برای استخدام وکیل تغییرات ثبت شرکت چه نکاتی را باید در نظر بگیریم؟

0

برای استخدام وکیل تغییرات ثبت شرکت چه نکاتی را باید در نظر بگیریم؟ براساس قانون ۲۰۰ تجارت شرکت ها ملزم به اعمال یک سری از تغییرات ثبت هستند. برای تغییرات ثبت شرکت باید مراحلی طی شود که با تخصص یک وکیل خبره در این زمینه به راحتی انجام می شود. البته در استخدام وکیل تغییرات ثبت شرکت شناخت و آگاهی برای انتخاب یک وکیل خوب بسیار حائز اهمیت است.

برای استخدام وکیل تغییرات ثبت شرکت چه نکاتی را باید در نظر بگیریم؟

به گزارش مجله اینترنتی دکوکده : چنان که با استخدام یک وکیل باتجربه اطمینان حاصل می کنید که او اطلاعات و دانش کافی از امور را دارد و با آگاهی از تمامی مراحل تغییرات ثبت شرکت در این امر به شما کمک می کند.

زیرا تغییرات ثبت شرکت یکی از مسائل حائز اهمیت برای شرکت ها است و این مهم باید توسط وکیلی صورت پذیرد که آن را به گونه ای پیش برد که در نهایت هیچ مشکلی وجود نداشته باشد. بنابراین در ادامه این مقاله به نکات مهم برای استخدام وکیل تغییرات ثبت موسسات و شرکت ها می پردازیم.

توجه به میزان تجربه در استخدام وکیل تغییرات ثبت شرکت

وکیل تغییرات ثبت شرکت باتوجه به آگاهی کامل از قوانین و مسیرهای قانونی قادر به انجام سریع تغییرات ثبت شرکت و دستیابی به بهترین نتیجه ممکن در این زمینه است. زیرا آشنانبودن با جزئیات و ظرایف تغییرات در ثبت شرکت موجب سرگردانی می شود و ضررهای جبران ناپذیری را نیز در پی دارد.

راه حل رفع این مشکل استخدام وکیلی برای تغییرات ثبت شرکت است که در این زمینه بسیار باتجربه باشد. زیرا تجربه وکیل باعث می شود که با خطاها آشنایی داشته باشد و از بروز مشکل جلوگیری کند.

مهارت و دانش کافی  

یکی دیگر از نکات قابل توجه در استخدام وکیل تغییرات ثبت شرکت داشتن مهارت و تبحر لازم است. وکیل خوب و متبحر در تغییرات ثبت شرکت ها از آخرین رویه اداره ثبت شرکت ها آگاهی دارد و این امر باعث می شود که زمان کم تری در این روند اتلاف شود.

چنان که بهترین وکیل برای تغییرات ثبت شرکت کسی است که در این زمینه تحصیل کرده باشد. زیرا تنها فردی متخصص در تغییرات ثبت شرکت این امور را به راحتی و بدون بروز مشکل انجام می دهد. بنابراین اگر امور اداری تغییرات ثبت شرکت خود را به وکیلی ناآگاه بسپارید، با اتلاف هزینه و زمان مواجه می شوید.

امانت داری

اصل امانت داری یکی از مهم ترین اصول اخلاقی در مبانی دینی و فرهنگ ایرانی محسوب می شود که در وکالت بسیار اهمیت دارد. زیرا امر وکالت یکی از مشاغلی است که به دلایل متفاوت و به سبب زمینه های کاری با مسائل شخصی مردم ارتباط دارد.

بنابراین موکل باید در استخدام وکیل تغییرات ثبت شرکت اطمینان حاصل کند که وکیل هرگز اطلاعات و اتفاقاتی را که در جریان پرونده رخ داده است را در هیچ کجا  و نزد هیچ کس حتی پس از اتمام پرونده فاش نکند.

زیرا در صورتی که اطلاعات مربوط به شرکت شما به دیگران منتقل شود، مشکلات بسیاری را برای محصولات و اعتبار شما به همراه دارد.

تبحر در تنظیم صورت جلسه تغییرات ثبت شرکت

تنظیم صورت جلسات تغییرات ثبت شرکت ها به منظور تایید سازمان ثبت شرکت ها امری تخصصی است. اگر صورت جلسه تغییرات شرکت ها ۳ مرتبه توسط سازمان رد شود، امکان ارائه صورت جلسه جدید تا یک سال با مسائل قانونی و حقوقی متعددی روبه رو می شود.

از این رو تنظیم حرفه ای و درست صورت جلسات توسط یک وکیل خبره امری ضروری است. زیرا اگر وکیل شما اطلاعات کافی را در این زمینه نداشته باشد و به درستی صورت جلسه را تنظیم نکند، عواقب بسیار ناخوشایندی را برای شرکت شما به همراه دارد.

سخن آخر

یک شرکت طی حیات حرفه ای خود ممکن است به دفعات متحمل تغییرات بزرگ و کوچک شود. این احتمال نیز وجود دارد که شرایط حاکم بر آن به طور ارادی یا اجباری تغییر کند که شرکت قادر به تطبیق با تحولات اقتصادی داخل و خارج باشد.

به منظور آگاهی و پیگیری صحیح و کامل تغییراتی که به اجبار براساس قانون باید ثبت شوند یا تغییراتی که شرکت ها مایل به انجام آن ها هستند، استخدام وکیل مجرب ضروری است. به همین دلیل در استخدام وکیل تغییرات ثبت شرکت باید به نکات بسیاری توجه کنید که در این مقاله به تعدادی از این نکات اشاره شد.

چنان که دانستید این وکلا باید باتجربه، مطلع، امانت دار و متبحر در زمینه تنظیم صورت جلسه باشند. بنابراین اگر به دنبال استخدام بهترین وکیل برای این امر هستید، بهتر است با کارشناسان ما در سایت سعید شهبازی ارتباط برقرار کنید و از آن ها مشاوره بخواهید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد