برای سفارش خشکشویی پرده زبرا باید چه موضوعاتی را بررسی کنیم؟

0

برای سفارش خشکشویی پرده زبرا باید چه موضوعاتی را بررسی کنیم؟ پرده های زبرا از خلاقانه ترین و جدید ترین انواع پرده محسوب می شوند. زیبایی و کارایی مناسب آن ها را برای فضاهای مسکونی و اداری مناسب ساخته است. امروزه در طراحی دکوراسیون داخلی فضاهای مدرن از پرده زبرا بیشتر استفاده می کنند.

برای سفارش خشکشویی پرده زبرا باید چه موضوعاتی را بررسی کنیم؟

به گزارش مجله اینترنتی دکوکده : پرده های زبرا از دو بخش جنس پارچه و تور تشکیل شده اند و در دو لایه موازی روی یکدیگر قرار می گیرند. با حرکات بندهای متصل محل قرارگیری این دو لایه و میزان فضای پوشیده شده از تور و پارچه تغییر می کند. با این تغییرات میزان نور دلخواه را به فضا می دهند.

یکی از نکاتی مهم در استفاده از این پرده ها شستشوی پرده ها است. چنان که بهترین راه برای شستشو این پرده ها مراجعه به مراکز خشکشویی محسوب می شود. زیرا این پرده ها به میله های فلزی متصل شده اند و جنس خشک تور و پارچه پرده زبرا بیشتر از انواع پرده ها ممکن است در شستشوی خانگی خراب شود.

بنابراین در ادامه آنچه که برای سفارش خشکشویی پرده باید به آن توجه کنید را شرح می دهیم.

موارد قابل بررسی برای سفارش خشکشویی پرده زبرا

شستن پرده زبرا در منزل به دلیل شکل رولی و نحوه نصب روی ریل های آن بسیار سخت است. شستشوی آن در خانه و با آب به پرده آسیب می رساند. زیرا شرایط لازم برای حفظ حالت و زیبایی آن در منازل موجود نیست.

برای تمیزکاری های روزانه در خانه بهتر است به دستمال کشیدن آن راضی شوید و هر چند وقت یک بار آن ها را به مراکز خشکشویی بسپارید. در این صورت دیگر هیچ نگرانی نسبت به بروز آسیب در پرده های زبرا ندارید. البته برای سفارش خشکشویی این پرده ها باید به مواردی توجه داشته باشید که بهترین خشکشویی را برای آن انتخاب کنید که در ادامه به شرح این موارد می پردازیم:

آیا مرکز خشکشویی کارشناس برای جمع آوری پرده دارد؟

برای انتقال پرده به خشکشویی باید نسبت به جمع آوری آن اقدام کنید. جمع آوری پرده زبرا کار راحتی به نظر نمی رسد. در زمان جمع آوری باید مراقب باشیم گرد و غبار پخش نشود و کل محیط را کثیف نکند. در این رابطه باید بدانید برای این کار در زمان سفارش خشکشویی انواع پرده امکان واگذاری آن به افراد کاربلد خشکشویی واش لین وجود دارد.

در زمان جمع آوری و تحویل سفارش خشکشویی پرده زبرا باتوجه به وزن میله ها و ظرافت تور و پارچه باید مراقب آن باشید. زیرا برای پایین آوردن پرده زبرا باید پارچه آن از قطعات فلزی جدا شود. این کار را باید با دقت انجام دهید. به همین دلیل بهتر است از کارشناسان مراکز خشکشویی کمک بخواهید.

پارچه را باید به صورت لوله شده به خشکشویی انتقال دهید که باعث شکستگی و آسیب نشود. زیرا پرده های زبرا حساس هستند به همین دلیل در برخورد با آن باید با احتیاط عمل کرد. پیک های خشکشویی آنلاین این مرحله را باتوجه به حساسیت های پارچه انجام می دهند.

بنابراین پیش از سفارش خشکشویی این پرده بررسی کنید که مرکز مورد نظر شما کارشناسان حرفه ای برای جمع آوری مدل های زبرا داشته باشد.

بررسی شستشوی پرده های زبرا در خشکشویی

خشکشویی پرده زبرا را نباید به هر مرکزی بسپارید. زیرا بیشتر خشکشویی ها خدمات شستشوی پرده زبرا را انجام نمی دهند و شستشوی آن را به خشکشویی های مکانیزه تر می سپارند. خشکشویی پرده های زبرا در خشکشویی های بزرگ و مجهز انجام می شود.

در خشکشویی های مدرن پس از کارشناسی، پرده ها مطابق با برگه سفارش خشکشویی پرده برای عملیات شستشو آماده می شوند. شستشوی پرده زبرا با آب انجام نمی شود و باید با روش خشکشویی شسته شود. استفاده از آب برای پرده هایی که به مدت طولانی می خواهیم از آن ها استفاده کنیم، باعث بروز آسیب و پوسیدگی خواهد شد.

استفاده از روش مناسب خشکشویی در شستشوی پرده ها باعث حفظ الیاف و درخشانی آن خواهد شد. بنابراین پیش از سفارش خشکشویی این پرده ها ابتدا روش شستشوی مرکز مورد نظر را بررسی کنید.

بررسی بخار شویی پرده های زبرا در خشکشویی

پس از پایان مراحل شستشو که با روش خشکشویی انجام می شود، ممکن است پرده ها چروک هایی داشته باشند. البته خشکشویی پرده نسبت به شستشو با آب چروک های کم تری را به همراه دارد. به هر حال ممکن است در روند خشک شویی به صاف شدن پس از آن نیز نیاز داشته باشند.

در خشکشویی ها این کار را با بخار قوی انجام می دهند که به آن بخار شویی گفته می شود. در این حالت الیاف پارچه از هم باز خواهد شد و پرده زبرا به خوبی به حالت اولیه باز می گردد و کاملا صاف می شود.

پرده های زبرا ممکن است علاوه بر بخار شویی به عملیات آهار زنی نیز احتیاج داشته باشند. این موضوع به سفارش خشکشویی انواع پرده و درخواست مشتری بستگی دارد. در صورت تقاضا این مرحله برای پرده های زبرا انجام خواهد شد.

به همین دلیل در سفارش خشکشویی پرده های زبرا به امکاناتی که مرکز مورد نظر برای بخارشویی ارائه می دهد، توجه داشته باشید.

آیا مرکز خشکشویی خدمات نصب پرده دارد؟

پیک های خشکشویی آنلاین با دقت و مراقبت پرده ها را به آدرس مورد نظر در سفارش خشکشویی پرده منتقل می کنند. در این انتقال کوچک ترین آسیبی در پرده ها ایجاد نمی شود.

برای نصب پرده ها بهتر است از کارشناسان خشک شویی بخواهیم به ما کمک کنند و عملیات نصب را انجام دهند. زیرا سرهم کردن قطعات آن و قرارگیری پرده به شکل مطلوب کار آسانی برای ما نخواهد بود. بنابراین هنگام سفارش شستشوی پرده های زبرا توجه کنید که مرکز مورد نظر شما خدمات نصب پرده را نیز به مشتریان ارائه دهد.

نتیجه گیری

موضوعات قابل بررسی در سفارش خشکشویی پرده زبرا مانند توجه به خدمات جمع آوری، خدمات نصب وغیره را با یکدیگر مرور کردیم. بنابراین باتوجه به این موارد باید نسبت به سفارش خشکشویی این پرده اقدام کنید. در این رابطه جالب است بدانید خشکشویی های آنلاین مانند واش لین بیش ترین و بهترین خدمات را به مشتریان ارائه می دهند.

چنان که کارشناسان ما در واش لین عملیات جمع آوری، خشکشویی، بخارشویی و نصب پرده های زبرا را به بهترین شکل و در کوتاه ترین زمان انجام خواهند داد. بنابراین برای بهره مندی از این خدمات به ثبت سفارش در واش لین بپردازید.

ثبت سفارش در خشکشویی اینترنتی واش لین

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد