صندلی اپن کنفی چیست؟

0

صندلی اپن کنفی چیست؟: انسان های موفق همیشه انعطاف پذیر هستند. بنابراین تلاش می کنند که در شرایط مختلف با انجام برخی تغییرات به بهترین نتایج برسند.

از زمانی که در شهرهای بزرگ متراژ خانه ها کوچک تر شد؛ طراحان تصمیم گرفتند که با خلاقیت دیوار بین آشپزخانه و اتاق پذیرایی را بردارند و به جای آن یک کانتر قرار دهند.

این خلاقیت که منجر به ایجاد آشپزخانه های اپن شد؛ امکان استفاده بهینه از فضا را فراهم کرد.

صندلی اپن کنفی چیست؟

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : نکته مثبت دیگر در این خصوص استفاده از کانتر به جای میز ناهارخوری است. البته در کنار آن باید از صندلی های خاصی استفاده کرد.

این نوع از وسایل انواع مختلفی دارند و صندلی اپن کنفی یکی از جذاب ترین انواع این صندلی ها است.

بنابراین اگر تا به حال به این نوع از صندلی اپن و کاربردهای آن توجهی نداشته اید؛ در ادامه با ما همراه باشید که با آن آشنا شوید.

صندلی اپن کنفی چه ویژگی هایی دارد؟

با استفاده از کنف وسایل مختلفی همچون مبلمان، صندلی، آباژور و غیره ساخته می شود.

انواع وسایل کنفی همانند صندلی اپن کنفی با وجود اینکه رنگ های ثابتی همچون کرم روشن یا کمی تیره تر دارند؛

این امکان را برای شما فراهم می کنند که با استفاده از آن ها تنوع زیادی در دکوراسیون ایجاد کنید.

این وسایل یک تم رویایی و آرامبخش با خود به همراه می آورند که برای همه افراد جذاب است. به همین جهت در ادامه مهم ترین ویژگی های این نوع از صندلی اپن را بررسی می کنیم:

ابعاد و اندازه

بین تمامی مقیاس هایی که برای ابعاد صندلی وجود دارد؛ ارتفاع صندلی اپن کنفی نسبت به موارد دیگر مهم تر است. به این دلیل که باید با ارتفاع کانتر همخوانی داشته باشد.

در این رابطه باید بدانید که صندلی های کنفی در ابعاد مناسب و کم جا تولید می شوند. جهت اطمینان از این امر بهتر است که به اندازه گیری ارتفاع آن ها بپردازید.

درواقع باید ارتفاع پایه های صندلی را از کف زمین تا سطح نشیمن گاه اندازه بگیرید.

در مواقعی که صندلی جک ندارد  (نوع کنفی بدون جک و ثابت ساخته می شود)؛ ارتفاع پایه ها باید بین ۶۰ تا ۷۰ سانتی متر باشد. اما نگران نباشید؛ زیرا بیشتر انواع صندلی کنفی از این استاندارد پیروی می کنند.

طرح و رنگ

در خصوص طرح صندلی اپن کنفی محدودیتی وجود ندارد و ممکن است که این نوع به صورت بدون پشتی، با دستگیره یا بدون آن نیز ساخته شود؛ با این حال در مورد رنگ این مدل از صندلی ها تنوع وجود ندارد.

در رابطه با طرح این صندلی ها باید بدانید که از آن جهت که بهره گیری از کنف ظاهری هنری به شکل صندلی می بخشد؛ در ساخت آن نیز بیشتر از طرح های خاص و هنری استفاده می شود.

به طوری که سبک جالبی را خلق می کند.

یکی از نکات مهم در رابطه با کنف رنگ آن محسوب می شود که حتی باعث ایجاد رنگ خاصی به نام کنفی شده است.

بنابراین این نوع از صندلی در تناژ خاصی از رنگ کرم یا قهوه ای بسیار روشن تولید می شود و تنوع زیادی در رنگ آن وجود ندارد.

البته در بخش نشیمن گاهی از پارچه های دیگری به جز کنف استفاده می شود که محدودیتی در خصوص رنگ پارچه ها وجود ندارد.

زیرا کنف رنگی خنثی دارد و در کنار تمامی رنگ ها زیبایی خود را حفظ خواهدکرد؛ با این حال در کنار رنگ کنفی بیشتر از رنگ هایی همچون سفید، طلایی و قهوه ای استفاده می شود.

به این دلیل که این رنگ ها در کنار یکدیگر جلوه بسیار خاص و شیکی به صندلی اپن کنفی خواهندداد.

متریال

با توجه به اینکه بخش بالایی صندلی همچون بدنه و دستگیره ها از جنس کنف ساخته می شود؛ جهت سازگاری و تطابق هر چه بیشتر، پایه ها از جنس چوبی هستند.

به این دلیل که چوب هماهنگی بیشتری از لحاظ طرح و رنگ با کنف دارد.

برای بخش نشیمن نیز امکان دارد که از پارچه های مختلف رنگی و طرح دار استفاده شود. در این مورد حتی انواع چرم طبیعی و مصنوعی نیز انتخاب های خوبی خواهندبود.

لازم به ذکر است که با وجود اینکه کنف استحکام زیادی ندارد؛ اما صندلی هایی که با این متریال ساخته می شوند؛ بسیار مقاوم خواهندبود و از این بابت نباید نگران باشید.

تنوع بسیار زیاد در صندلی های کنفی

تنوع این دسته از وسایل آنقدر زیاد است که انتخاب از بین این همه زیبایی بسیار سخت و تنوع دشوار به نظر می رسد. زیرا این صندلی ها از نظر طرح، رنگ، ابعاد و غیره به انواع مختلفی تقسیم می شوند.

یک راه حلی که جهت رضایت از خرید برای افراد سخت پسند وجود دارد؛ مشاهده تمامی مدل های یک کالا در زمان انتخاب است.

در این صورت احتمال اینکه پس از خرید مدل بهتری را ببینند و از انتخاب خود پشیمان شوند؛ کم تر خواهد بود.

خرید اینترنتی صندلی اپن از سایت های معتبری همچون خوگر امکانی است که به شما در این مورد بسیار کمک می کند.

به این دلیل که با یک جستجوی ساده، تنوع بی نظیری از شکل و رنگ در اختیار شما قرار خواهدگرفت و جهت دستیابی به آن ها و مشاهده مشخصات کلاها به طی مسیر طولانی نیازی نیست.

سخن پایانی

در این مقاله گفته شد که در کنار کانتر آشپزخانه اپن خود باید از صندلی های اپن استفاده کنید. یکی از انواع این وسیله که ظاهری بسیار زیبا و کیفیت بالایی دارد؛ صندلی اپن کنفی به شمار می رود.

از نظر ابعاد و اندازه نکته مهم ارتفاع پایه های صندلی است که باید نسبت به ارتفاع کانتر استاندارد گفته شده را داشته باشد.

همچنین دانستید که در خصوص طرح محدودیتی در این مدل وجود ندارد؛ اما به دلیل ظاهر خاص و هنری که استفاده از کنف به اشیا می بخشد؛ این وسیله در طرح های خاص و جذابی تولید می شود.

کنف رنگ ثابتی دارد؛ اما در بخش نشیمن ممکن است که از پارچه های رنگی یا چرمی استفاده شود.

برای پایه های صندلی نیز از انواع چوبی استفاده می کنند. به این دلیل که از نظر رنگ و مدل شباهت بیشتری به جنس کنف دارد و استحکام مورد نیاز یک صندلی را به شکل کامل فراهم خواهدکرد.

در نهایت نیز گفته شد که به دلیل تنوع زیاد در این مدل از صندلی ها بهتر است که نسبت به خرید اینترنتی آن ها اقدام کنید.

چنان که با خرید صندلی اپن از سایت خوگر، ضمن صرفه جویی در زمان، هزینه کم تری پرداخت خواهید کرد.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد