راهنمای ثبت سفارش در خشکشویی آنلاین

0

لباس ها، کالای خواب و هریک از اقلامی که نیاز به شستشو دارند، به توجه نیز نیاز دارند. شستن این کالاها در خانه کار دشواری است. از همین رو تصمیم داریم در این مقاله راهنمای کاملی از نحوه ثبت سفارش در خشکشویی آنلاین ارائه دهیم.

راهنمای ثبت سفارش در خشکشویی آنلاین

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : لباس ها نیز مانند کالاهای دیگر نیاز به مراقبت و توجه دارند؛ اما این مراقبت اگر به طور غیر اصولی انجام شود، علاوه بر افزایش هزینه ها و هدر دادن آب، باعث می شود به لباسهای گران قیمت و دلبندمان نیز آسیب وارد شده و متحمل هزینه های گزافی شویم.

خیلی از افراد در نحوه ثبت سفارش در خشکشویی آنلاین به مشکل برمی خورند و سوال دارند. از همین رو در این مقاله با ما همراه باشید که پاسخ سوالات خود را دریافت کنید.

خشکشویی واش لین با بهره مندی از پیک رایگان برای دریافت لباس های آلوده، تجربه بی نظیری از سفارش آنلاین برای شما به ارمغان می آورد.

آیا می دانید ثبت سفارش در خشکشویی آنلاین چگونه صورت می گیرد؟

احتمالا تا به حال برچسب روی لباس ها را مشاهده کرده اید و بدون توجه به آن ها با یک قیچی برچسب ها را بریده و دور انداخته اید! راحت بگوییم که کار بسیار نادرستی انجام داده اید؛ زیرا برچسب روی لباس نشان دهنده نحوه شستشوی آن هاست.

اغلب روی این برچسب ها دمای مورد نیاز برای آب و درجه حرارت اتو درج می شود. با جداسازی این علامت ها از روی لباس، باعث می شوید کارشناسان خشکشویی قادر به ارائه خدمات متناسب با پوشاک شما نباشند.

با روی کار آمدن خشکشویی های آنلاین، بسیاری از دغدغه انسان ها برطرف شد. این مراکز با امکان دریافت سفارش در هر ساعت از شبانه روز به ارائه خدمات می پردازند. جالب است بدانید بسیاری از خشکشویی های سنتی، در ایام تعطیلات، بسته هستند؛ اما خشکشویی های آنلاین در تعطیلات نیز باز هستند.

حال چگونه باید به ثبت سفارش در خشکشویی آنلاین بپردازیم؟

دانلود و نصب نرم افزار

ابتدا باید اپلیکیشن خشکشویی مورد نظر را دانلود کنید. با مراجعه به کافه بازار، اپ استور، گوگل پلی یا یکی دیگر از نرم افزارهای موجود، اپلیکیشن خشکشویی را دانلود کنید . به نصب آن روی تلفن همراه هوشمند خود بپردازید.

توجه داشته باشید تلفن همراه شما باید به اینترنت متصل باشد در غیر اینصورت امکان نصب و اجرای برنامه وجود ندارد.

این برنامه ها به صورت آنلاین کار می کنند و سفارش شما را در لحظه به ثبت می رسانند؛ بنابراین برای ثبت سفارش در خشکشویی آنلاین و پیگیری آن، اتصال به اینترنت بسیار ضروری است.

اجرای اپلیکیشن خشکشویی آنلاین

زمانی که برنامه را روی تلفن همراه خود نصب کردید، برای ثبت سفارش در خشکشویی آنلاین باید آن را اجرا کنید. در این صورت امکان استفاده از آن را دارید.

به محض اینکه برنامه را باز می کنید، صفحه ای برای شما نمایش داده می شود. با ورود شماره همراه خود، کدی برای شما پیامک می شود. این کد ارسالی، برای ورود به برنامه الزامی است. با درج کد ارسالی، وارد صفحه اصلی برنامه می شوید.

ممکن است برخی از برنامه های خشکشویی آنلاین صفحه ای برای درج اطلاعات کاربری نظیر نام و نام خانوادگی، ایمیل و آدرس داشته باشند که باید تکمیل کنید.

ثبت سفارش در برنامه

اکنون نوبت آن رسیده است که به ثبت سفارش در خشکشویی آنلاین بپردازید! در این مرحله باید کالاهای خود را که نیاز به شستشو دارند مشخص کنید.

پارچه ها دارای رنگ و جنس مختلفی هستند. اغلب پارچه های مخمل، ابریشم، پشمی و دیگر موارد مشابه باید در خشکشویی شسته شوند.

انواع مختلف پرده نیز اگر نادرست شستشو شوند، آسیب می بینند. پرده های حریر، زبرا و مخمل نیاز به روش شستشوی خاصی دارند.

پارچه های رنگی ممکن است در برخورد با آب، تغییر رنگ داده و رنگ های آن ها در هم ترکیب شود. همچنین شستشوی پارچه های با رنگ سفید نیز روش خاص خود را می طلبد.

لباس های آستردار، مجلسی، چرمی و زمستانی باید در خشکشویی شسته شوند. برخی از لباس ها ممکن است در برخورد با آب تغییر سایز داده و کوتاه شوند. بنابراین باید در زمان انتخاب نوع کالای خود برای شستشو جنس، رنگ و نوع آن را مشخص کرده و درج کنید.

ثبت دقیق آدرس

یکی از مراحل مهم ثبت سفارش در خشکشویی آنلاین، درج دقیق و با جزئیات آدرس است. حتما در این مرحله آدرس خود را که مایل هستید پیک خشکشویی برای دریافت و تحویل لباس ها به آنجا مراجعه کند وارد کنید.

حتما باید مشخص کنید که محل مورد نظر مسکونی یا اداری است و اینکه شماره پلاک، طبقه، واحد و زنگ خود را درج کنید. تمامی این اطلاعات تنها برای دریافت و تحویل لباس ها از شما دریافت می شود و نگرانی وجود ندارد.

تعیین زمان و ساعت دریافت کالاها

برخی از خشکشویی ها امکان تغییر آدرس و ساعت تحویل یا دریافت لباس را دارند. ممکن است مدتی در شهر حضور نداشته باشید. بنابراین با درج تاخیر در دریافت لباس ها، به راحتی از یکی از مزایای ثبت سفارش در خشکشویی آنلاین بهره مند می شوید.

این مرحله، آخرین قدم در ثبت سفارش به صورت آنلاین است. تنها کافی است زمان، ساعت و روز تحویل و دریافت لباس ها را مشخص کنید.

بیشتر خشکشویی هایی که به ارائه خدمات به صورت آنلاین می پردازند، دارای پیک رایگان بوده و با مراجعه به آدرس درج شده، کالاهای شما را دریافت می کنند.

سخن آخر

در این مقاله سعی کردیم راهنمای جامعی از نحوه ثبت سفارش در خشکشویی آنلاین را برای شما شرح دهیم. با دانلود و نصب این نرم افزار به راحتی لباس های آلوده خود را تمیز و مانند روز اول تحویل بگیرید.

پس از اجرای برنامه روی تلفن همراه خود و اتصال به اینترنت، سفارش خود را با جزئیات ذکر شده در مقاله ثبت کنید و پس از حضور پیک خشکشویی به آدرس شما، لباس ها را به وی تحویل دهید.

خشکشویی واش لین با ارائه انواع خدمات نظیر شستشوی لباس عروس، کت و شلوار، انواع پرده، کالای خواب، پالتو، لباس های چرمی و غیره در خدمت شما عزیزان است.

ثبت سفارش در خشکشویی اینترنتی واش لین

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد