صندلی اپن طرح لبخند چه ویژگی های ظاهری متفاوتی دارد؟

0

صندلی اپن طرح لبخند چه ویژگی های ظاهری متفاوتی دارد؟: زمانی که تصمیم به خرید صندلی اپن برای آشپزخانه خود بگیرید، متوجه خواهیدشد که این وسایل در طرح ها و رنگ های مختلف و متفاوتی تولید می شوند.

هر یک از این انواع در جایگاه خود بسیار کاربردی هستند و چیدمان شما را تکمیل خواهندکرد به شرط اینکه با دکوراسیون شما هماهنگی و همخوانی لازم را داشته باشند.

صندلی اپن طرح لبخند چه ویژگی های ظاهری متفاوتی دارد؟

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : در بین مدل های پرفروش و پرطرفدار مدلی به نام صندلی اپن طرح لبخند وجود دارد. با توجه به اینکه این طرح بسیار مورد استقبال قرار گرفته است در ادامه قصد داریم شاخصه های ظاهری این نوع از صندلی را بررسی کنیم.

همه چیز در مورد ظاهر صندلی اپن طرح لبخند

هر یک از انواع صندلی به این خاطر که مورد توجه و پسند قشر خاصی از جامعه هستند تولید می شوند و خصوصیات ظاهری نیز یکی از مهم ترین پارامترهایی است که افراد هنگام خرید کالا به آن توجه خواهندکرد.

در مورد صندلی اپن طرح لبخند نیز ویژگی هایی وجود دارد که سبب تمایز آن در میان سایر مدل ها می شود. این ویژگی ها را در تیترهای زیر به طور کامل شرح می دهیم.

شکل و طرح

برخی از پارامترهای ظاهری هستند که در خصوص تمامی انواع صندلی اپن صدق می کنند. یکی از این پارامترها ارتفاع بلندتر پایه ها در این وسایل است.

صرف نظر از این ویژگی، در صندلی اپن طرح لبخند، بخش نشیمن و پشتی شکل مخصوص و جالبی دارند که سبب نامگذاری آن شده است.

این طرح بسیار خاص و متفاوت به نظر می رسد. به این علت که بخش بالایی از دور همانند یک لبخند زیبا دیده می شود.

این طرح یه یک پشتی کوتاه و دستگیره مجهز است؛ اما بخش پشتی به شکل کامل پوشیده نشده است و تنها یک فضا نیم دایره مانند در پشت کمر وجود دارد که بخش پایین آن خالی است.

بخش پشت صندلی نیز به سمت هر دو دستگیره ها با یک شیب ملایم کاملا گرد می شود. بخش نشیمن نیز کاملا مدور است. بنابراین باید این گونه بگوییم که این نوع از صندلی کاملا دایره ای ساخته می شود.

در قسمت پایه ها، این نوع اکثرا به نحوی تولید می شود که دارای جاپایی باشد. باتوجه به اینکه به نظر می رسد که بخش بالایی وزن زیادی داشته باشد یک پایه دایره ای شکل نیز که از جنس پایه ها است در پایین ترین بخش صندلی طراحی خواهدشد.

نکته دیگری که در مورد طرح این وسیله وجود دارد ارتفاع قابل تنظیم آن است. تمامی صندلی های اپن طرح لبخند جک دار هستند.

قابلیت دیگری که به واسطه نوع طراحی در این صندلی وجود دارد قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه است. امکان دارد که تصور کنید چرخش صندلی به وسیله پایه ها انجام می گیرد این در حالی است که وجود جک سبب اضافه شدن این ویژگی می شود.

به همین جهت تمامی صندلی هایی که دارای قابلیت تنظیم ارتفاع پایه ها هستند امکان این را دارند که به صورت کامل به چرخش در بیایند.

از لحاظ رنگ تنوع بالایی در ساخت صندلی اپن طرح لبخند دیده می شود. بنابراین این مدل را در رنگ های تیره و روشن و مورد پسند خود خواهیدیافت.

در صورتی که در هنگام مراجعه حضوری به مراکز خرید رنگ مورد نظر خود را پیدا نکردید تنها کافی است که از امکان خرید اینترنتی صندلی اپن استفاده کنید.

در این صورت شما به تنوع بالایی از رنگ های این مدل در فروشگاه های مختلف دسترسی خواهیدداشت و یافتن موردی که مناسب شما باشد دیگر کار سختی نیست.

متریال به کاررفته

صندلی اپن طرح لبخند معمولا از جنس چرم طبیعی یا مصنوعی ساخته می شود البته این جنس مربوط به بخش بالایی آن است. برای پایه ها معمولا از استیل ضدزنگ استفاده می شود.

صرف نظر از هماهنگی که بین این دو متریال وجود دارد شاید یکی از دلایل بهره گیری از استیل جهت پایه های صندلی ارتفاع قابل  تنظیم است. به این علت که لولاها و بخش جک دار صندلی باید از جنس فلز و پلاستیک فشرده باشد.

این صندلی با این مشخصات ظاهری یکی از بهترین گزینه ها جهت استفاده در دکوراسیون مدرن و جدید به نظر می رسد.

هنگام خرید کالاهایی همچون صندلی اپن طرح لبخند، به دلیل امکاناتی که خرید غیرحضوری در اختیار شما قرار می دهد ممکن است خرید اینترنتی صندلی اپن را انتخاب کنید.

با وجود اینکه وبسایت های معتبری در این زمینه وجود دارد؛ برخی از مشتریان در خصوص انتخاب یک فروشگاه مناسب دچار نگرانی می شوند.

فروشگاه از جمله آنلاین شاپ های معتبری است که نماد اعتماد الکترونیکی دارد و به دلیل حرفه ای بودن در ارائه خدمات، بیشترین میزان رضایت مشتری را در سال های اخیر به دست آورده است.

در وبسایت خوگر که جهت عرضه انواع کالاهای دکوراسیونی استفاده می شود وسایل متنوعی در دسته بندی های مختلفی قرار دارند.

بنابراین هر شخص با صرف تنها چند دقیقه زمان کالا مورد نظر خود را پیدا می کند و امکان خرید صندلی اپن و دیگر وسایل در هر ساعت از شبانه روز برای شما محیا می شود.

سخن پایانی

بسیاری از افرادی که قصد استفاده از بخش کانتر آشپزخانه خود به عنوان میز را دارند از صندلی اپن طرح لبخند در کنار آن استفاده می کنند. اما این وسایل چه ویژگی های شاخص ظاهری دارد که این میزان از استقبال را به دست آورده است.

نوع طراحی خاص بخش بالایی این صندلی سبب نامگذاری آن به شمار می رود. به این خاطر که حالت دایره ای بخش بالایی و نشیمن و فضا خالی که در وسط صندلی وجود دارد از نمای دورتر به شکل یک لبخند به نظر می رسد.

جهت بخش نشیمن و به طور کلی بخش بالایی صندلی بیشتر از چرم یا چرم مصنوعی و جهت پایه ها و جاپایی از فلزاتی همچون استیل ضدزنگ بهره گرفته می شود.

رنگ های این صندلی کاملا متنوع است و شما قادر هستید آن را با سایر وسایل خود در منزل به راحتی ست کنید. در ضمن ویژگی های ظاهری این صندلی و طرح خاصی که دارد آن را به یکی از بهترین گزینه ها جهت یک دکوراسیون مدرن تبدیل کرده است.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد