آیا فروشگاه ها ارسال کادو ولنتاین به شهرستان ها را انجام می دهند؟

0

آیا فروشگاه ها ارسال کادو ولنتاین به شهرستان ها را انجام می دهند؟: گشت و گذار در بازار و پیدا کردن هدیه ولنتاینی که با سلیقه مخاطبمان جور در بیاید کمی دشوار است.

آیا فروشگاه ها ارسال کادو ولنتاین به شهرستان ها را انجام می دهند؟

به گزارش مجله اینترنتی دکوکده : خیلی از فروشگاه ها ارسال کادو ولنتاین به شهرستان ها دارند که این امر کارمان را راحت کرده است. با بازدید از سایت فروشگاه های مختلف به راحتی قادر به یافتن هدیه مناسب روز ولنتاین هستید.

شاید این سوال را داشته باشید که آیا همه فروشگاه ها ارسال به شهرستان را انجام می دهند؟ باید بگوییم بله. تقریبا بیشتر این مراکز با دریافت هزینه حمل، کالای خریداری شده را برای شما می فرستند.

جالب است بدانید برخی نیز با قرار دادن حداقل مبلغی برای خرید، هزینه ارسال را رایگان می کنند که این ویژگی بسیار جذاب است. فروشگاه ویستور نیز ارسال کادو ولنتاین به شهرستان ها را انجام می دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۰۲۱۲۲۶۲۴۲۱۹ تماس بگیرید.

ارسال کادو ولنتاین به شهرستان به همین راحتی!

خیلی از افراد تصور می کنند قادر به خرید آنلاین از فروشگاه های تهران نیستند و باید حتما در این شهر حضور پیدا کنند. امروزه با پیشرفت تکنولوژی و روی کار آمدن سفارش های آنلاین، به راحتی قادر به خرید از هر فروشگاهی که مایل باشید، هستید.

بیشتر این مراکز با تعیین حداقل خرید، این ارسال را به صورت رایگان ارائه می دهند. در غیر این صورت باید هزینه ناچیزی برای حمل به شهر خود پرداخت کنید.

با توجه به بیماری کرونا بهتر است از مراجعه حضوری به مراکز خرید خودداری کنید و به صورت آنلاین سفارش خود را ثبت کنید. اگر فروشگاهی را مدنظر دارید، به وب سایت یا کانال تلگرام و اینستاگرام آن مراجعه کرده و شرایط ارسال را جویا شوید.

یکی از هدایای جذاب که برای روز ولنتاین خریداری می شود، باکس های گل است. به گل فروشی محل مراجعه کنید و از او درخواست کنید که دسته گلی را برای شما آماده کرده و برای نامزدتان ارسال کند؛ به همین راحتی باعث خوشحالی او می شوید.

اگر همسر یا نامزد شما ساکن شهری دیگر است؛ اگر دور از شما و در شهرستان مشغول به کار یا تحصیل است و اگر مدتی از او دور بوده و مجبور به سفر هستید، نگران کادو ولنتاین نباشید! ارسال کادو ولنتاین به شهرستان دیگر رویا نیست و تنها با پرداخت هزینه اندکی برای حمل، هدیه خریداری شده را برای معشوق خود ارسال کنید.

سفارش آنلاین کادو ولنتاین

برای آنکه از یک فروشگاه در شهری دیگر هدیه ولنتاینی خریداری کنید، ابتدا باید جویا شوید که آیا فروشگاه مورد نظر به شهر شما ارسال انجام می دهد یا خیر؟ هزینه ارسال آن چقدر است و چند روز زمان می برد؟

پس از آن باید هدیه مورد نظر خود که ممکن است پک لوازم بهداشتی، عروسک، شکلات، ست چرم، کیف، شال و روسری و انواع مختلف دیگری باشد را انتخاب کنید. هنگام انتخاب احتمالا محلی برای درج نام و آدرس شما باشد. به تکمیل اطلاعات خواسته شده بپردازید.

لازم به ذکر است حتما آدرس خود را به طور دقیق و با جزئیات مانند پلاک و واحد و کد پستی وارد کنید. فروشگاه ویستور در کنار هدایای خریداری شده این امکان را فراهم کرده است که به سفارش گل، کیک و بادکنک نیز بپردازید. البته این ویژگی تنها شامل شهر تهران است و برای ارسال کادو ولنتاین به شهرستان قادر به سفارش این اقلام نیستید.

اگر در روز ولنتاین یا روز عشق در کنار معشوق خود نیستید با تهیه کادو و ارسال آن، او را خوشحال و ذوق زده کنید. بی شک زمانی که متوجه شود پیک از جانب شماست، عشقتان در قلبش شعله ور می شود.

 هزینه ارسال کادو ولنتاین به شهرستان چقدر است؟

هزینه همواره یکی از دغدغه های انسان بوده است. با افت اوضاع اقتصادی و شرایط سخت زندگی، بیشتر مردم در تلاش هستند که هزینه های خود را کمتر کنند. یکی از دغدغه هایی که ممکن است برای شما به وجود آید، هزینه ارسال کادو ولنتاین به شهرستان هاست.

اغلب فروشگاه ها چندین روش مختلف برای ارسال کالا به شهرستان در نظر گرفته اند. ممکن است یک کالا به صورت سفارشی ارسال شود؛ کالای دیگر به صورت پیک و کالایی به وسیله پست ارسال شود. هر یک از این روش ها هزینه های مرتبط با خود را دارد. اغلب گران ترین آن ها ارسال با پیک است که در مقایسه با دو روش دیگر هزینه آن اندکی بیشتر است.

هرچه شهر شما دورتر باشد، باید هزینه بیشتری را متحمل شوید. پیشنهادی که به شما می دهیم این است که کمی زودتر در فکر خرید کادو ولنتاین باشید و روش ارسال با پست را انتخاب کنید. در این روش کالا حداقل ظرف مدت یک هفته به دست شما می رسد و هزینه آن اندک است.

برخی از فروشگاه ها حداقل خریدی برای ارسال رایگان در نظر گرفته اند. برای نمونه در فروشگاه ویستور اگر حداقل ۳۰۰ هزار تومان خرید داشته باشید، ارسال آن رایگان صورت می گیرد.

فروشگاه هایی وجود دارند که در مناسبت های مختلف سال تخفیف هایی را در نظر می گیرند که ممکن است یکی از آن ها، ارسال رایگان باشد.

کلام آخر

امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی و تنوع درخواست مردم، دیگر ارسال کادو ولنتاین به شهرستان یک رویا نیست. اگر از عشق خود دور بوده و در شهر دیگری ساکن هستید، اگر همسر شما در شهری دیگر مشغول به کار است، با خرید هدیه ولنتاین و ارسال آن، معشوق خود را خوشحال کنید.

تعداد فروشگاه هایی که ارسال به شهرستان انجام می دهند، زیاد است. آن ها را پیدا کنید و سفارش کادو ولنتاین دهید. با ثبت آدرس و پرداخت هزینه حمل، به راحتی قادر به ارسال کادو به شهری دیگر هستید.

فروشگاه ویستور این امکان را برای شما فراهم کرده است که با خرید بالای ۳۰۰ هزار تومان، ارسال آن ها را رایگان انجام دهد. جالب است بدانید قادر به سفارش گل، بادکنک هلیومی و کیک تولد در کنار سفارش های خود هستید. البته این ویژگی تنها شامل مشتریان تهرانی می شود. برای ارتباط با این فروشگاه با شماره تلفن ۰۲۱۲۲۶۲۴۲۱۹ تماس بگیرید.

 

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد