تجهیزات آشپزخانه صنعتی ترک را چگونه بشناسیم؟

0

تجهیزات آشپزخانه صنعتی ترک را چگونه بشناسیم؟ نقاط مشترک زیادی میان فرهنگ و آداب رسوم کشور ایران و ترکیه وجود دارد. همین مسئله موجب شده است که مصرف غذاهای ترکیه ای و محصولات این کشور در ایران رواج زیادی پیدا کنند. با توجه به اینکه محصولات این کشور نیز معمولا از کیفیت بالایی برخوردار هستند؛ اغلب مشتریان از اجناس برند ترک استقبال زیادی می کنند.

تجهیزات آشپزخانه صنعتی ترک را چگونه بشناسیم؟

به گزارش مجله اینترنتی دکوکده : همین مسئله موجب می شود که برخی از سودجویان به خاطر کسب منافع بیشتر، اجناس بی کیفیت را به نام برند ترک به مردم بفروشند. در خصوص تجهیزات آشپزخانه صنعتی ترک نیز این دغدغه وجود دارد که چگونه باید اجناس اصل و باکیفیت را از غیر اصل تشخیص داد.

انتخاب و تهیه تجهیزات آشپزخانه صنعتی ترک

آشپزخانه های صنعتی باید برای عده ای زیادی از افراد، غذای مناسب آماده کند. همیشه تهیه غذا در حجم زیاد، کار سخت و دشواری است و نیاز به مهارت بالایی دارد اما مهارت بالا به تنهایی کافی نیست. اینکه از چه تجهیزاتی استفاده می شود نیز مهم است. این تجهیزات علاوه بر اینکه کار را آسان تر می کند؛ سرعت پخت را نیز افزایش خواهد داد.

در چنین مواقعی سرعت و راندمان بالا طبخ و آماده سازی بسیار اهمیت دارد. در عین حال نتیجه کار نیز باید کاملا رضایت بخش باشد. در میان برند های تجهیزات آشپزخانه ای، برندهای ترک از اعتبار و کیفیت بالایی برخوردار هستند. در نتیجه، اگر به دنبال راه اندازی یک آشپزخانه صنعتی هستید؛ باید راه شناسایی لوازم مناسب را بدانید.

مراجعه به فروشگاه های معتبر در سطح شهر

مراجعه به فروشگاه های معتبر یکی از راه هایی است که جهت شناسایی تجهیزات آشپزخانه صنعتی ترک وجود دارد. در این راه شما باید ابتدا، تحقیقات مفصلی در این مورد انجام دهید. این تحقیقات باید از اساتید و حرفه ای های این حوزه انجام شود. البته در صورتی که به افراد حرفه ای در این زمینه دسترسی ندارید نیز با مراجعه به مراکز شهر امکان خرید از شعبات معتبر هر برند وجود دارد.

به این علت که همه برند های معتبر جهت فروش محصولات خود، شعبات و نمایندگی های مختلفی را در مراکز استان ها تاسیس می کنند. به این وسیله آن ها علاوه بر اینکه تولیدات خود را به مردم معرفی می کنند؛ به فروش بیشتری نیز دست پیدا می کنند. امروزه با وجود رسانه های مختلف، یافتن نشانی این نمایندگی ها چندان کار سختی نیست.

با خرید از این فروشگاه های معتبر، شما از بابت اصالت و کیفیت تجهیزات کاملا مطمئن خواهید بود. معمولا در این مراکز، افرادی وجود دارند که به شما در خصوص خرید تجهیزات مشاوره و راهنمایی می دهند. بنابراین حتی اگر تجربه کافی ندارید نیز قادر به انتخاب و خرید وسایل مورد نیاز برای آشپزخانه صنعتی خود خواهید بود.

خرید از فروشگاه های اینترنتی

درست است که مراجعه به نمایندگی های مجاز و معتبر تجهیزات، بهترین راه خرید به نظر می رسد اما چند درصد از افراد فرصت و امکان مراجعه حضوری را در اختیار دارند؟ امروزه اغلب افراد مشغله های زیادی دارند که به آن ها اجازه نمی دهد؛ یک روز کامل را صرف رفت و برگشت به مرکز شهر و انجام خرید کنند. علاوه بر این، با توجه به تمرکز تمامی امکانات و فروشگاه های بزرگ در این مناطق، ترافیک خیلی سنگینی نیز وجود خواهد داشت. رانندگی و رفت وآمد در ترافیک نیز بسیار خسته کننده است.

شاید بگویید چه دلیلی دارد که در شهرهای کوچک معمولا نمایندگی تاسیس نمی شود. راه اندازی و نگهداری از یک مرکز خرید بزرگ به هزینه زیادی نیاز دارد. بنابراین فروشندگان از راه حل تاسیس فروشگاه های اینترنتی استفاده می کنند. این مسئله که به تازگی رونق زیادی پیدا کرده است؛ منافع زیادی برای خریداران و فروشندگان دارد.

خریداران مجبور نیستند؛ مسافت طولانی را جهت انجام خرید های خود طی کنند. برای فروشندگان نیز هزینه راه اندازی و نگهداری یک وبسایت اینترنتی خیلی کمتر از یک فروشگاه حقیقی است. ضمن اینکه امکان سرقت، آتش سوزی یا هرگونه حادثه غیرقابل  پیش بینی دیگر نیز وجود ندارند که سلامت کارکنان و اجناس را به خطر بیندازد.

اما آیا باید به هر فروشگاه اینترنتی جهت خرید تجهیزات آشپزخانه صنعتی ترک اعتماد کرد؟

فروشگاه اینترنتی مناسب جهت خرید تجهیزات آشپزخانه صنعتی

همانطور که خرید از هر فروشگاه حقیقی پیشنهاد نمی شود نباید به هر فروشگاه اینترنتی اعتماد کرد. البته امروزه اکثر فروشگاه ها دارای نماد اعتماد الکترونیکی هستند و به مشتریان خود اطمینان می دهند که محصول خریداری شده را به دست آن ها خواهند رساند. با این حال باز هم این نگرانی وجود دارد که تجهیزات آشپزخانه ای که در این وبسایت ها به فروش می رسند؛ همانند ادعاهایشان از برندهای معروف و معتبر ترک هستند یا خیر.

وبسایت هایی همچون جیلیز که مرجع تخصصی تجهیزات آشپزخانه صنعتی و تجهیزات رستورانی است؛ یکی از وبسایت های معتبر و مورد اعتماد در زمینه عرضه تجهیزات آشپزخانه صنعتی با برندهای ترک نیز به شمار می رود. ما برای مشتریان خود امکان خرید و فروش آنلاین تجهیزات رستوران، کافی شاپ، هتل و غیره را فراهم کرده ایم.

امروزه با توجه به قیمت های بالایی که اجناس مختلف دارند؛ احتمالا تهیه تجهیزات نو برای بسیاری از افراد کار دشواری باشد. امکان خرید آنلاین کلیه تجهیزات نو و دست دوم، یکی از امکانات جالبی است که در فروشگاه ما وجود دارد که در نوع خود منحصر به فرد است.

علاوه بر تهیه و تجهیز محیط رستوران و آشپزخانه صنعتی شما، در خصوص تمامی وسایل و امکاناتی که مورد نیاز شما است نیز مشاوره های مفیدی در اختیار شما قرار خواهیم داد.

سخن پایانی

تجهیزات آشپزخانه صنعتی ترک به دلیل کیفیت بالا، در بین سرآشپزان ایرانی طرفداران زیادی دارد. در نتیجه، برند های نامرغوب مختلفی امکان دارد که با هدف سودجویی، اجناس معمولی خود را به نام برند ترک به فروش برسانند. جهت انجام خرید درست و مناسب تجهیزات آشپزخانه ای، در این نوشته راهکار هایی ارائه شد.

یکی از این موارد، مراجعه حضوری به فروشگاه ها و نمایندگی های برند های معتبر است که معمولا در مراکز استان ها و شهرهای بزرگ واقع شده اند. برخی از افراد که فرصت لازم جهت مراجعه حضوری به مراکز فروش در مناطق شلوغ و پرترافیک را ندارند؛ قادر به انجام خرید اینترنتی هستند.

البته هنگام خرید اینترنتی نیز باید دقت داشته باشید. به این علت که برخی از وبسایت ها به خاطر جذب مشتری، ادعاهایی را در خصوص تجهیزات خود مطرح می کنند که حقیقت ندارد.  بخش فروشگاه جیلیز تجهیزات رستوران، کافی شاپ و کلیه آشپزخانه های صنعتی را با کیفیت بالا در اختیار مشتریان خود قرار می دهد. اگر تهیه تجهیزات نو با بودجه شما سازگار نیست، تجهیزات دست دوم مناسب نیز در این فروشگاه به مشتریان عرضه می شود.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد