مزایا و معایب لوستر فروشی دست دوم چیست

0

مزایا و معایب لوستر فروشی دست دوم چیست : لوازم مختلفی وجود دارند که خرید آن‌ ها به صورت دست دوم به‌ صرفه‌ تر است و کالای خریداری ‌شده همان خصوصیات و ویژگی ‌های وسایل نو را دارند. کالاهای تزیینی از جمله لوستر وسایلی هستند که مردم به ‌صورت دوره ‌ای و با تغییرات روز دکوراسیون، آن را تغییر می‌دهند.

مزایا و معایب لوستر فروشی دست دوم چیست

به گزارش مجله اینترنتی دکوکده : تنوع حس خوشایندی است؛ به همین خاطر نیز بسیاری از افراد تنها به دلیل تنوع لوسترهای خانه خود را عوض می ‌کنند. به نظر شما خرید از لوستر فروشی دست دوم چه منافعی برای خریداران به همراه خواهد داشت؟

این روش خرید نیز مزایا و معایبی دارد که در زمان انتخاب باید آن ها را در نظر بگیرید و با توجه به شرایط موجود در این خصوص بهترین تصمیم را داشته باشید.

لوستر فروشی دست دوم چه مزایا و معایبی دارد؟

پیش از اینکه به مزایا و معایب این عمل بپردازیم، باید بدانیم که با چه هدفی خرید لوازم دست‌ دوم انجام می ‌شود. در واقع مردم به خاطر صرفه‌ جویی در هزینه‌ ها لوازم دست ‌دوم خریداری می ‌کنند. به این خاطر که با پرداخت هزینه‌ های کمتر قادر به استفاده از ویژگی ‌های کالای نو خواهید بود.

این عمل گاهی بسیار مقرون ‌به ‌صرفه است؛ زیرا کالای مذکور چندان مصرفی نیست و به قول معروف مستهلک نمی‌ شود. در نتیجه‎، شما با خرید آن کالایی شبیه به وسایل نو را به دست می ‌آورید. وسایل تزیینی منزل از جمله این کالاها هستند. همه وسایل دکوری و تزیینی تنها در کمد یا ویترین یا روی سقف و دیوار منازل نصب می ‌شوند و تماس مستقیمی با دست ندارند. البته احتمال شکستگی و رنگ ‌پریدگی در آن ‌ها وجود دارد که باید پیش از خرید و در زمان قیمت ‌گذاری مشخص شود.

در کل اگر شما قصد خرید لوازم دست دوم مختلف از جمله لوسترها را دارید، باید مزایا و معایب آن را در نظر بگیرید و زمانی اقدام به خرید کنید که مزایای این کار از معایب آن بیشتر باشد.

معایب                                                                                             

در ابتدا معایب گفته می ‌شود که با دیدی باز انتخاب خود را انجام دهید. احتمالا خرید لوازم دست دوم اشتیاق شور و شوق وسایل نو را به همراه ندارد؛ زیرا بسیاری از افراد از اینکه کالاهای خریداری‌ شده را از کارتن نو و تازه در بیاورند، احساس لذت می ‌کنند.

هدف شما از خرید این است که با هزینه کمتر کالایی بادوام و مرغوب به‌ دست بیاورید؛ اما متاسفانه همیشه شرایط به همین خوبی پیش نمی ‌رود. به عنوان مثال در مورد خرید لوستر، امکان دارد که کالای خریداری ‌شده به دلیل استفاده طولانی مدت یا قرارگیری در معرض نو خورشید دچار رنگ ‌پریدگی شده ‌باشد. گاهی نیز لوسترها در هنگام جابه ‌جایی و برخورد با وسایل دیگر در اسباب ‌کشی دچار لب ‌پریدگی یا شکستگی می ‌شوند. در این صورت شما باید پس از خرید اجناس و پیش از استفاده آن ‌ها را تعمیر کنید.

برخی از کالاهای دست دوم تنها چند ماه استفاده‌ شده‌ اند؛ اما برخی دیگر امکان دارد که قدیمی و از مد افتاده به نظر برسند.

مزایا

اکنون که با مشکلاتی خرید لوازم دست دوم از جمله لوستر آشنا شدید، وقت آن است که خوبی ‌های این عمل را نیز مدنظر قرار دهید. مهم ‌ترین مزیت خرید کالاهای دست دوم مختلف از جمله لوستر، به صرفه بودن آن ها از نظر اقتصادی است. البته این امر در شرایطی به وجود می ‌آید که کالای مورد نظر شما نو به نظر برسد و کهنه و مستهلک نباشد. در مورد لوستر که یک وسیله تزیینی است، این مسئله اهمیت خاصی دارد.

سخن پایانی

با توجه به افزایش سرسام ‌آور قیمت ‌ها، برخی از افراد پیش از خرید لوستر جدید برای دکوراسیون خود به لوستر فروشی دست دوم نیز سر می ‌زنند. در انجام این گونه خریدها با پرداخت هزینه کمتر امکان استفاده از کالاهای مورد نظر فراهم می ‌شود؛ زیرا همیشه قیمت اجناس نو از دست دوم بسیار بیشتر هستند. البته این روش خرید نیز مزایا و معایبی دارد که در این نوشته به آن ها اشاره شد.

مهم ‌ترین نکته در مورد این نوع خرید یافتن اجناس باکیفیت دست دوم است. برخی از فروشگاه‌ های معتبر همچون خوگر این امکان را برای مشتریان فراهم می ‌کند.

شما عزیزان می توانید جهت اطلاع از آخرین محصولات و قیمت ها به سایت خوگر مراجعه کنید و یا با شماره تماس ۰۲۱-۶۱۹۲۵ تماس حاصل فرمایید

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد