VJ-A-0999 لوستر لهستانی چیست و در چه نوع دکوراسیونی به کار می رود؟

0

VJ-A-0999 لوستر لهستانی چیست و در چه نوع دکوراسیونی به کار می رود؟ لوستر ها طرح های مختلفی دارند که هر یک برای محیط یا سلیقه خاصی مناسب است. طرح های این لوستر ها با توجه به خلاقیت طراحان و همچنین نیاز نور پردازی متولد می شوند. در فضاهایی نیاز به نور شدید و مستقیم داریم. در فضاهایی نیز نور های غیر مستقیم و پوشش دار مناسب است. لوستر لهستانی یکی از انواع لوستر با پوشش نور مستقیم لامپ است. شاید ندانید که لوستر لهستانی چیست.

VJ-A-0999 لوستر لهستانی چیست و در چه نوع دکوراسیونی به کار می رود؟

به گزارش مجله اینترنتی دکوکده : در واقع هر کشوری پتانسیل تولید یک محصول خاص را دارد و روی آن متمرکز شده است. شاید تعریف بلور و کریستال های لهستانی را شنیده باشید. به همین دلیل به محض شنیدن عبارت لهستانی، ذهن ما به سمت شیشه و بلور می رود. این مدل در واقع نوعی از لوستر ها با استفاده از دو لایه بلور است. با ما همراه باشید تا بیشتر در مورد لوستر های معروف به نام این کشور بدانیم.

لوستر لهستانی چیست؟

لوستر های مدل لهستانی به پوشش لامپ های لوستری از جنس بدنه فلز گفته می شود که به صورت دو لایه بلور دور یکدیگر قرار گرفته اند. در این لوستر ها یک لایه نزدیک تر به لامپ به صورت رنگی و پوشاننده با رنگ های معمولا روشن هستند. لایه دیگر که گرداگرد لامپ و لایه اول به صورت استوانه ای یا طرح دار قرار گرفته است، به شکل شفاف است.

در واقع این لایه زیبایی محصول را بالا برده و همچنین از برخورد نور شدید به چشم ها جلوگیری می کند. همان طور که گفته شد، بدنه این لوستر از فلز آبکاری شده در رنگ های مختلف براق از جمله طلایی، نقره ای یا … است.  مدل آن به صورت شاخه ای است و در حالت های آویز، تک شاخه یا چند شاخه وجود دارد.

قاب های شیشه ای دور لامپ ها به صورت سر بالا یا سر پایین هستند. البته بسیاری از مدل های آن ها قابلیت چرخش به سمت بالا یا پایین را دارند. بلور های آن بسیار براق و در رنگ های مختلف شفاف هستند. در این مدل خبری از تزئینات و نقش و نگار زیاد نیست.

لوستر لهستانی مناسب چه دکوراسیونی است؟

این لوستر ها با فضاهای کلاسیک هم خوانی بیشتری دارند. البته اگر فضا کلاسیک ساده باشد بهتر است؛ زیرا در ذات این مدل جذاب سادگی نهفته است. دکوراسیون های سنتی ایرانی نیز پذیرای این مدل هستند. برخی از مدل های آن دارای نقوشی اسلیمی یا تزیینات مجلل هستند که بسیار با دکور های کلاسیک جور در می آید.

به دلیل سادگی طرح در دکوراسیون های مدرن می توان از ساده ترین نوع آن استفاده کرد. مدل های استوانه ای یا مکعبی ساده آن، برای این مدل دکور ها تولید شده است. در پذیرایی های با سبک تلفیقی برای ایجاد ارتباط بین اجزای کلاسیک و مدرن می توان از این شی لوکس بهره برد؛ زیرا به طرز زیبایی با انواع دکور ها سِت می شود. در اتاق خواب ها بهتر است از نوع سر بالای آن استفاده کنید تا در هنگام استراحت چشم شما را نیازارد.

در انتها

در این بخش از سایت خوگر متوجه شدیم که لوستر مدل لهستانی چیست و بهتر است در چه دکوراسیونی نصب شود. این لوستر ها با پوشش دور لامپ، محیطی آرامش بخش را پدید آورند. استفاده از آن در هر دکوری مجاز است؛ به شرط آنکه با محیط خود در تناسب باشد.

به دلیل استقبال مشتریان از این طرح زیبا که به بهترین شکل وظیفه نور پردازی را انجام می دهد، مجموعه ما انواع لوستر مدل های مختلفی از آن را برای خرید شما عزیزان در سایت خود به معرض فروش گذاشته است. با مراجعه به سایت خوگر در زمان خود صرفه جویی کنید و سفارش خود را به صورت اینترنتی ثبت کنید.

شما عزیزان می توانید جهت اطلاع از آخرین محصولات و قیمت ها به سایت خوگر مراجعه کنید و یا با شماره تماس ۰۲۱-۶۱۹۲۵ تماس حاصل فرمایید

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد