پارتیشن شیشه ای فقط مناسب محیط اداری است؟

0

پارتیشن شیشه ای فقط مناسب محیط اداری است؟ پارتیشن شیشه ای که کاملا شبیه به یک دیوار شیشه ای است، اغلب برای محیط های اداری یا مکان هایی که نیازی به پنهان کردن قسمت هایی از آن ها نیست استفاده می شود. استفاده از پارتیشن های شیشه ای برای  ادارات رایج تر است. البته در این مقاله کاربرد های بیشمار این دیوارهای شیشه ای را بیان می کنیم.

پارتیشن شیشه ای فقط مناسب محیط اداری است؟

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : پارتیشن مانند یک دیوار جدا کننده است که انواع مختلفی نظیر چوبی، چرمی، شیشه ای و غیره دارد. هرکدام از این پارتیشن ها برای جداسازی قسمت های مختلف دکوراسیون منازل، پنهان کردن اتاق خواب، آشپزخانه و ایجاد چندین دفتر کاری استفاده می شود.

حال سوال این است که کاربرد پارتیشن های شیشه ای چیست؟ در این مقاله به شما توضیحاتی در این خصوص ارائه می دهیم. لازم به ذکر است فروشگاه اینترنتی ساویس انواع پارتیشن های اداری، مسکونی، میز اداری و موارد مشابه را با بهترین کیفیت و با قیمت مناسب به فروش می رساند.

آیا کاربرد پارتیشن شیشه ای را می دانید؟

پارتیشن شیشه ای به عنوان جدا کننده بین دو فضا مورد استفاده قرار می گیرد. این پارتیشن ها بسیار شیک و جذاب بوده و به علت دو جداره بودن آن ها، عایق صوت و صدا هستند. جالب است بدانید که قادر به انتخاب طیف های گسترده ای برای رنگ شیشه ها هستید.

در واقع پارتیشن های شیشه ای همان دیوار های شیشه ای هستند اما با ظاهری زیبا و شکیل تر که دکوراسیون شما را خاص و جذاب می کند. این پارتیشن ها عایق صوت، حرارت، گردو غبار و حشرات هستند و به تفکیک فضا می پردازند.

با این پارتیشن ها قادر به جداسازی چندین دفترکار هستید که علاوه بر حفظ زیبایی، محیط مدرنی را برای کارکنان خود به وجود می آورید. بنابراین جز اساسی و مهم محیط های اداری به حساب می آیند.

لازم به ذکر است از شیشه های مقاوم و نشکن برای ساخت این دیوار های شیشه ای استفاده می شود. پارتیشن های متحرک به راحتی در هر محیطی نصب می شوند و قابل جا به جایی هستند. برخی از مدل های پارتیشن های شیشه ای طرح دار است که زیبایی خاصی را به محیط می بخشد.

از این نوع جداکننده ها برای محیط های خانگی نیز استفاده می شود. برای ساخت حمام یا سرویس بهداشتی بسیار رواج دارد. جالب است بدانید برای ساخت گلخانه یا پاسیو در آپارتمان ها نیز از پارتیشن شیشه ای استفاده می شود.

پارتیشن شیشه ای در خانه

این محصولات زیبا و شیک در خانه نیز پرکاربرد است. برای جایگزینی دیوارهای قدیمی بسیار ایده خوبی است. از پارتیشن شیشه ای برای جداسازی یا ایجاد یک فضای نشیمن بین راهروها استفاده می شود به طوری که دید را محدود نمی کند و به همه جا دسترسی دارد.

نصب این پارتیشن های خانگی در حمام نیز متداول است. به راحتی قادر به جایگزینی دیوارهای داخلی آپارتمان با این پارتیشن ها هستید. حتی با استفاده از شیشه های مات و طرح دار نیز امکان ایجاد یک اتاق خواب وجود دارد.

بنابراین با استفاده از این تکنولوژی جذاب، آپارتمان های معمولی را به خانه های شیک و جذاب تبدیل کنید. با این پارتیشن ها قادر به ساخت یک گلخانه کوچک در خانه یا تراس خود هستید. حتی امکان پوشیدن سراسری تراس ها نیز وجود دارد که جلوگیری از گرد و غبار و حشرات می کند.

پارتیشن های شیشه ای در باشگاه های ورزشی

سالن های ورزشی اغلب یک فضای بسیار بزرگ هستند که در هر گوشه ای از آن تعدادی تشک تاتامی، دستگاه های ورزشی، واحد پذیرش، اتاق تعویض لباس و بوفه قرار دارد که حالتی بهم ریخته و نامناسب را به وجود می آورد.

با این حساب قادر هستید از پارتیشن اداری شیشه ای که عایق صدا نیز است، برای جداسازی قسمت های مختلف سالن ورزشی خود استفاده کنید. علاوه بر حفظ زیبایی محیط، رضایت ورزشکاران را نیز در پی دارید؛ زیرا صدای مربیان و ورزشکاران دیگر آن ها را اذیت نمی کند.

استفاده از این پارتیشن ها این امکان را به مراجعین تازه وارد می دهد که با دیدن ورزش های گوناگون، به راحتی علاقه خود را انتخاب کنند و در هر رشته ای که مایل هستند، ثبت نام کنند.

لازم به ذکر است ایجاد اتاق های سونا در استخر ها نیز با استفاده از همین پارتیشن های شیشه ای است.

پارتیشن های شیشه ای در رستوران و هتل

پارتیشن شیشه ای با بهره گیری از انواع رنگ ها و طرح های گوناگون برای استفاده در هتل و رستوران ها نیز بسیار پرطرفدار است. شیشه های دوجداره و عایق این اجسام برای جداسازی بخش های مختلف یک رستوران یا هتل مانند آشپزخانه و پذیرش ایده بسیار خوبی است.

لازم به ذکر است امکان نصب لوگوی انحصاری شما نیز روی شیشه ها وجود دارد که تبلیغی برای کارتان می شود. این پارتیشن ها را برای جداسازی آشپزخانه رستوران ها به کار گیرید؛ زیرا به دلیل شیشه ای بودن آن، جذابیت بالایی برای مشتریان دارد که قادر به دیدن هنر سرآشپز به طور مستقیم هستند.

با استفاده از پارتیشن شیشه ای مشتریان زیادی را به سمت خود جذب می کنید؛ زیرا اجازه می دهید که کارتان را از نزدیک ببینند و این خود دلیلی بر حفظ بهداشت و تاثیر گذاری روی مشتریان است.

سخن آخر

امروزه استفاده از پارتیشن شیشه ای بسیار رواج پیدا کرده است. همان طور که در مقاله اشاره کردیم، این جداکننده ها قابل استفاده در ادارات، آپارتمان ها، باشگاه های ورزشی، هتل ها و رستوران ها نیز هستند.

با استفاده از این ابزار پرکاربرد حمام شیشه ای بسازید، گلخانه ای کوچک برای خود ایجاد کنید؛ باشگاه ورزشی خود را مدرن کرده و برای هر رشته ورزشی اتاقی جدا ایجاد کرده و استخرهای خود را مجهز به اتاق سونا کنید.

توصیه می کنیم به جای سردرگمی در بازار از محصولات فروشگاه اینترنتی ساویس بازدید کرده و محصول مورد نظر خود را با بهترین کیفیت و قیمت مناسب خریداری کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد