لوستر پارچه ای را با چه نوع چیدمانی ست کنیم؟

0

لوستر پارچه ای را با چه نوع چیدمانی ست کنیم؟ با توجه به اینکه لوستر پارچه ای مورد علاقه بسیاری از افراد است، شاید هماهنگ کردن آن با لوازم منزل کار دشواری به نظر بیاید. محصولات روشنایی پارچه ای با مدل خاص خود توانسته طرفداران زیادی را به سمت خرید خود جلب کند. زیرا نگهداری و تمیز کردن آن در مقایسه با لوستر های دیگر راحت تر خواهد بود.

لوستر پارچه ای را با چه نوع چیدمانی ست کنیم؟

به گزارش مجله اینترنتی دکوکده : همان طور که می دانید، روشنایی های پارچه ای علاوه بر داشتن ظاهری ساده سبکی مدرن و امروزی را برای خانه های شما به همراه دارد. برای هماهنگ کردن این نوع محصولات پارچه ای نکاتی را باید در نظر بگیرید که به شما کمک می کند در عین سادگی زیبایی منازل خود را بیشتر کنید.

اگر شما هم این محصولات روشنایی زیبا را دوست دارید و نگران هماهنگ کردن آن با چیدمان منازلتان هستید، نگران نباشید. در این مقاله قصد داریم به شما بگوییم چگونه با رعایت چند نکته ساده به راحتی روشنایی پارچه ای دلخواهتان را با چیدمان منزل هماهنگ کنید و از هارمونی ایجاد شده لذت ببرید. پس با ما همراه باشید.

لوستر پارچه ای مناسب سبک های اسپرت

اگر منزل شما سبکی اسپرت دارد و مبلمان موجود پارچه ای هستند، بهترین انتخاب لوستر های پارچه ای خواهند بود؛ زیرا به راحتی این امکان را دارید که با توجه به تنوع زیاد محصولات روشنایی در بازار مدل دلخواه خود را انتخاب کنید. با این کار علاوه بر حفظ سبک اسپرت منازلتان نوعی زیبایی خاص نیز برای محیط منزل فراهم خواهد شد.

به همین دلیل مدل های پارچه ای لوستر به‌راحتی با اکثر لوازم شما ست می شود و هیچ ناهماهنگی بین مدل لوستر و چیدمان شما وجود نخواهد داشت. برای مثال اگر شما لوستری کریستالی برای خانه اسپرت خود انتخاب کنید، در نگاه اول به طور کامل ناهماهنگی موج می زند.

پس اگر دوست دارید که خانه ای کاملا اسپرت داشته باشید، این انتخاب برای شما بهترین خواهد بود.

به رنگ وسایلتان دقت کنید

همانطور که می دانید به دلیل پارچه ای بودن محصولات روشنایی تنوع زیادی در طرح و رنگ وجود دارد. به همین دلیل شما با توجه به رنگ مبلمان و چیدمان منزل به راحتی این امکان را دارید که رنگ لوستر خود را با وسایل منزلتان هماهنگ کنید.

با این کار علاوه بر اینکه همه وسایل باهم هماهنگ می شوند، بلکه حس خوبی از نگاه کردن به آن ها دریافت می کنید. همچنین اگر دوست دارید کمی متفاوت باشید، با انتخاب رنگی مکمل یا متضاد با رنگ وسایل خود زیبایی آن را دوچندان کنید؛ برای مثال هنگامی که چیدمان شما به رنگ صورتی است، انتخاب لوستری با رنگ مکمل آن یعنی طوسی انتخابی هوشمندانه محسوب می شود.

کلام آخر

محصولات روشنایی پارچه ای با توجه به سبک خاص و ساده خود طرفداران زیادی دارد که در منازل خود از آن استفاده می کنند. با این حال اگر شما هم به فکر خرید این روشنایی های ویژه هستید، به شما پیشنهاد می کنیم که خرید خود را از فروشگاهی معتبر و بزرگ انجام دهید.

فروشگاه اینترنتی خوگر که یکی از بزرگترین و معتبرترین سایت های فروش لوازم منزل به حساب می آید، به شما کمک می کند که خریدی دلپذیر را تجربه کنید. زیرا در سایت خوگر به راحتی این امکان را دارید که تمامی مدل های موجود را به صورت یکجا مشاهدده و مقایسه کنید.

تنها کاری که بعد از ورود به خوگر انجام می دهید، نوشتن نام محصول مورد نظرتان است. به عنونه مثال برای خرید لوستر پارچه ای کافی است نام آن را جست و جو کنید. با این کار همه مدل های موجود برای شما ظاهر شود.

شما عزیزان می توانید جهت اطلاع از آخرین محصولات و قیمت ها به سایت خوگر مراجعه کنید و یا با شماره تماس ۰۲۱-۶۱۹۲۵ تماس حاصل فرمایید

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد