انواع لوستر عروس را بشناسید

0

انواع لوستر عروس را بشناسید : خرید جهیزیه برای عروس علاوه بر شور و شوق و شادی با دغدغه‌ ها و چالش‌ های مختلفی همراه است. لوستر نیز یکی از اقلام جهیزیه عروس ‌خانم ‌ها است که وجود آن در انواع دکوراسیون مهم و اساسی به شمار می‌ رود.

انواع لوسترعروس را بشناسید

به گزارش مجله اینترنتی دکوکده : معمولا در اینکه این وسیله در بین لیست جهیزیه عروس است یا داماد، بحث و گفتگو وجود دارد. با توجه به اینکه در یک دکوراسیون باید از چندین لوستر استفاده کرد، معمولا انواع لوستر عروس باید بزرگ ترین و مجلل ‌ترین نوع در یک خانه باشد.

در مورد داماد نیز خرید لوسترهای دیگر اتاق‌ها مناسب به نظر می ‌رسد. در ادامه با انواع این وسیله آشنا خواهید شد که به عنوان لوستر عروس به فروش می روند.

انواع لوستر عروس مناسب برای جهیزیه

معمولا مجلل ‌ترین لوستر در اتاق پذیرایی نصب می ‌شود. لوستر در این اتاق باید بزرگ تر و پرطمطراق‌ تر از سایر لوازم نورپردازی منزل باشد و به اندازه کافی چشمگیر به نظر برسد. چند دیوارکوب نیز به همراه لوسترها انتخاب می ‌شود که باید با آن هماهنگی داشته ‌باشد.

با توجه به اینکه در جهیزیه معمولا از لوازم کلاسیک استفاده می ‌شود، در ادامه به مدل ‌هایی اشاره می‌ شود که برای این سبک از دکوراسیون در خانه عروس مناسب هستند.

چند شاخه برنزی

لوسترهای برنزی از جمله انواع کلاسیک و لاکچری به شمار می‌ روند که برای استفاده در اتاق پذیرایی مناسب به نظر می ‌رسند. این لوسترها از چندین شاخه ساخته می‌ شوند که هر چه تعداد شاخه‌ های آن بیشتر باشد، نور بیشتری از خود متساعد می ‌کند و برای فضاهای بزرگ تر مناسب هستند.

با توجه به کاربرد فلز برنز یا آلیاژهای شبیه به آن، معمولا رنگ آن طلایی مایل به زرد است. با این وجود گاهی نیز این دسته از لوسترها به جای برنز از استیل یا همانند طرح‌ های ایتالیایی از خاک سنگ ساخته می‌شود که در این صورت رنگ آن امکان دارد که نقره ‌ای یا سفید باشد.

برخی از انواع این وسایل زیبا و چشمگیر با آویزهایی از تکه ‌های کریستال تزیین می ‌شوند. از آن جهت که این آویزها به ارتفاع لوستر می افزایند، نیاز است که ارتفاع سقف را هنگام انتخاب این مدل در نظر بگیرید.

کریستالی

این سبک از لوسترهای زیبا برای جهیزیه عروس مناسب هستند و به صورت آویزدار یا سقفی در بازار وجود دارند. این مدل درخشش خیره‌ کننده‌ ای دارد و برش کریستال ‌ها باعث می‌شود که درخشش نور در آن ‌ها روی دیوار اشکال جالب و خاصی را ایجاد کند. طراحی این لوسترها باعث می‌شود که برای محیط‌ های کلاسیک و مدرن مناسب باشند. انواع سقفی آن برای فضاهای کوچک آپارتمانی بسیار مناسب است؛ به این علت که همانند مدل ‌های آویزی ارتفاع خانه را کوچک نمی ‌کند و زیبایی و نورپردازی مورد نظر را نیز به همراه خواهد داشت.

در لوسترهای کریستالی سقفی به جای لامپ ‌های بزرگ از ال ‌ای ‌دی‌ های کوچک استفاده می ‌شود که مصرف برق کمتری نیز به نسبت لامپ ‌های دیگر دارند و به شکل ریسه ‌ای در بخش سینی لوستر نصب می ‌شوند. ست کردن دیوارکوب با این وسایل بسیار آسان است و امکان تنظیم میزان روشنایی، تغییر رنگ و حتی ایجاد رقص نور نیز در آن ‌ها وجود دارد.

شاید لامپ‌ های لوسترهای سقفی در صورت استفاده مداوم، آسیب ‌پذیر باشند؛ اما لازم جانبی آن ‌ها در اکثر فروشگاه‌ های الکترونیکی موجود است.

سخن پایانی

در جهیزیه عروس تلاش می‌ شود که از بهترین و مرغوب‌ ترین اجناس استفاده شود. در مورد لوستر هم که منبع روشنایی خانه است، همین قانون حاکم خواهد بود. انواع لوستر عروس باید در تناسب با اتاق پذیرایی قرار بگیرند؛ بنابراین انتظار می‌رود که مجلل و چشمگیر باشند.

در روزهای پرتب و تاب خرید جهیزیه لیست کارهایی که باید انجام شود، بسیار طولانی است و همه به دنبال راهی جهت صرفه‌ جویی در زمان هستند. خرید اینترنتی از فروشگاه خوگر راهی آسان و مطمئن جهت تهیه لوازم دکوراسیونی است.

شما عزیزان می توانید جهت اطلاع از آخرین محصولات و قیمت ها به سایت خوگر مراجعه کنید و یا با شماره تماس ۰۲۱-۶۱۹۲۵ تماس حاصل فرمایید

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد