نکات مهم سفارش به خشکشویی چیست؟

0

نکات مهم سفارش به خشکشویی چیست؟ با ماشینی شدن زندگی امروز و مشغله زیاد نیاز ما به خشکشویی افزایش یافته است. اگر شاغل هستید و وقتی برای شستن لباس های خود ندارید بهتر است سراغ سفارش به خشکشویی بروید. این کار از اتلاف وقت جلوگیری می کند؛ همچنین لباس هایتان به خوبی تمیز می شود.

نکات مهم سفارش به خشکشویی چیست؟

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : وقتی صحبت از خشکشویی می شود بعضی ها از این شکایت دارند که خشکشویی ها وظیفه خود را به خوبی انجام نمی دهند یا همیشه لباس اشتباهی تحویل می گیرند. اما باید این نکته را در نظر بگیریم که شاید اشکال از بی احتیاطی خودشان باشد.

تحویل لباس به خشکشویی مانند هرجای دیگر اصولی دارد که باید رعایت شود. در صورت رعایت نکردن این اصول ممکن است سفارشمان به اندازه انتظار، خوب پیش نرود. در این مقاله قرار است نکات مهمی را که باید هنگام سفارش رعایت شود ذکر کنیم.

برای سفارش به خشکشویی چه چیزی را باید دانست؟

در هنگام سفارش باید به نکاتی توجه کامل داشته باشیم. این اصول باعث می شود اشتباهاتی که بیشتر مواقع به دلیل سهل انگاری خودمان پیش می آید دیگر رخ ندهد. رعایت این نکات ساده و پیش پا افتاده باعث تسریع در کار و درست انجام شدن سفارش می شود. در ادامه با هم این نکات ساده را بررسی می کنیم و درباره آنها توضیحات مختصری می دهیم. پس همراه ما باشید.

اگر جنس لباستان را نمی دانید آن را به خشکشویی بسپارید!

نکات مهم سفارش به خشکشویی چیست؟ بعضی وقت ها پیش می آید که لباسی می خرید یا آن را از قبل داشته اید که جنس تار و پودش را نمی دانید. این مسئله یعنی روش شست و شوی لباستان را هم نمی دانید. در اینجاست که خشکشویی به دادتان می رسد و شما را از سردرگمی نجات می دهد. بهتر است که در این مواقع لباس خود را به خشکشویی بسپارید. حتی شستن لباس هم مسئله ای تخصصی است که باید به کاربلدش سپرده شود.

ممکن است پیش خود بگویید شستن یک لباس که تخصص نمی خواهد! در جواب باید گفت که اگر جنس تار و پود لباس را ندانید ممکن است به لباستان آسیب بزنید و از بین برود. پس تردید را کنار بگذارید و سراغ گزینه سفارش به خشکشویی بروید.

جیبتان را خالی کنید!

اشتباه نکنید! منظورمان از این جمله هزینه کردن نیست. این جمله به شما هشدار می دهد که در هنگام تحویل لباس به خشکشویی جیب هایتان را بگردید و اگر چیزی بود آن را خالی کنید. چون در صورت گم شدن وسایل داخل جیب، خشکشویی مسئولیت آن را بر عهده نمی گیرد. چون این موضوع وظیفه شما بوده است که جیبتان را بگردید! پس اگر اشیاء مهمی در جیب دارید حتما آن را بردارید.

لباس هایتان را جدا نکنید

برای شستن لباس ها در خانه حتما باید لباس ها را جدا کرد؛ یعنی اگر لباستان سفید است آن را با لباس رنگی یا مشکی در ماشین لباسشویی قرار ندهید. زیرا در صورتی که این کار را نکنید ممکن است که به جای لباس سفیدتان لباسی رنگین کمانی یا ذغالی از ماشین لباسشویی بیرون بیاید!

اما برای خلاص شدن از این معضل سراغ سفارش به خشکشویی بروید. خشکشویی ها لباس ها را براساس رنگ های موجود جدا می کنند. البته بهتر است اگر لباستان رنگ پس می دهد حتما به خشکشویی اطلاع دهید که در آینده مشکلی به وجود نیاید.

پارگی یا زدگی لباس را بدوزید

قبل تحویل لباس به خشکشویی اگر لباستان پاره است حتما آن را تعمیر کنید و بدوزید. همانطور که در جریان هستید لباس ها در خشکشویی درون ماشین لباسشویی های بزرگی انداخته می شوند که با قدرت آنها را می شوید. لباس هایی که پارگی یا زدگی دارند هنگام تحویل لباس ممکن است در ماشین لباسشویی های بزرگ، بیشتر پاره شود. پس بهتر است که قبل از تحویل دادن لباسهایتان حتما آنها را تعمیر کنید.

برچسب های داخل لباس را به حال خود رها کنید!

بیشتر ما عادت داریم که به هنگام خرید لباس مارک ها و برچسب های آن را جدا می کنیم بدون آنکه به نوشته های آن نگاه کنیم. برچسب های داخلی لباس نکات شست و شوی لباس را یادآوری می کنند؛ پس بهتر است که آن را از لباس جدا نکنیم. این برچسب هنگام سفارش دادن به خشکشویی نیز به کارمان می آید. حتما می پرسید چگونه؟

همانطور که گفتیم برچسب های داخلی لباس نکات شست و شو را ذکر می کنند. این نکات به کارشناسان خشک شویی کمک می کند که لباس ها را با دمای مناسب بشویند که به آنها آسیبی وارد نشود.

لکه های لباس ها را پاک نکنید!

اگر تعدادی از لباس های شما لکه دار است و اطلاعی از نحوه تمیز کردن آنها ندارید، بهتر است که هیچ کاری برای پاک کردن این لکه ها انجام ندهید. زیرا امکان دارد که لکه های لباستان بیشتر شوند یا دیگر از بین نروند. هنگام سفارش به خشکشویی حتما کارشناسان آنجا را از وجود لکه روی لباستان آگاه کنید که لباس همراه شست و شو لکه گیری هم شود. در غیر این صورت لباس به حالت عادی شسته می شود و لکه های آن از بین نمی رود.

لباس هایتان را آنلاین بشویید!

امروزه بسیاری از افراد به دلیل شاغل بودن و نداشتن وقت کافی امکان شستن لباس هایشان را ندارند. اپلیکیشن های آنلاین خشکشویی به آنها کمک می کند و بدون هدر دادن وقت همیشه لباسهایشان تمیز و مرتب خواهد بود. در برنامه های آنلاین خشکشویی بدون فوت وقت سفارش هایتان را ثبت می کنید و به موقع نیز تحویل می گیرید.

سخن آخر

در این مقاله درباره نکات مهم سفارش به خشکشویی صحبت کردیم که یکی از این نکات استفاده از اپلیکیشن های آنلاین خشکشویی بود. برنامه های آنلاین خشکشویی که به تازگی راه اندازی شده اند به جامعه پر مشغله امروز کمک زیادی می کنند.

در واش لین به شما این امکان را می دهیم که به راحتی ثبت سفارش کنید و با کمترین هزینه لباس هایی تمیز و نو داشته باشید. از امکاناتی که در واش لین در اختیارتان قرار دادیم شگفت زده می شوید. کافیست که اپلیکیشن ما را روی موبایل خود نصب کنید و از آن لذت ببرید.

ثبت سفارش در خشکشویی اینترنتی واش لین

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد