VJ-A-09102 استفاده از لوستر لاله در چه فضاهایی باعث ایجاد جذابیت می شود؟

0

VJ-A-09102 استفاده از لوستر لاله در چه فضاهایی باعث ایجاد جذابیت می شود؟ انواع لوستر در بازار موجود است که هر یک در تناسب با سلیقه و فضاهای مختلف قرار دارد. یکی از انواع آن که از گذشته تاکنون طرفداران زیادی داشته استفاده از لوستر لاله است. این سبک لوسترها جزء اولین طراحی های این محصولات به شمار می روند؛ ولی همچنان کاربرد دارند. البته در طراحی های جدید و مختلفی عرضه شده است.

VJ-A-09102 استفاده از لوستر لاله در چه فضاهایی باعث ایجاد جذابیت می شود؟

به گزارش مجله اینترنتی دکوکده : هر چند تلاش زیادی برای تطابق آن با دکوراسیون مدرن انجام گرفته است؛ اما به نظر می رسد این لوسترها تنها برای برخی فضاها مناسب هستند. اگر به این کالا علاقه مندید، باید بدانید که در چه محیطی از آن استفاده کنید. در این مقاله حاضر به شما می گوییم که لوسترهای لاله را در کجا استفاده کنید که باعث جذابیت بیشتر شود.

چه فضایی برای استفاده از لوستر لاله مناسب است؟

برای اینکه کاربرد این لوستر برای ما روشن شود، باید با ویژگی های آن آشنا شویم. این محصول از بدنه ای با جنس برنز، آهن، برنج، آلومینیوم وغیره تشکیل شده است که سرپیچ هایی برای اتصال لامپ به برق در آن تعبیه شده است. نوع لامپ ها به اندازه سرپیچ ها بستگی دارد؛ اما هر رنگ نوری که بخواهید در آن نصب می شود.

موضوع اصلی در مورد لوستر لاله شیلد محافظی است که دور تا دور لامپ را می پوشاند. این شیلد به دلیل زیبایی و مهار نور به روش دلخواه استفاده می شود. شکل سنتی لاله ها مانند گل لاله استوانه ای است که قطر بالا و پایین آن بیشتر از وسط است. این لوستر یک شکل کلی سنتی دارد که طراحان اشکال دیگری از آن را نیز روانه بازار کرده اند. لبه ها مواج، شاخه شاخه یا صاف هستند.

روی بدنه آن گاهی نقش و نگاری از نوع رنگی و نقاشی یا تراش وجود دارد. جنس لاله ها از سرامیک، بلور، چینی وغیره است. وجود لاله ها باعث می شود لامپ از دید پنهان شود و نور از بالا، پایین یا اطراف شیلد به محیط بتابد. اکنون که با خصوصیات لوستر لاله آشنا شدیم، در ادامه به کاربردهای آن در دکوراسیون اشاره می کنیم.

لوستر لاله برای چه فضاهایی مناسب است؟

با توجه به ویژگی های لوستر لاله حتما باید متوجه شده باشید که این مدل با سبک و سیاق سنتی و کلاسیک همخوانی بیشتری دارد. به همین دلیل در دکوراسیون های کلاسیک کاربرد بیشتری دارد. یک اتاق پذیرایی به سبک سنتی یا با مبلمان کلاسیک سلطنتی محل مناسبی برای استفاده از این مدل لوستر است.

لاله ها قابلیت رنگ آمیزی دارند و با رنگ های غالب در خانه ست می شوند. خانه های مجلل با رنگ های تند به آسانی محصولاتی از این گروه را پیدا خواهند کرد. مهم توجه به جزئیات و ایجاد هارمونی در آن است. انتخاب این نوع محصول برای اتاق خواب ها نیز کاربرد دارد. لاله ها نور را به سمت بالا یا پایین هدایت می کنند. نور بالا برای اتاق خواب مناسب تر است.

در آخر

در این مقاله با نحوه استفاده از لوستر لاله در دکوراسیون داخلی آشنا شدیم. علاوه بر مطالب بالا می شود گفت که این محصول در حالتی که از لاله هایی با اجناسی غیر از بلور و شیشه ساخته شود، نور کمتری را به محیط می تاباند. پس اگر به نور بیشتری نیاز دارید باید از تعداد بیشتر و یا لوسترهای دیواری کمک بگیرید.

مجموعه سایت خوگر زیباترین لوسترهای لاله را برای انتخاب بهتر شما عزیزان گردآوری کرده است. با صرف زمانی اندک امکان بازدید شما عزیزان از همه این محصولات و خرید غیرحضوری وجود دارد.

شما عزیزان می توانید جهت اطلاع از آخرین محصولات و قیمت ها به سایت خوگر مراجعه کنید و یا با شماره تماس ۰۲۱-۶۱۹۲۵ تماس حاصل فرمایید

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد