پارتیشن اداری شیشه ای چه مزایایی دارد؟

0

پارتیشن اداری شیشه ای چه مزایایی دارد؟ شیشه از دیرباز نقش مهمی در زندگی مردم ایفا کرده است و نه تنها به مرور زمان از کاربرد آن کم نشده است؛ بلکه در شکل های متفاوت مثل زینت بخشیدن به بناها یا ساختمان ها یا ساخت وسایل مهم نمود داشته است. یک نمونه از آن ساخت پارتیشن اداری شیشه ای است که در سال های اخیر در ادارات و سازمان ها رواج بسیاری دارد.

پارتیشن اداری شیشه ای چه مزایایی دارد؟

پارتیشن اداری شیشه ای چه مزایایی دارد؟ بسیاری از مدیران بر این باورند که محیط کاری در افزایش بهره وری و راندمان کاری کارمندان شرکت تاثیر مستقیمی دارد. در بسیاری از شرکت ها یا سازمان ها مثل شرکت های بیمه به علت رفت و آمد مکرر مشتریان و ارباب رجوعان، بسیاری از کارمندان تمرکز کافی ندارند و گاهی از کار باز می مانند.

همچنین صحبت و رفت و آمد خود کارمندان با یکدیگر باعث اختلال در کار می شود. لذا مدیران و صاحبان شرکت های بزرگ به این  نتیجه رسیده اند با جداسازی فضای کاری از یکدیگر قدم مثبتی در راستای افزایش بهره وری کاری کارکنان بردارند. تعبیه پارتیشن های شیشه ای یکی از این اقدامات است برای نیل به این هدف مهم. اگر در زمینه استفاده از پارتیشن های شیشه ای آگاهی کافی ندارید، با ما همراه شوید.

پارتیشن اداری شیشه ای چیست؟

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : همان طور که قبلا نیز اشاره شد، شیشه در طول تاریخ استفاده های فراوانی داشته است. امروزه از شیشه در امور مختلفی همچون وسایل دکوراسیون خانگی، انواع کریستال ها و بلور، وسایل شیشه ای زینت بخش همچنین زینت دادن به فرم بناها و ساختمان ها از آن استفاده می شود. پارتیشن های اداری شیشه ای نیز یکی از این موارد است که کاربرد فراوانی دارد. حتما شما نیز در بدو ورود به ادارات یا نمایشگاه ها با این پارتیشن ها مواجه شده اید.

پارتیشن شیشه ای از جنس شیشه بوده که برای تفکیک فضا و بهینه سازی محیط های کار از آن استفاده می شود. جنس شیشه ای که در این نوع پارتیشن ها به کار می رود، نشکن و ضد ضربه است. این شیشه ها در فرآیند ساخت در دمای بسیار بالا قرار گرفته شده اند که شیشه موردنظر  استحکام و مقاومت زیادی یابد.

این نوع از پارتیشن های اداری شیشه ای طوری ساخته می شوند که با ضربات معمولی یا پرتاب اشیا به راحتی آسیب نبینند. لذا امنیت این نوع از شیشه ها در مقایسه با شیشه های معمولی بسیار بیشتر است. در ادامه به مزایای پارتیشن شیشه ای می پردازیم.

مزایای استفاده از پارتیشن اداری شیشه ای

پارتیشن های شیشه ای به علت مزایای فراوانی که دارد، در بین مردم رواج بسیاری داشته است. بنابراین در این گفتار بر آن شدیم شما را با مزایای استفاده از انواع پارتیشن اداری شیشه ای و کاربردهای آن آشنا کنیم تا بتوانید به درستی برای رفع نیازهایتان آن را انتخاب کنید.

افزایش میزان کارآیی کارمندان

مدیران شرکت ها برای افزایش بهره وری و بازدهی کارمندان از پارتیشن اداری شیشه ای در محیط کار استفاده می کنند. بسیاری از کارمندان شرکت ها با علم به اینکه شاید عملکرد آنها تحت نظارت دقیق باشد، سختکوشانه تر کار می کنند.

نصب و راه اندازی انواع پارتیشن های شیشه ای به تمرکز و کاهش آلودگی صوتی در دفاتر کار کمک می کند. زیرا به علت عایقی که در ساخت آنها به کار رفته، صداگیر هستند.

انعطاف پذیری و قابلیت جابجایی

نصب پارتیشن های شیشه ای باعث صرفه جویی در وقت و هزینه افراد می شود. تغییر یک فضا یا اضافه کردن یک بخش به بخش دیگر یا متمایز کردن آن از بخش های دیگر در محیط کار یا هر جای دیگری با استفاده از دیوارهای سنتی امری خسته کننده و همراه با دردسر فراوان است. اما حرکت دادن پارتیشن های اداری از یک مکان به مکان دیگر بسیار آسان است. بنابراین شما می توانید با این پارتیشن ها بدون هزینه به فضای کاری خود تنوع ببخشید.

کارآمد در صرفه جویی انرژی

بسیاری از مواقع پیش آمده است مکانی که پارتیشن اداری شیشه ای تعبیه شده است، افراد از روشنایی و نوری که به وسیله لامپ ایجاد می شود، اجتناب می کنند. به این ترتیب با این کار هم در هزینه های برق صرفه جویی خواهد شد هم در طول روز از روشنایی طبیعی روز استفاده می شود. ناگفته نماند که علاوه بر صرفه جویی در مسائل مالی و انرژی بر محیط زیست نیز تاثیر بسیاری دارد.

حفظ حریم خصوصی افراد

بسیاری از افراد بر این عقیده هستند که نصب و راه اندازی پارتیشن های شیشه ای حریم خصوصی کارمندان را زیر سوال می برد؛ به همین دلیل مدیران را دچار تردید می کند؛ ولی اینگونه نیست. یکی از راه ها برای حفظ حریم خصوصی افراد مات کردن شیشه های به کار برده شده در پارتیشن هاست. با این کار هم نور به محیط می رسد هم کمک بسزایی به حفظ حریم خصوصی می کند.

ارزش زیبایی شناختی

نخستین چیزی که در هر شرکت یا سازمانی در بدو ورود نمود دارد، ظاهر و شکیل بودن یک شرکت است. این امر برای جذب مشتریان جدید تاثیر بسزایی دارد. مدیرانی که در عرصه رقابت با شرکت های برتر ورود کرده اند، همواره این نکته را به خاطر بسپارند. پارتیشن اداری شیشه ای بی شک جلوه زیبایی به شرکت ها می بخشد. همچنین در خلق ظاهری مدرن و دکوراسیون زیبا نقش بسزایی دارد.

عمر طولانی

شاید این تصور برای عموم مردم به وجود بیاید که شیشه از مقاومت بالایی برخوردار نیست. اما شیشه ای که در ساخت پارتیشن های شیشه ای به کار می رود، معمولی نیست و دارای استحکام بسیار بالایی است. ضخامت شیشه به کار برده شده باید استاندارد، نشکن و ضدضربه باشد. این نوع از شیشه ها در برابر هر نوع ساییدگی و آسیب مقاوم است. اگر فردی باسلیقه باشید، برای مدتی طولانی برای شما عمر خواهد کرد.

حرف آخر

در این گفتار بر آن شدیم کاربرد و مزایای پارتیشن اداری شیشه ای را با یکدیگر مرور کنیم. قطعا این نوع از پارتیشن ها ویژگی های فراوان دیگری نیز دارد که در این مقال نمی گنجد. کاربردهای آن نیز فراوان است و محدود به یک یا چند حوزه خاص نمی شود. علاوه بر محیط کار در فضاهای مختلفی مثل نمایشگاه ها، فروشگاه ها، جشنواره ها و دکوراسیون داخلی خانه بسته به نیاز و کارآیی از آن استفاده می شود.

اگر شما نیز ازجمله افرادی هستید که با توجه به نیاز و سلیقه خود به این نوع از پارتیشن ها نیاز دارید، سایت ساویس به نشانی https://www.savice.ir/ در این امر همراه شماست. ساویس بهترین و باکیفیت ترین پارتیشن های اداری شیشه ای را با درنظر گرفتن مزایای مزبور عرضه می کند.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد