بهترین مدل لوستر ۱۴۰۰ با چه دکوراسیون هایی هم خوانی دارد؟

0

بهترین مدل لوستر ۱۴۰۰ با چه دکوراسیون هایی هم خوانی دارد؟ لوستر یکی از وسایلی است که تغییرات بسیاری در منزل شما ایجاد می کند. همچنین به دلیل تنوعی که در سبک، جنس و نوع نورپردازی دارد، به راحتی با هر نوع دکوراسیونی هماهنگ می شود و آن را تکمیل می کند. از سوی دیگر سال جدید همیشه بهترین زمان برای این است که دکوراسیون منزل خود را به روز کنید و تغییرات جدید به وجود آورید.

بهترین مدل لوستر ۱۴۰۰ با چه دکوراسیون هایی هم خوانی دارد؟

به گزارش مجله اینترنتی دکوکده : اما آیا می دانید بهترین مدل لوستر ۱۴۰۰ با چه دکوراسیون هایی همخوانی دارد؟ برای پاسخ به این سوال در این مقاله ما بهترین مدل های لوستر و دکوراسیون مناسب برای آن ها را بررسی می کنیم. بنابراین برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه در ادامه با ما همراه باشید.

بهترین مدل لوستر ۱۴۰۰

جدیدترین لوسترها جلوه خاصی به دکوراسیون منزل شما می بخشند. آن ها زیبایی چیدمان هر اتاق را افزایش می دهند و دکوراسیون منزل شما را تکمیل می کنند. بنابراین با کمک ایده های مدرن لوستر تلاش کنید که بهترین طراحی داخلی را برای منزل خود داشته باشید.

در طراحی داخلی مدرن منازل در سال ۱۴۰۰ ایده اصلی تعقیب مد نیست بلکه این است که خانه خود به محیطی صمیمی و راحت تبدیل کنید. بنابراین در ادامه سعی می کنیم بهترین مدل های لوستر ۱۴۰۰ را به همراه دکوراسیون مناسب آن ها به شما معرفی کنیم.

دکوراسیون مناسب برای لوستر با طرح اتمی شکل

لوستر اتمی با طراحی مدرن و الهام گرفته از یک ترکیب اتمی برای سبک های مدرن مناسب است.

این لوستر اتمی معمولا از روکش طبیعی برنجی و طرح آفتاب تشکیل شده است که آن را به یک لوستر همه کاره برای اتاق نشیمن، اتاق ناهارخوری یا حتی آشپزخانه تبدیل می کند. این لوستر مدرن و کم نور برای اتاق های متوسط ​​تا بزرگ نیز ایده آل است.

دکوراسیون مناسب لوستر شمع شکل

طراحی مدرن این لوستر به شکل کره ای با نوارهایی از فلزات متقاطع آن را به یک قطعه بی نظیر تبدیل کرده است. طرح منحصر به فرد جنس برنز آن بسیار قابل توجه و کاربردی محسوب می شود. هشت شمعدان آویزان در کره ای شبیه زمین نیز نور کافی به فضا می بخشد.

حباب های کریستالی گرد که از هر چراغی پایین می آیند، به جذابیت آن می افزایند. حال باید بدانید از این محصول در محیط های روستایی، صنعتی یا حتی معاصر در بخش سرسرا بسیار استفاده می شود.

دکوراسیون لوستر حباب شیشه ای آبشار

این لوستر برای محیط هایی مناسب است که مبلمان و فضایی مدرن دارند. لوستر حباب شیشه ای پر از دانه های صاف کاملا شفاف و گلوله های کریستال با اندازه متنوع است. دلیل نام گذاری آن به لوستر حبابی آبشار به دلیل شباهت آن به قطرات باران است.

این نوع لوستر زیبا از یک سو با چراغ های سقفی کریستالی صاف و از سوی دیگر با آویزهای کریستالی مدرن تزیین می شود، اما در هر صورت حباب های شیشه ای در مرکز قرار می گیرند. طرح های لوستر حباب شیشه ای بیشتر برای آشپزخانه، اتاق غذاخوری و اتاق خواب مناسب هستند؛ اما فراموش نکنید که آن ها برای حمام، راهروها و سرسراها نیز کاربرد دارند.

سخن آخر

در این مقاله درباره نحوه انتخاب بهترین مدل لوستر ۱۴۰۰ برای دکوراسیون مورد نظر شما صحبت کردیم. به طوری که در این راستا با انواع لوسترهای مدرن و چیدمان مناسب برای آن ها آشنا شدید. بنابراین تنها کافی است که برای خرید به سایتی با تنوع محصولی بالا مراجعه کنید که کالای مورد نظر را به راحتی تهیه کنید.

در این رابطه جالب باید بدانید سایت خوگر در زمینه انتخاب بهترین لوستر متناسب با سبک خانه و سلیقه شما بسیار کمک کننده است. به طوری که با درخواست کمک از پشتیبانی به راحتی کالای مورد نظر را در چند دقیقه تهیه خواهید کرد.

شما عزیزان می توانید جهت اطلاع از آخرین محصولات و قیمت ها به سایت خوگر مراجعه کنید و یا با شماره تماس ۰۲۱-۶۱۹۲۵ تماس حاصل فرمایید

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد