صندلی اپن طبی چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

0

صندلی اپن طبی چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟: آیا از کمر درد، پا درد و بدن درد رنج می برید و قادر نیستید به راحتی روی صندلی های اپن معمولی بنشینید؟ نگران نباشید.

صندلی های اپن در انواع بسیار مختلف برای شما در دسترس هستند که از میان آنها باید به صندلی اپن طبی اشاره کنیم.

صندلی اپن طبی چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : با تغییرات گسترده ای که در دکوراسیون و طراحی های داخلی خانه های ایرانی به وجود آمده، سبک های تلفیقی یا ترانزیشنال رواج زیادی یافته اند.

از ویژگی های آشپزخانه های این سبک باید به وجود اپن های شکیل و زیبا به جای دیوار در آشپزخانه اشاره کنیم.

اپن های آشپزخانه نسبت به میزهای معمولی ناهار خوری ارتفاع بیشتری دارند. از این رو نیازمند صندلی های خاصی نیز هستند که ارتفاع بیشتری نسبت به صندلی های معمولی داشته باشند.

صندلی های اپن از لحاظ جنس، کیفیت، ساختار و مدل دارای تنوع بسیار گسترده ای هستند.

صندلی اپن طبی یکی از بهترین و مناسب ترین ایده هایی است که سازندگان این صندلی ها برای افراد مسن و همینطور افرادی که دارای دردهای کمر و زانو هستند، اندیشیده اند.

ما در این مقاله قصد داریم شما را با ویژگی های مطلوبی که این دسته از صندلی ها باید از آن برخوردار باشند آشنا کنیم.

ویژگی های مناسب صندلی اپن طبی

پیش از آغاز این بخش لازم است به شما علاقه مندان به خرید صندلی اپن در انواع مختلف یک پیشنهاد ویژه ارائه دهیم.

شما این فرصت طلایی را دارید که با مراجعه به قسمت فروشگاه سایت خوگر از تنوع گسترده محصولات و دسته بندی کالاهای ما بازدید کنید.

همچنین پس از خرید اینترنتی صندلی اپن با مناسب ترین قیمت ها از گارانتی و خدمات پس از فروش تیم متخصص ما نیز بهره مند خواهید شد. حال توجه شما را به ادامه مقاله جلب می کنیم.

صندلی های اپن طبی برای اینکه از استانداردهای لازم برخوردار باشند، لازم است از ویژگی های مختلفی بهره مند باشند.

چرا که در صورتی که صندلی اپن طبی این ویژگی ها را نداشته باشد، ممکن است اثرات مخربی بر وضعیت افراد دارای دردهای جسمانی گذاشته و وضعیت آنها را بدتر کند. این ویژگی ها به شرح زیر هستند.

تنظیم پذیری صندلی اپن

یکی از مهمترین امکانات و ویژگی هایی که بهترین صندلی های اپن طبی استاندارد باید داشته باشند، تنظیم پذیری مناسب و عالی صندلی است.

افرادی که در قسمت هایی نظیر کمر، دست و زانو دارای دردها و ناراحتی های مزمن هستند بیش از سایر افراد به این ویژگی نیاز دارند.

صندلی های مخصوص اپن طبی باید این قابلیت را برای این افراد مهیا کنند که راحت ترین حالت را در حین جلوس بر آن پیدا کنند.

به این صورت که اگر حالت نامناسبی دارند، با تنظیم مجدد صندلی اپن طبی به حالت ایده آل خود تغییر وضعیت دهند. امکاناتی نظیر تنظیم ارتفاع، تغییر زاویه دسته ها و پشتی صندلی از مثال های این امکانات است.

استحکام بالا در ساخت صندلی

از اساسی ترین ویژگی هایی که این صندلی ها باید از آن برخوردار باشند، استحکام و مقاومت بالا در ساخت است. تراکم بالای متریالی که در ساخت این صندلی ها به کار میرود یکی از تعیین کننده ترین موارد برای این عامل است.

صندلی های اپن مخصوص و طبی باید وزن های نسبتا بالا را تحمل کرده، به راحتی واژگون نشوند و تعادل مناسبی را برای کاربران دارای دردهای مزمن فراهم کنند.

صندلی اپن طبی باید از ساخت، پایه و اساس بسیار محکم و مقاومی برخوردار باشند. برای ساخت این صندلی های طبی و استاندارد لازم است از بهترین و مستحکم ترین چوب ها، فلزات و پلاستیک ها استفاده شده باشد.

استفاده از روکش های راحت و استاندارد

یکی دیگر از این ویژگی ها استفاده از متریال مناسب برای راحتی هرچه بیشتر کاربران است. از آنجایی که مهره های کمر این افراد حساسیت بالایی دارد، لازم است به پشتی های طبی و راحت تکیه کنند.

این عامل باعث می شود تا صندلی اپن طبی، حداقل اذیت و ناراحتی را برای آنها به همراه داشته باشد.

از طرفی کاربرد روکش های نرم و طبی نظیر پارچه های مرغوب و چرم با کیفیت باعث می شود، هوا به راحتی در میان این صندلی در رفت و آمد باشد.

نتیجه آن عدم تعریق بدن و ایجاد کمترین فشار، ناراحتی و خستگی روی بدن افراد دارای ناراحتی جسمی خواهد بود. از این رو در خرید صندلی اپن حتما به این موارد توجه داشته باشید.

دسته های محکم و راحت

این عامل خصوصا برای افرادی که در دست خود نیز دچار دردهای مزمن و ناراحتی هستند بسیار مهم خواهد بود. با این فاکتور افراد دست و آرنج خود را روی دسته های بسیار با کیفیت، نرم و طبی قرار می دهند و فشار، سختی و ناراحتی را حس نخواهند کرد.

بسیاری از انواع صندلی اپن طبی دارای قابلیت تنظیم دسته ها هستند و این عامل برای این افراد یک مزیت بسیار مهم و اساسی تعبیر خواهد شد.

از این رو جنس و کیفیت دسته ها را نیز خصوصا برای افرادی که در دست و آرنج خود دچار درد هستند، حتما مد نظر قرار دهید.

پشتیبانی از گودی کمر و انحنای مناسب پشتی

از ویژگی های دیگر صندلی های اپن استاندارد طبی این است که پشتی کمر با گودی کمر افراد هماهنگ بوده و انحنای مناسبی داشته باشد. این عامل باعث می شود که پشتی صندلی به نوعی مایه تسکین کمر کاربران قلمداد شود.

پشتی های سخت و سفت، پشتی های کم ارتفاع یا بسیار بلند به هیچ وجه طبی محسوب نمی شود. در هنگام انتخاب صندلی اپن طبی حتما باید به کیفیت و ابعاد پشتی و انعطاف پذیری تکیه گاه آن توجه ویژه داشته باشید.

قابلیت چرخش صندلی و جای پای مناسب

آخرین موردی که ما در این مقاله قصد داریم برای شما درباره ویژگی های صندلی اپن استاندارد طبی شرح دهیم به چرخش صندلی و جای پای مناسب آن برمی گردد.

این ویژگی باعث می شود که افراد دارای ناراحتی جسمی بهترین پوزیشن و حالت را برای بدن خود انتخاب کرده و فشاری بر خود تحمیل نکنند.

همچنین آنها قادر خواهند بود با اعمال کمترین فشار بر پایه صندلی آن را به هر جهتی که دوست دارند بچرخانند.

از طرفی جای پایی محکم با محل مناسب در صندلی اپن طبی باعث می شود پای افراد معلق نمانده، زیادی از حد جمع نشود و در حالتی استاندارد قرار بگیرد.

این عامل کمترین فشار را بر زانوی افراد دارای ناراحتی اعمال می کند و باعث می شود زانوی آنها در حالت مطلوبی قرار بگیرد.

سخن آخر

امروزه با افزایش گرایش مردم به سمت استفاده از اپن های آشپزخانه و تغییرات بوجود آمده در دکوراسیون خانه ها، لزوم خرید صندلی اپن مناسب بیش از پیش مهم شده است.

صندلی های اپن در تنوع بسیار گسترده ای برای علاقه مندان و مشتریان عرضه می شوند. یکی از مهمترین، بهترین و ضروری ترین انواع این صندلی ها، صندلی اپن طبی است.

این صندلی ها ویژگی های بخصوص و منحصر به فرد بسیاری دارند که استفاده از آن را برای افراد دارای ناراحتی های جسمانی بسیار ایده آل می کند.

ما در این مقاله شما را با تعدادی از ویژگی های اساسی این صندلی ها نظیر قابلیت پشتیبانی از گودی کمر، استفاده از روکش های مخصوص و موارد دیگر آشنا کردیم.

از شما دعوت می کنیم که به منظور خرید اینترنتی صندلی اپن و بررسی کالاهای بیشتر در تنوع گسترده محصولات ما از قسمت فروشگاه سایت خوگر بازدید کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد