جذاب ترین ایده های کادو ولنتاین ۲۰۲۱-۹۹

0

جذاب ترین ایده های کادو ولنتاین ۲۰۲۱-۹۹ : خرید هدیه برای ولنتاین همیشه پر دردسر بوده است. بیشتر اوقات در طول سال هزاران ایده برای هدیه به سرمان می زند، اما با نزدیک شدن به این روز خاص نمی دانیم باید چه کنیم.

جذاب ترین ایده های کادو ولنتاین ۲۰۲۱-۹۹

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : علاوه بر آن هدیه دادن کادو های مشابه و تکراری هم ارزشی ندارد. به همین دلیل تصمیم گرفتیم جدیدترین ایده های کادو ولنتاین ۲۰۲۱-۹۹ را به شما معرفی کنیم.

برای تهیه هدیه های جدید بهتر است کمی خلاقیت خود را به کار بگیرید. خرید شکلات های قلبی در کنار نوتلا یا خرس عروسکی دیگر برای ولنتاین تکراری شده است. به دنبال ایده های جدیدتر باشید و با هدیه های هیجان انگیز خاطره ای خوش و به یاد ماندنی بسازید.

اگر نمی دانید از کجا باید شروع کنید نگران نباشید، ویستور در این بخش می خواهد جذاب ترین ایده های هدیه ولنتاین را به شما معرفی کند. پس با ما همراه باشید.

تابلو خاطرات از بهترین ایده های کادو ولنتاین ۲۰۲۱-۹۹   

اگر به دنبال یک کادوی ویژه و خاص هستید و می خواهید ولنتاین امسال شما رنگ و بویی تازه داشته باشد، بهتر است از فکر تابلوهای دونفره عاشقانه منصرف شوید. البته این تابلوها زیبایی خاص خود را دارند؛ اما انقدر تکراری شده اند که در ولنتاین امسال جایی ندارند.

با این حال نگران نشوید، با ایده تابلو خاطرات به هیچ تابلوی دیگری فکر نمی کنید. تابلوی خاطرات قابی بزرگ یا کوچک است که مجموعه ای از عکس های دونفره شما را در خود جای داده است.

در این تابلو عکس های خود را به صورت کوچک شده در کنار یکدیگر قرار می دهید و ابعاد آن را با توجه به دکوراسیون خانه انتخاب می کنید.

ویستور این تابلو را برای شما خاطره انگیز تر کرده است. ما در ویستور تمام عکس های کوچک شده شما را کنار هم می گذاریم و با سایه ای کمرنگ از یک عکس دو نفره بزرگ ترکیب می کنیم، نتیجه آن یک هدیه ولنتاین جدید و فوق العاده است که علاوه بر یک تابلوی دونفره، قابی از خاطرات شماست.

جعبه ای از هدایای کوچک تهیه کنید

یکی از ایده های کادو ولنتاین ۲۰۲۱-۹۹ تدارک جعبه ای است که در آن هدیه های کوچک و خاطره انگیز را در کنار یکدیگر قرار دادید. این هدایا حتی ممکن است وسایلی خاطره انگیز برای شما باشد که به کسی که دوستش دارید هدیه می دهید.

برای تزیین این جعبه که هیچ گاه فراموش نمی شود از گل های خشک شده یا روبان های رنگی استفاده کنید. علاوه بر این از انواع شکلات نیز برای تزیین اطراف آن می توان استفاده کرد.

به عنوان مثال اگر این جعبه را برای مردان تهیه می کنید چند کارت پستال کوچک، چند عکس کوچک چاپ شده که جملاتی را در زیر یا پشت آنها یادداشت کرده اید به همراه جاسوییچی، عطر جیبی و سایر اقلام کوچک هدیه ای شگفت انگیز است.

فراموش نکنید برای انتخاب رنگ جعبه، رنگ های کلیشه ای ولنتاین یعنی قرمز و مشکی را استفاده نکنید. یک ایده جدید در تمام قسمت هایش جدید به نظر می رسد، به جای استفاده از این رنگ ها، آنهایی را به کار ببرید که مورد علاقه کسی است که می خواهید به او هدیه دهید. با این کار او را بیشتر خوشحال و غافلگیر می کنید.

بهترین ایده ولنتاین امسال، جعبه جملات عاشقانه

یکی از جذاب ترین ایده های کادو ولنتاین ۲۰۲۱-۹۹ جعبه ای است که به صورت دست ساز باید آن را تهیه کنید. در واقع باید گفت همیشه هدایایی که با دست خود برای کسی که دوستش دارید می سازید، ارزشی دوچندان دارد و ماندگاری آن تا پایان عمر است.

برای تهیه این جعبه کوچک و دوست داشتنی به کاغذهای کوچک و رنگی نیاز دارید، روی هر کاغذ یک جمله عاشقانه یا یک خاطره که برای هر دو شما دلچسب بوده است یادداشت کنید. هرچه تعداد یادداشت ها بیشتر باشد جعبه ای هیجان انگیز تر خواهید داشت؛ چراکه فرد مورد نظر زمان بیشتری را با هدیه شما سرگرم است و به یاد آوردن خاطرات، لبخندی شیرین به صورت او می نشاند.

این جعبه کوچک را در یک پک هدیه بزرگ تر بگذارید. در این پک انواع هدایای مرسوم ولنتاین از جمله انواع شکلات، جاسوییچی یا عروسک های کوچک، گل مورد علاقه فرد به همراه تزیینات دیگر را قرار دهید.

از هدایای جدید غافل نشوید

این روزها با پیشرفت تکنولوژی انواعی از هدایا تولید شده اند که نمونه های آنها را در گذشته نمی دیدیم. به عنوان مثال تابلو کوچه عشق یکی از ایده های کادو ولنتاین ۲۰۲۱-۹۹ است که اخیرا در بازار دیده می شود. برای این تابلو نام خود و عشقتان را سفارش می دهید و آن را در یک تابلو که مشابه تابلوهای اسم کوچه هاست دریافت می کنید.

علاوه بر این تابلو آسمان شب نیز از جدیدترین ایده هایی است که در سال اخیر به وجود آمد. در این تابلو یک تاریخ به خصوص به همراه لوکیشن انتخابی شما شخصی سازی شده و به شکل کهکشان عشق ترسیم می شود. در این تابلوها حتی امکان ضبط صدا برای تبریک ولنتاین را نیز دارید. چه هدیه ای هیجان انگیز تر از این تابلو؟!

و در آخر…

ایده های کادو ولنتاین ۲۰۲۱-۹۹ بسیار است. اما برای هدیه به کسی که دوستش دارید ابتدا باید سلیقه او را در نظر بگیرید و بدانید با چه هدیه ای خوشحال می شود. هدف ما از هدیه دادن آوردن لبخند به روی لب کسی است که دوستش داریم، پس بهتر است قبل از انتخاب هدیه او را به خوبی بشناسیم.

در این بخش چند مورد از جدیدترین و جذاب ترین ایده هایی که برای هدیه ولنتاین امسال وجود دارد با شما در میان گذاشتیم. اگر همچنان برای خرید کادو مردد هستید ویستور در کنار شما خواهد بود. ما در بخش فروشگاه صفحه ای را به کادوهای ولنتاین اختصاص دادیم که با مراجعه به آن ایده های بسیاری برای هدیه به ذهنتان می رسد.

اگر از نحوه ثبت سفارش یا بسته بندی هدیه های ولنتاین اطلاعی ندارید کافی است با بخش پشتیبانی ویستور به شماره ۰۲۱۲۲۶۲۴۲۱۹ تماس حاصل کنید. مشاوران ما شما را در انتخاب هدیه و بسته بندی راهنمایی می کنند. در کنار ویستور ولنتاین امسال را متفاوت تجربه خواهید کرد.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد