نداشته باشید.

برای این کار از یکی از بالش های کلاسیک منزل استفاده کنید. برای اینکه طرح های شما روی بالش بهتر دیده شود، بهتر است روی پارچه از یک پارچه سفید استفاده شود. از پارچه های قرمز رنگ استفاده کنید، قلب هایی قرمز رنگ برش دهید و روی بالش بچسبانید یا بدوزید. اولین حرف اسم خودتان و معشوقتان یا کلمات عاشقانه نیز روی بالش زیبا می شود.

استفاده از چنین بالشی که کار دست شماست، آرامش بیشتری به او می دهد.

یک ماگ عاشقانه درست کنید

ساخت یک ماگ عاشقانه نیز ایده جالبی است. به ویژه اگر معشوق اهل چای و قهوه زیاد باشد. در این صورت در محل کار یا منزل با هر بار نوشیدن قهوه یا چای، به یاد عشق شما می افتد.

یک ماگ تهیه کنید و روی آن را با سلیقه خود طراحی کنید یا جملات عاشقانه بنویسید. علاوه بر این، شما این امکان را دارید که تصویر معشوق خود را روی آن چاپ کنید.

سخن آخر

هر ساله با نزدیک شدن به ولنتاین، بسیار از افراد دغدغه خرید کادو ولنتاین را دارند. در این نوشتار به تعدادی از جذاب ترین ایده های کادو دستساز ولنتاین برای دوست پسر اشاره شد. پک نامه های عاشقانه، جعبه خوراکی های شیرین، دفترچه خاطرات، ماگ با طراحی و نوشته های خاص و بالش عشق برخی از ایده های بسیار جذاب به عنوان کادو ولنتاین بودند.

معشوق شما هر بار با یادآوری اینکه برای خوشحال کردن او برنامه ریزی کرده و زمان زیادی را با یاد او صرف ساختن هدیه کرده اید، غرق شادی و خوشحالی می شود. به‌هرحال مناسبت هایی از قبیل ولنتاین، فرصتی برای ابراز عشق است. بهتر است از این فرصت ها بیشترین استفاده را ببرید و پایه های عشق را محکم تر کنید.

علاوه بر کادو دستساز، شما این امکان را دارید که به خرید اینترنتی کادو ولنتاین از سایت ویستور اقدام کنید. با مراجعه به سایت ویستور شما وارد دنیایی از هدایای جذاب و شگفت انگیز می شوید که تماشای آن ها نیز برای شما لذت بخش خواهد بود.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد