حل چالش خرید کاغذ دیواری با ۷ نمونه از بهترین سبک های کاغذ دیواری

1

حل چالش خرید کاغذ دیواری با ۷ نمونه از بهترین سبک های کاغذ دیواری : به گزارش مجله اینترنتی دکوکده و به نقل از دکور چوب   خرید کاغذ دیواری باتوجه به وجود سبک ها و طرح های مختلف کاغذ دیواری برای اغلب افراد تبدیل به یک چالش شده است، از این رو اگر بدانید کدام طرح های کاغذ دیواری در چند سال اخیر بیشترین کاربرد را داشته اند، راحت تر میتوانید انتخاب و خرید کاغذ دیواری خود را انجام دهید؛ در ادامه گزارشی از شرکت دکورچوب به شما عزیزان ارائه میدهیم که در آن بهترین و جذاب ترین سبک های کاغذ دیواری معرفی شده است، با ما همراه باشید.

۷ نمونه از بهترین سبک های کاغذ دیواری برای پشت سر گذاشتن چالش خرید کاغذ دیواری

با شنیدن طرح های برگرفته از طبیعت، طرح های اسلیمی، طرح های هندسی، طرح های مدرن، طرح حیوانات چه چیز برایتان تداعی می شود؟ اشتباه نکنید این طرح ها فقط مختص فرش و آثار هنری در گالری های نقاشی نیست این طرح ها همگی از طریق کاغذ دیواری وارد دنیای دکوراسیون داخلی یعنی همان منازل ما شده است. این روزها شاهد سبک های کاغذ دیواری مختلف هستیم که روز به روز بر تعداد آنها افزوده می شود. اما بهترین سبک های کاغذ دیواری کدامند؟ شاید شناخت سبک ها و طرح های کاغذ دیواری بزرگترین چالش پیش روی خریداران کاغذ دیواری باشد.

7 نمونه از بهترین سبک های کاغذ دیواری برای پشت سر گذاشتن چالش خرید کاغذ دیواری

درواقع اگر این امکان وجود داشت که آلبوم های کاغذ دیواری دسته بندی شده براساس طرح را یکجا مشاهده کرد مشکل بسیاری رفع می شد. دکورچوب توانسته با دسته بندی بیش از ۵۰ آلبوم های کاغذ دیواری براساس سبک به این مهم دست یابد. در ادامه قصد داریم به برخی از محبوب ترین سبک ها اشاره کنیم.

کاغذ دیواری چیست؟

شاید در ابتدای امر تیتر بدیهی به نظر برسد، اما ما وظیفه خود دیدیدم که این موضوع را به طور کامل شرح داده و تمامی سوالاتی که در ذهن مخاطبان در مورد کاغذ دیواری می‌رسد را پاسخ دهیم. همان طور که براساس تعریفی که در ویکی پدیا از کاغذ دیواری نقل شده است، کاغذ دیواری نوعی پوشش تزییناتی برای سطوح دیوار داخل فضاهای مسکونی، اداری و… است. کاغذ دیواری به صورت ساده و طرح دار و یا بافته شده و یا با الگوهای گرافیکی به وسیله چاپ چرخشی، چاپ دیجیتالی، چاپ به وسیله حکاکی و… ساخته می‌شوند.

کاغذ دیواری سبک گل و حیوانات

این دو طرح به وفور در کاغذ دیواری ها استفاده می شوند و دو مزیت عمده دارند اول اینکه قدیمی نمی شوند و دوم اینکه طبیعت را وارد فضای منزل می کنند. البته کاغذ دیواری حیوانات خیلی در کشورمان رایج نیست اما بد نیست بدانید که کاغذ دیواری حیوانات بارها ترند سال شده و اخیراً نیز ترند سال ۲۰۲۰ بوده است و بشدت مورد استقبال قرار گرفته است. شاید ایرانی ها خیلی در انتخاب کاغذ دیواری جسور نباشند اما بعید نیست این طرح نیز بزودی جایگاه خود را در منازل ما بیابد.

کاغذ دیواری سبک ماکسیمال

کاغذ دیواری سبک ماکسیمال طرح های بسیار شلوغ و تکرار شونده ای هستند که اغلب دارای رنگ های تیره بوده و به نوعی زنده و شبیه کاغذ دیواری سه بعدی به نظر می رسد. در این سبک جزئیات فراوانی وجود دارد که اگر درست به کار گرفته شود جسارت طراح و خاص بودن را به رخ می کشد. می توانید برای افزایش هر چه بیشتر هارمونی از کوسن و یا صندلی هایی با روکش مشابه استفاده کنید.

کاغذ دیواری سبک ماکسیمال

کاغذ دیواری سبک مدرن

کاغذ دیواری سبک مدرن در این لیست شاید جوانترین و کم سابقه تر باشد ولی در عین حال محبوب ترین است. دلیل محبوبیت کاغذ دیواری های سبک مدرن علاوه بر زیبایی و خاص بودن هماهنگی با انواع دکوراسیون ها است. شاید این روزها دغدغه بسیاری از افراد زندگی در منازل بیش از حد کوچک باشد که استفاده از المان های دکوری را محدود می کند. اما کاغذ دیواری های مدرن به دلیل اینکه اغلب ساده و خلوت هستند بهترین انتخاب برای این گونه منازل هستند.

کاغذ دیواری سبک پارچه گلدار

طرح های موجود در این سبک بسیار شاد و سرزنده هستند و در هر فضایی که استفاده می شوند انرژی و زیبایی را وارد فضا می کنند. این سبک از کاغذ دیواری بیش تر نظر خانم های جوان که هنوز عاشق دنیای عروسکی هستند و می خواهند همان حس و حال را در فضای منزلشان نیز داشته باشند قرار می گیرد.

کاغذ دیواری سبک اشکال هندسی

شاید بتوان کاغذ دیواری سبک های هندسی را در گروه کاغذ دیواری سبک مدرن قرار داد اما به دلیل محبوبیت بالای این سبک می توان آن را در یک سبک جدید قرار داد. کاغذ دیواری های هندسی در انواع مختلف تکرار شونده، مینیمالیست، ماکسیمالیست و حتی ترکیبی با سایر طرح ها موجود است. برخی برند های بزرگ تولید کاغذ دیواری اقدام به ترکیب کاغذ دیواری طرح گل و هندسی نموده اند که می توان آن را شاهکار کالکشن کاغذ دیواری ۲۰۲۰ دانست.

کاغذ دیواری سبک اشکال هندسی

ایده بسیاری جذاب برای منازل استفاده از کاغذ دیواری پذیرایی به سبک هندسی برای یکی از دیوارهای منزل شماست، استفاده از این سبک طراحی در سال ۲۰۲۰ بسیار مورد توجه قرار گرفت و پیش بینی میشود در سال جدید و ۲۰۲۱ نیز همچنان یکی از سبک های معروف برای کاغذ دیواری باشد.

کاغذ دیواری سبک بوتونیک

کاغذ دیواری بوتینک زیبایی های طبیعت مناطق گرمسیری را به تصویر می کشد. همانطور که مناطق گرمسیری دارای پوشش گیاهی سبز و متراکم است در کاغذ دیواری های سبک بوتونیک رنگ سبز تیره رنگ غالب است. این نوع از طرح ها به عنوان اکسنت وال در یک دیوار و یا به عنوان پوشش دیوارهای سرویس های بهداشتی به کار می رود.

 کاغذ دیواری با خطای دید

کاغذ دیواری های خطای دید درواقع طرح هایی هستند که تصویری در ذهن بیننده ایجاد می کنند که درواقع این چنین نیستند. این سبک از الگو نه تنها در کاغذ دیواری بلکه در اشکال مختلف در طراحی داخلی دیده می شوند از تابلوهای سه بعدی گرفته تا کفپوش هایی با تصاویر خاص و بعظاً سرگرم کننده که در فضاهای خاصی به کار گرفته می شوند. برای مثال کاغذ دیواری که از طرح کاشی الهام گرفته شده و می تواند بیننده را در تشخیص متریال دیوار به اشتباه بیاندازد.

 کاغذ دیواری با خطای دید

کاغذ دیواری های دکورچوب

در ادامه میتوانید برای مشاهده طرح های جذاب کاغذ دیواری با سبک های نام برده که در ایران نیز برای خرید و استفاده موجود میباشند، کاغذ دیواری دکورچوب را در گوگل سرچ کرده و وارد سایت رسمی این شرکت شده و جذاب ترین طرح های کاغذ دیواری رو مشاهده کنید.

1 نظر
  1. صلاح says

    خیلیییییی خوب بود

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد