برای سفارش به خشکشویی اینترنتی چه نکاتی را در نظر بگیریم؟

0

برای سفارش به خشکشویی اینترنتی چه نکاتی را در نظر بگیریم؟ آیا تاکنون سفارش اینترنتی انجام داده اید؟چقدر درباره خشکشویی اینترنتی اطلاعات دارید؟ در ایامی که در قرنطینه هستید و ترجیح می دهید از منزل خارج نشوید نگران ماندگاری لکه ها روی لباس های خود هستید؟ تاکنون می دانستید که لکه ها و آلودگی های نباید به مدت زیادی روی لباس ها بمانند؟

برای سفارش به خشکشویی اینترنتی چه نکاتی را در نظر بگیریم؟

یه گزارش اینترنتی مجله دکوکده : عدم شستشوی مناسب و زدودن دیر هنگام لکه ها علی رغم اینکه به بافت پارچه ها صدمه می زنند آسیب های دیگر هم به لباس ها وارد می کنند. اصطلاح چرک مرده را احتمالا از افرادی که در اطراف شما هستند باید شنیده باشید. این کلمه را زمانی استفاده می کنند که بافت پارچه به طور کامل با لکه آمیخته شده است. پاک کردن لکه هایی که طولانی مدت روی لباس ها می مانند مشکل تر است.

برای اینکه این مشکل را در زدودن لکه ها نداشته باشیم بهتر است در زمان مناسب آن ها را پاک کنیم یا به خشکشویی سفارش شستشو دهیم. به راستی شما چقدر از سفارش اینترنتی به خشکشویی ها اطلاعات دارید؟

نکاتی برای سفارش به خشکشویی اینترنتی

اگر تاکنون این کار را انجام داده باشید و حداقل یکی از لباس های خود را در سفارش اینترنتی به خشکشویی سپرده باشید، با این موارد احتمالا آشنا هستید. چنانچه جزو این دسته از افراد نبوده اید و اولین بار است که می خواهید این کار را انجام دهید بدانید که باید این نکات را در نظر بگیرید.

اولین نکته ای که باید در هنگام سفارش در نظر بگیرید این است که اگر از نحوه لکه بری را در جنس مورد نظر خود اطلاعاتی ندارید حتما انجام این کار را به خشکشویی بسپارید. شاید ندانید ولی برخی از جنس ها مانند چرم، جیر یا نبوک نیاز به کارشناسی دارند.

در بیان دومین نکته این قسمت باید به این مورد اشاره کنیم که بهتر است قبل از تحویل لباس های خود به خشکشویی آنها را تفکیک کنید. جدا سازی آنها را بر اساس جنس و رنگ انجام دهید.

سومین موردی که حتما باید در سفارش خشکشویی اینترنتی خود رعایت کنید نقطه گذاری لکه هاست. بهتر است لکه هایی که احتمال دارد در خشکشویی دیده نشوند را به کارشناس نشان دهید. حجم بالای لباس در خشکشویی گاهی ممکن است لکه ها را از دید فرد پنهان کند. همه این موارد در شستشوی لباس و تحویل لباسی تمیزتر مهم هستند.

لطفا برچسب های داخل لباس خود را جدا نکنید!

یکی از کارهایی که بعضی از افراد عادت دارند بعد از خرید لباس خود انجام دهند این است که سریعا برچسب داخل لباس را از آن جدا می کنند. در اکثر لباس ها نکاتی که برای شستشوی لباس مهم است را با یک پارچه اضافه کوچک درون لباس می دوزند.

اگر دقت کرده باشید، روی این پارچه های کوچک راهنمایی های لازم برای شستن لباس و همچنین درجه حرارت جهت اتوکشی قید شده است. به طور کلی با رعایت مواردی که روی این پارچه های کوچک قید شده است سلامت لباس خود را در زمان اتو کشی و شستشو تامین می کنید.

این عادت را از خود دور کنید و برای اینکه نتیجه بهتری از خشکشویی لباس خود بگیرید آنها را نگه دارید. معمولا کارشناس های خشکشویی از آن راهنماها برای خشکشویی لباس ها استفاده می کنند. این راهنماها در تمامی لباس ها از جمله لباس های شب، کت و شلوار، لباس های مجلسی و غیره قرار داده شده است.

قبل از خشکشویی لباس های خود را تعمیر کنید!

نکته مهمی که باید برای سفارش به خشکشویی اینترنتی در نظر داشته باشید این است که اگر الیاف لباسی که درخواست خشکشویی آن را دارید کهنه است، حتما آن را اطلاع دهید. عدم اطلاع رسانی این مورد ممکن است به خرابی لباس منجر شود یا در نهایت موجب پارگی آن شود.

قبل از اینکه لباس خود را به خشکشویی تحویل دهید و ثبت سفارش کنید باید برای پارگی ها و آسیب های لباس فکری بکنید. البته این مورد را افرادی که اجناس را از مشتری تحویل می گیرند معمولا چک می کنند ولی اگر فرد متوجه این مورد نشود، ممکن است در شستشو میزان پارگی بیشتر شود بنابراین بهتر است آنها را رفع کنید.

در ادامه نکاتی را باید برای لباس های آسیب دیده اضافه کنیم. در تعمیر درزهای باز شده یا پارگی ها را در اجناس توپر مانند ژاکت های زمستانه و کاپشن ها بیشتر دقت کنید. علت این است که انواع پارگی ها ممکن است موجب تخلیه مواد داخلی جنس شوند و ظاهر نامناسبی را برای لباس ایجاد کنند.

در مواردی حتی این پارگی ها ممکن است به قسمت هایی گیر کند و موجب آسیب شدید به لباس شود. به همین دلیل توضیه می شود که این عیوب را قبل از تحویل لباس ها رفع کنید. شاید این نکته کمی دور از ذهن به نظر برسد ولی انتخاب شما در سفارش به یک خشکشویی اینترنتی مناسب نیز اهمیت زیادی دارد. خشکشویی واش لین با تجربه کافی خیال شما را در شستشوی انواع لباس راحت می کند.

سخن پایانی

در زندگی جدیدی که همه مردم سراسر جهان با توجه به حضور ویروس کرونا در حال تجربه هستند، انجام امور توسط اینترنت رو به افزایش است. بعد از آنکه تمامی خریدها و سفارش های غذای خود را به صورت آنلاین انجام می دهیم نوبت به خشکشویی اینترنتی رسیده است.

شاید تاکنون تجربه انجام این کار را نداشته باشید و در ثبت درخواست برای خشکشویی با کمی ابهام روبه رو باشید. از همین جهت باید به نکاتی که هنگام سفارش مهم است دقت کنید که به نتیجه دلخواه خود برسید و آسیبی به لباس ها وارد نشود.

در سفارش برای برخی از جنس ها مانند جنس های چرم که حساسیت بیشتری دارد توجه افزون تری هم داشته باشید. انتخاب یک خشکشویی مناسب در واقع از فاکتورهای مهم سفارش به خشکشویی اینترنتی به حساب می آید. از همین جهت لازم است بدانید که خشکشویی واش لین با بهترین خدمات و به روز ترین تجهیزات تجربه خوبی را از شستشوی لباس و تحویل سریع آن به شما خواهد داد.

ثبت سفارش در خشکشویی اینترنتی واش لین

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد